![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кривич Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Васильєва Т. А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов, Я. М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__24
| 2. |
Васильєва Т. А. Оцінювання ефекту від застосування інструментів маркетингових комунікацій банку [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, О. В. Радченко, Я. М. Кривич // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(1). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8(1)__17
| 3. |
Кривич Я. М. Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич, Ф. І. Ушкалова, Ю. С. Грибкова // Финансы, учет, банки. - 2014. - Вып. 1. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fub_2014_1_24
| 4. |
Кривич Я. М. Особливості організації процесу продажів у банківській сфері [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич // Управління розвитком. - 2016. - № 3. - С. 54–59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_3_10
| 5. |
Семеног А. Ю. FinTech-послуги: сутність, роль і значення для економіки країни [Електронний ресурс] / А. Ю. Семеног, Я. М. Кривич, С. В. Цирулик // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_2_22
| 6. |
Кривич Я. М. Дослідження економічної сутності поняття "ощадна поведінка населення" як базової економічної категорії [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич, Т. О. Литвиненко // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__83
| 7. |
Буряк А. В. Сучасний стан довіри до фінансового сектора: міжнародний та вітчизняний огляд [Електронний ресурс] / А. В. Буряк, Я. М. Кривич, В. В. Сердечна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 314-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_10_49 Мета роботи - ознайомлення з існуючими підходами до вимірювання довіри та здійснення аналітичного огляду стану довіри до фінансового сектора країн світу. Серед запропонованих до ознайомлення підходів вимірювання довіри представлені як зарубіжні, так і вітчизняні індикатори виміру довіри. Здійснено аналітичний огляд стану довіри до фінансового сектора у світі та стану довіри до банків в окремих країнах світу. Також розглянуто рівень довіри серед населення в розрізі вікової ознаки та за ознакою фінансової грамотності. Рівень довіри визначається на основі світових досліджень - Edelman Trust Barometer, World Values Survey (WVS), Statista та вітчизняних досліджень, проведених Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) та Інститутом соціології Національної Академії наук України (Інститут соціології НАНУ).
| 8. |
Кривич Я. М. Комунікаційна політика центрального банку країни у контексті відновлення суспільної довіри до фінансового сектору країни [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич, К. В. Сердюк // Вісник Університету банківської справи. - 2019. - № 1. - С. 115–121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2019_1_17
| 9. |
Кривич Я. В. Банківські інновації, як фактор підвищення рівня довіри та лояльності клієнтів [Електронний ресурс] / Я. В. Кривич, А. О. Драніцина // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2019. - № 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2019_3_6 Досліджено сутність та зміст поняття "банківські інновації". Розглянуто класифікацію банківських інновацій. Зокрема виокремлено продуктові (розробка нових або модифікації існуючих банківських продуктів), процесні (удосконалення банківських бізнес-процесів), маркетингові (інновації у каналах збуту та маркетингових комунікаціях комерційного банку), технологічні (пов'язані з розвитком технічних можливостей функціонування банку) та управлінські інновації (змін організаційної структури банку, механізмів планування, контролю, стимулювання тощо). Отже, доведено, що поняття "банківські інновації" може бути застосовано до всіх нововведень у всіх сферах функціонування банку. Здійснено розмежування між фінансовими та банківськими інноваціями. Зокрема, встановлено, що під поняттям "фінансові інновації", варто розуміти створення та розповсюдження нових фінансових інструментів, а також фінансових технологій, інститутів та ринків. Тоді як під поняттям "банківські інновації" варто розуміти процес, спрямований на розроблення нових або удосконалення існуючих банківських продуктів (послуг), технології їх просування, а також нових інноваційних методів управління банківською установою з метою отримання додаткових доходів та конкурентних переваг. Розглянуто хронологія розвитку найбільш суттєвих банківських інновацій, що дозволило встановити взаємозв'язок між інноваційною діяльністю банків, технологічними та науковими досягненнями людства. Виділено та охарактеризовано ключові тренди розвитку ринку банківських послуг (безконтактна оплата, біометрична ідентифікація, цифрові гаманці та QR коди, інтернет речей, крипто валюти, фінтех рух). Особливий акцент зроблено на взаємозв'язку інноваційної діяльності банків з формуванням лояльності клієнтів та зростанням рівня довіри до банків.
| 10. |
Кривич Я. М. Світовий досвід відновлення довіри до фінансового сектора країни [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич, І. Л. Босак // Проблеми економіки. - 2020. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_2_4 Мета роботи - детальна оцінка й аналіз світового досвіду відновлення довіри до фінансових ринків (банків) після кризи 2008 - 2009 рр., визначення особливостей введення заходів антикризового управління, спрямованих на відновлення довіри до банків, зокрема, центральних банків і фінансового сектору загалом. Глобальна фінансово-економічна криза відобразилася на розвитку банківських систем і господарства багатьох розвинених країн. Центральні банки мали на меті адекватне реагування на загрози з боку глобалізаційних процесів. Центральні банки різних країн намагалися якомога швидше розв'язати наявні проблеми шляхом введення антикризової політики, зокрема, спрямованої на відновлення рівня довіри до фінансового сектора. Довіра до банківської системи є ключовим елементом зростання та розвитку фінансової системи й економіки певної країни в цілому. У науково-дослідницькій літературі питанню глобальної фінансово-економічної кризи присвячено досить багато публікацій, де детально висвітлюється зміст кризи, її наслідки, також вказуються певні напрями її подолання. Велика кількість як зарубіжних, так і вітчизняних учених вивчали фінансово-економічну кризу 2007 - 2008 рр. Досвід антикризового регулювання в розвинутих країнах вивчали Шамборовський Г., Козій Н., Гасанов С., Буряк О. Дослідженням монетарної політики країн Європи займалися Стечишин Т., Руда О., Радчич С. Оцінка цих досліджень та публікацій свідчить про неузгодженість поглядів з приводу реалізації монетарної політики під час кризи та повернення довіри клієнтів після неї.
| 11. |
Кривич Я. М. Криза довіри до банків: зміст, форми прояву та наслідки [Електронний ресурс] / Я. М. Кривич, Ю. А. Мартьянова. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_27
| 12. |
Буряк А. В. Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку [Електронний ресурс] / А. В. Буряк, Я. М. Кривич, К. В. Сердюк // Економіка, управління та адміністрування. - 2019. - № 3. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2019_3_33
|
|
|