Пошуковий запит: (<.>A=Левченко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Левченко М. О. Використання інформаційних технологій в управлінні ризиками машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / М. О. Левченко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 305-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_4_34 Досліджено сутність використання інформаційних систем управління ризиками машинобудівних підприємств, основні види інформаційних технологій та їх інтеграцію у систему управління підприємством. Розглянуто основні етапи інтеграції ризик-менеджменту й запропоновано комплексну систему управління інформаційними технологіями.
|
2. |
Левченко М. А. До питання перспектив розвитку озброєння і військової техніки, тактики зенітних ракетних військ [Електронний ресурс] / М. А. Левченко, В. Г. Паталаха // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2014. - № 1. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2014_1_29
|
3. |
Волошин В. І. Фізичні вправи як основний засіб профілактики "комп’ютерних" захворювань, боротьби з "комп’ютерною" втомою та підвищення розумової працездатності студентів ХДУХТ та осіб, які працюють за комп’ютером [Електронний ресурс] / В. І. Волошин, Л. І. Петрова, М. О. Левченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 379-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__56
|
4. |
Левченко М. М. Забезпечення фінансової стійкості банків у сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. М. Левченко // Управління розвитком. - 2014. - № 4. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_4_32
|
5. |
Петрова Л. І. Деякі аспекти профілактики "комп’ютерної втоми" та "комп’ютерних захворювань" і підвищення розумової працездатності студентів ХДУХТ, які працюють за комп’ютером, засобами фізичної культури [Електронний ресурс] / Л. І. Петрова, М. О. Левченко, А. М. Пляшешник // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 632-637. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_96
|
6. |
Петрова Л. І. Пошук шляхів оптимізації процесу фізичного виховання ХДУХТ в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / Л. І. Петрова, М. О. Левченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 637-644. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_97
|
7. |
Петрова Л. І. Мотиваційно-ціннісний пріоритет у формуванні фізичної культури особистості студента [Електронний ресурс] / Л. І. Петрова, М. О. Левченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 613-621. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_86
|
8. |
Петрова Л. І. Самостійні заняття студентів ХДУХТ як один із шляхів оптимізації процесу фізичного виховання [Електронний ресурс] / Л. І. Петрова, М. О. Левченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__65
|
9. |
Пляшешник А. М. Організаційно-педагогічні основи самостійних занять студентів iз фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. М. Пляшешник, М. О. Левченко, В. В. Москальов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 376-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_40
|
10. |
Пляшешник А. М. Пошук шляхів мотивації студентів у процесі фізичного виховання у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / А. М. Пляшешник, М. О. Левченко, А. В. Артюгін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__35
|
11. |
Левченко А. В. Козацтво і формування державотворчої моделі розвитку українського етносу [Електронний ресурс] / А. В. Левченко, М. О. Левченко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 91. - С. 353-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_91_86
|
12. |
Левченко М. М. Проблеми та перспективи переходу українських підприємств на міжнародні стандарти фінансової звітності [Електронний ресурс] / М. М. Левченко // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_67
|
13. |
Левченко М. Постійний пошук: З досвіду формування репертуарної політики Херсонського обласного театру ляльок головним режисером Борисом Чуприною [Електронний ресурс] / М. Левченко // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2006. - Вип. 3. - С. 335-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khud_kult_2006_3_28
|
14. |
Левченко М. О. Формування тактики і стратегії управління зовнішньоекономічними ризиками на машинобудівному підприємстві [Електронний ресурс] / М. О. Левченко. // Ефективна економіка. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_1_31
|
15. |
Соловьев А. Е. Травмы паренхиматозных органов брюшной полости и забрюшинного пространства у новорожденных [Електронний ресурс] / А. Е. Соловьев, И. А. Аникин, М. А. Левченко, А. Д. Кокоркин, А. П. Пахольчук // Хірургія дитячого віку. - 2015. - № 1-2. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khdv_2015_1-2_24 Травмы паренхиматозных органов брюшной полости и забрюшинного пространства у новорожденных - повод для экстренного перевода ребенка в хирургический стационар. На лечении было 7 детей с повреждениями надпочечников, 3 больных - с травмой печени и 1 пациент - с разрывом селезенки.
|
16. |
Зацерковний В. І. Актуалізація топографічних та кадастрових карт за допомогою GPS-приймачів [Електронний ресурс] / В. І. Зацерковний, С. В. Кривоберець, М. Г. Левченко // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 2 : Техніка і природа. - 2011. - Вип. 2. - С. 28-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_tekh_2011_2_6 Розглянуто приклад застосування GPS-приймачів для актуалізації картографічної інформації. Показано переваги використання GPS в його організаційному, технологічному плані та у відношенні трудомісткості й оперативності робіт.
|
17. |
Васильківський Д. М. Розробка стратегії розвитку економічного потенціалу підприємства на основі методу нечіткого моделювання [Електронний ресурс] / Д. М. Васильківський, М. О. Левченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 4(2). - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_4(2)__9
|
18. |
Левченко М. "На крилах натхнення": художник і педагог Ольга Гоноболіна [Електронний ресурс] / М. Левченко // Аркадіа. - 2015. - № 4. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_4_2
|
19. |
Левченко М. Методи впливу на ризики ЗЕД машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / М. Левченко // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(3). - С. 318-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(3)__73
|
20. |
Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, М. Левченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_54 Висвітлено суть такого нового для світової маркетингової практики та теорії явища як омніканальні стратегії збуту підприємств. Наведено систематизацію походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення омніканальної стратегії збуту, наведено авторське визначення. Наведено часові межи та передумови змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна та Бі-направлена) збутової стратегії підприємства. Наведено бренд-орієнтовану модель роботи з клієнтами компанії на основі омніканальної стратегії збуту. Визначено сутність та складові омніканального підходу до організації збуту підприємства. Наведено авторську модель безперервного циклу взаємодії та накопичення досвіду, необхідну для реалізації омніканальної збутової стратегії підприємства. Наведено етапи формування омніканальної збутової стратегії підприємства. Показано, що оміканальність - це новий підхід до організації і реалізації збуту продукції підприємства, при якому відбувається інтеграція комунікації і збуту поза залежності від окремого каналу розподілу, ціллю якого є їх об'єднання та створення умов до безперервного процесу придбання товару, навіть за умови переходу від одного каналу продажу до іншого. Показано зв'язок між бренд-орієнтованістю та омніканаліністю. Вказано, що омніканальність за сучасних умов виступає інструментом боротьби з монополізацією традиційних каналів збуту.
|
| |