Пошуковий запит: (<.>A=Лопатинська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Лопатинська Н. Управління самостійною роботою студентів шляхом впровадження робочих зошитів з неврологічних основ логопедії [Електронний ресурс] / Н. Лопатинська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_29
|
2. |
Лопатинська Н. А. Механізми дезорганізації системи парадигматичних та синтагматичних кодів у дітей із тяжкими та ускладненими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2017. - Вип. 34. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_34_10
|
3. |
Лопатинська Н. Особливості нейропсихологічного забезпечення комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах дизонтогенетичного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Лопатинська // Педагогічний часопис Волині. - 2019. - № 2. - С. 113-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_2_19
|
4. |
Лопатинська Н. А. Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(2). - С. 187-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__19
|
5. |
Лопатинська Н. А. Трансдисциплінарний підхід до вивчення системних порушень мовлення [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 7(1). - С. 216-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__23
|
6. |
Лопатинська Н. А. Історія становлення та розвитку нейрологопедичних досліджень: клінічний аспект [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 11. - С. 186-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_20
|
7. |
Лопатинська Н. А. До питання діагностики порушень розвитку комунікативно-мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтогенезу [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 188-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_12_20
|
8. |
Лопатинська Н. А. Системно-динамічна організація онтогенезу мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 131-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__15
|
9. |
Лопатинська Н. А. Системний підхід до нейрологопедичної діагностики комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтоґенезу [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 15. - С. 130-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_15_15
|
10. |
Лопатинська Н. А. Проблема діагностики і корекції комунікативно-мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із мовленнєвим дизонтоґенезом: вітчизняний досвід [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 6. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_6_17
|
11. |
Гончар Н. П. Ефективність навчання за моделлю "перевернутий клас" в процесі навчання студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. П. Гончар, О. М. Задоріна, Н. А. Лопатинська // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 45. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_45_18
|
12. |
Лопатинська Н. А. Логодидактична спадщина Марії Савченко [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська, К. Й. Матей // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 206. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_206_28
|
13. |
Лопатинська Н. А. Становлення та розвиток системи раннього втручання в Україні [Електронний ресурс] / Н. А. Лопатинська, О. П. Зборовська // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 15. - С. 293-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_15_26
|
14. |
Скрипник Т. Становлення комунікативно-мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з аутизмом з опорою на методи "Сенсорна інтеграція Айрес" та "Сенсорна дієта" [Електронний ресурс] / Т. Скрипник, Н. Лопатинська, Т. Кострицька, А. Василевська // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2022. - Вип. 13. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2022_13_21
|