Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кулинич Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кулинич Е. М. Лабораторний стенд з бездротовим інтерфейсом для дослідження систем автоматичного керування електроприводами постійного струму [Електронний ресурс] / Е. М. Кулинич, О. С. Назарова, Д. В. Гончаров, С. Г. Чернишев, В. В. Піскун // Електротехніка та електроенергетика. - 2020. - № 3. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etee_2020_3_5 Мета роботи - розробка лабораторного стенду (ЛС) із бездротовим інтерфейсом (БДІ) для вивчення та дослідження систем автоматичного керування електроприводами постійного струму. Проведено фізичний експеримент на розробленому ЛС, комп'ютерне моделювання; розрахунково-аналітичний. В ході дослідження розглянуто та проаналізовано переваги та недоліки існуючих розробок ЛС із віртуальною та дистанційною складовою, можливістю організації БДІ, з урахуванням економічності, мобільності, надійності та простоти виконання, а також можливості використання як навчального стенду. Розроблено підключення стенду за допомогою USB і Wi-Fi. Для силового комутатора та системи автоматичного керування використано мікроконтролер STM32F103C8T6. Інтерфейсна частина складається з плати NodeMCU, модуля MicroSD карти, блоку керування інтерфейсом, LCD 16x2 із I2C розширювачем. Передбачено можливість поточної дистанційної передачі інформації про режими та параметри роботи двигуна до комп'ютера з виводом на браузер через модуль Wi-Fi ESP8266MOD. Розроблено замкнену систему автоматичного керування двигуном постійного струму з ПІД-регуляторами струму та ЕРС. Проведено експерименти з імпульсним і плавним збільшенням швидкості двигуна та варіюванням складових ПІД-регуляторів за допомогою пульта керування. Всі графіки результатів експерименту отримано на веб-сторінці з фіксованою IP-адресою в браузері через Wi-Fi. Наукова новизна. Запропоновано та розроблено структуру системи дистанційного моніторингу та керування на основі апаратно-програмного суміщення телекомунікаційної та вимірювальної систем, яка відрізняється від існуючих наявністю поточної бездротової передачі інформації, що надає можливість дистанційно отримувати дані досліджень систем автоматичного керування двигуном постійного струму.
|
|
|