Пошуковий запит: (<.>A=Лазорко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лазорко О. В. Професійно-психологічний тренінг менеджерів як метод корекції та розвитку професійно важливих якостей [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_3_24
|
2. |
Лазорко О. І. Вивчення інгібування корозії вуглецевої сталі методом імпедансної спектроскопії [Електронний ресурс] / О. І. Лазорко, П. І. Топільницький, В. В. Романчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Хімія, технологія речовин та їх застосування. - 2013. - № 761. - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPX_2013_761_54 За допомогою методу імпедансної спектроскопії досліджено захисні властивості інгібіторів корозії з нітроген- та оксигенгрупами на промисловому варіанті заліза Армко в 0,1 М розчині соляної кислоти з бутанолом. Визначено механізм блокувального ефекту досліджуваних речовин.
|
3. |
Лазорко О. І. Дослідження фізико-хімічних властивостей неіоногенних деемульгаторів на основі оксидів етилену та пропілену [Електронний ресурс] / О. І. Лазорко, С. В. Бойченко, П. І. Топільницький, Ю. В. Голич, В. В. Романчук // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 6(6). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_6(6)__12 Наведено результати досліджень фізико-хімічних властивостей блоккополімерів на основі оксидів етилену та пропілену та їх розчинів, які можна використати як деемульгатори нафтових емульсій. Встановлено залежність властивостей блоккополімерів та їх розчинів від вмісту оксіетиленових та оксипропіленових груп у молекулі. На основі технологічної придатності відібрано блоккополімери та їх розчини для досліджень їх деемульгуюючої здатності.
|
4. |
Бойченко С. В. Деемульгуюча здатність блоккополімерів на основі оксидів етилену та пропілену [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, О. І. Лазорко, Ю. В. Голич, П. І. Топільницький, В. В. Романчук // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 1(6). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_1(6)__7 Наведено результати досліджень деемульгуючої здатності полімерних речовин, які можна використати як деемульгатори в нафтопереробній промисловості. Встановлено, що збільшення вмісту оксиду етилену в макромолекулі позитивно впливає на деемульгуючу здатність блоккополімерів. На підставі результатів досліджень відібрано речовини для подальших досліджень у різних вуглеводневих середовищах.
|
5. |
Чернобаєва Н. А. Aналіз методик розрахунку втрат бензинів із горизонтальних резервуарів унаслідок випаровування [Електронний ресурс] / Н. А. Чернобаєва, С. В. Бойченко, О. І. Лазорко // Наукоємні технології. - 2013. - № 4. - С. 467-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_4_23
|
6. |
Лазорко О. В. Професійно-екологічний простір: ознаки особистісної безпеки та соціальної зрілості [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 198-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_43
|
7. |
Лазорко О. Професійна безпека особистості: категоріально-методологічний статус феномену [Електронний ресурс] / О. Лазорко // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_17
|
8. |
Лазорко О. Свідомість індивіда як індикатор професійної безпеки особистості [Електронний ресурс] / О. Лазорко // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 35. - С. 26–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2015_35_5
|
9. |
Лазорко О. Копінг-ресурси забезпечення професійної безпеки медичного працівника [Електронний ресурс] / О. Лазорко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2016_3_9
|
10. |
Лазорко О. В. Соціальна зрілість як інтегративний модуль професійної безпеки сучасних студентів [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3(1). - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_3(1)__12
|
11. |
Лазорко О. В. Соціально-фрустраційний вимір професійної безпеки в період вибору професії [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Наука і освіта. - 2015. - № 10. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_10_16
|
12. |
Лазорко О. В. Соціальна компетентність старшокласника в проспективній реальності моделювання його професійної безпеки [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9(2)__33
|
13. |
Лазорко О. В. Психозахисна детермінація професійного самозбереження фахівців стресогенних професій [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 34. - С. 304-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_34_25
|
14. |
Лазорко О. В. Професійна безпека особистості: адаптаційний вимір [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 130-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_14
|
15. |
Лазорко О. В. Відповідальність як соціальна детермінанта самопроектування професійного зростання менеджера [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 1(2). - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_1(2)__27
|
16. |
Лазорко О. В. Професійна безпека особистості в особливих умовах діяльності: теоретична експлікація проблеми [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 221-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_1_31
|
17. |
Лазорко О. В. Готовність до вікових змін фахівців стресогенних професій: адаптація, стагнація, акмереалізація [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 128. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_128_35
|
18. |
Лазорко О. В. Професійна безпека: емпатійні резерви самореалізації майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_34
|
19. |
Лазорко О. В. Емоційний профіль психологічного благополуччя студентської молоді [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 5(1). - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_5(1)__19
|
20. |
Лазорко О. В. Стратегії самоствердження в переживанні соціальної фрустрованості сучасного студента: ознаки життєвої збалансованості й професійної безпеки [Електронний ресурс] / О. В. Лазорко // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 28. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_28_17 Представлено теоретико-емпіричне вивчення прояву стратегій самоствердження в переживанні соціальної фрустрованості студентів й обгрунтування ознак їх життєвої збалансованості та професійної безпеки. Теоретичний аналіз проблеми розкриває основні аспекти психологічних інтерпретацій соціальної фрустрованості особистості. Наголошено, що соціально-психологічна зумовленість поведінки людини виявляється в стратегіях самоствердження, психологічних зміст яких відображає унікальність складеного способу життя людини. Теоретична експлікація проблеми зосереджена на актуальних аспектах сенситивності прояву стратегій самоствердження та переживання соціальної фрустрованості в студентські роки. Зазначено, що конструктивні форми самоствердження в цей віковий період - умова успішної особистісної та професійної реалізації. Емпірична експлікація проблеми розкриває прогностичний вимір розгортання змісту професійної безпеки студентів. Виокремлено прогностичні ознаки професійної безпеки (пасивно-компенсаційні, активно-оптимальні, активно-рефлексивні), які відповідають психологічному змісту прояву стратегій самоствердження в переживанні соціальної фрустрованості студентів. Конкретизовано конструктивні й неконструктивні тенденції професійного розвитку майбутніх фахівців та констатовано, що прогностичні ознаки життєвої збалансованості й професійної безпеки забезпечують продуктивність і оптимальність професійної реалізації майбутнього фахівця.
|
| |