Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (28)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Липова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Липова Л. 
Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності [Електронний ресурс] / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_14
Висвітлено діяльність центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації при київській гімназії № 290, який працює у співпраці з регіональним Центром зайнятості населення та з багатьма ВНЗ: етапи його роботи (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання), напрями (профінформація, профпропаганда, профагітація, соціально-професійна адаптація, професійне виховання), аспекти консультацій (психолого-педагогічний, медичний, довідково-інформаційний). Розглянуто різні форми надання інформації, з якою учні та батьки можуть вільно ознайомитися на стендах гімназії або на її сайті. Описано зміст групових та індивідуальних консультацій психолога, типові помилки під час вибору професії, зміст стенду "Взаємозв'язок бажань, потреб, можливостей і фізичного стану учня", який сприяє самовизначенню особистості, а також сім кроків алгоритму вибору професій. Зазначено, що на всіх етапах профілізації проводиться діагностика професійної спрямованості підлітків, даються поради батькам, розробляються і реалізуються заходи з профілізації та професійного самовизначення школярів (екскурсії на підприємства, тижні профорієнтації, презентації професій, конкурси, виступи батьків і колишніх випускників гімназії, які розповідають про свої професії, укладання учнями словників професій, написання творів про професії).Освещена деятельность центра допрофильной подготовки, профильного обучения и профориентации при киевской гимназии № 290, который работает в сотрудничестве с региональным Центром занятости населения и со многими вузами: этапы его работы (подготовительный, допрофильная подготовка, профильное обучение), направления (профинформация, профпропаганда, профагитация, социально-профессиональная адаптация, профессиональное воспитание), аспекты консультаций (психолого-педагогический, медицинский, справочно-информационный). Представлены различные формы предоставления информации, с которой ученики и родители могут свободно ознакомиться на стендах гимназии и на ее сайте. Описано содержание групповых и индивидуальных консультаций психолога, типичные ошибки при выборе профессии, содержание стенда "Взаимосвязь желаний, потребностей, возможностей и физического состояния ученика", который способствует самоопределению личности, а также семь шагов алгоритма выбора профессий. Указано, что на всех этапах профилирования проводится диагностика профессиональной направленности подростков, даются советы родителям, разрабатываются и реализуются мероприятия по профилированию и профессиональному самоопределению школьников (экскурсии на предприятия, недели профориентации, презентации профессий, конкурсы, выступления родителей и бывших выпускников гимназии, которые рассказывают о своих профессиях, составление учениками словарей профессий, написание сочинений о профессии).The article covers the influence of the work of the school center of the pretype preparation on the increase of the preparedness of graduates of basic school to choose the type of the study and professional self-determination.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.202 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Липова Л. 
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи [Електронний ресурс] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_1-2_14
Висвітлено сутність понять "диференціація", "диференціація навчання", "диференційоване навчання", "диференційований підхід у навчанні". Визначено методологічну основу сучасного диференційованого навчання. Висвітлено основні вектори диференціації навчання. Розглянуто особливості диференційованого навчання за умов профілізації освіти. Зазначено про обов'язковість забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів. Наголошено на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання. Виокремлено концептуальні підходи до формування змісту освіти, а саме: фундаментальний та культурологічний. Розглянуто диференціацію змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Констатовано, що принцип диференціації навчання залишається провідним на допрофільному етапі основної школи.Освещены основне векторы дифференциации обучения, особенности дифференцированного обучения в условиях профилизации образования, обеспечение принципа дифференциации обучения в допрофильной подготовке учащихся. Подчеркнута важность создания условий для дифференциации обучения с целью помощи учащимся основной школы в выборе профиля обучения. Рассмотрена дифференциация содержания обучения для обеспечения профильного самоопределения личности, её дальнейшей профессиональной самореализации.The article enlightens basic tendencies of differentiation of school education, peculiarities of differential education under circumstances of profilization of school education, ensuring of the principle of differentiation of school education in pre-profile training of pupils; it lays the stress on necessity of creating conditions for differentiation of school education in order to help pupils at secondary school to choose the profile of education, differentiation of content of education is scrutinized to ensure the profile self-determination of personality and its further professional self-realization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Липова Л. 
Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань [Електронний ресурс] / Л. Липова // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_8
Розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошено, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов’язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній – для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.Рассмотрена проблема использования метода научного исследования в процессе формирования фундаментальных естественных знаний. Раскрыто значение этого метода в формировании мотивации к исследовательскому обучению, развитию творческих способностей. Отмечается, что этот метод является фактором формирования научных, фундаментальных естественных знаний. В высшей школе он является обязательным для получения естественных и технических знаний, в средней – для формирования представлений о нем посредством выполнения ученического эксперимента, результатом чего становится приобретение целостных естественных знаний.The problem of the use of the method of scientific research in the process of fundamental natural knowledge. The significance of this method is the formation of motivation to research training, development of creative abilities. It is noted that this method is a factor in the formation of scientific, fundamental natural knowledge. In high school, it is mandatory for natural and technical knowledge in the middle - to form beliefs about it by performing a student experiment, resulting in a holistic acquisition of natural knowledge.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського