Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лучит Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Четова Н. Й. Особливості мовної та наративної реалізації елементів готики у жанрі фентезі (на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна) [Електронний ресурс] / Н. Й. Четова, Л. В. Лучит // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Кн. 2. - С. 265-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2014_2_55
| 2. |
Лучит Л. Дослідження перерізів GdSi2–RGe2 (R=Tm, Dy) [Електронний ресурс] / Л. Лучит, Н. Герман, З. Шпирка // Вісник Львівського університету. Серія хімічна. - 2015. - Вип. 56(1). - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_kh_2015_56(1)__12
| 3. |
Лучит Л. Перерізи GdSi1,5 – RGe1,5 (R=Tm, Dy) [Електронний ресурс] / Л. Лучит, З. Шпирка, Н. Герман, H. Серкіз // Вісник Львівського університету. Серія хімічна. - 2016. - Вип. 57(1). - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_kh_2016_57(1)__6
| 4. |
Калиновський А. О. Стан і перспективи розвитку світової авіаційної галузі та ринку послуг із відновлення авіаційної техніки [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, В. М. Голомовзий, Н. Л. Калиновська, Л. В. Лучит // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_4 Досліджено розвиток міжнародної авіаційної галузі в контексті тенденцій розвитку ринку з метою вироблення прогнозів розвитку світового авіабудування. Показано, що авіаційна галузь - глобальна, оскільки глобальним є попит, а при виробництві й експлуатації літаків можлива значна економія на масштабах. Особливістю галузі є її технологічна складність, у ній формується велика додана вартість, застосовуються інноваційні підходи. Крім цього, галузь суттєво залежить від урядової та політичної підтримки. Констатовано, що світовий ринок послуг із технічного обслуговування та відновлення комерційних літаків активно розвивається, зокрема через: старіння і необхідність заміни багатьох пасажирських моделей, конвертацію старших моделей у вантажні, потребу в більш енергоефективних моделях літаків.
| 5. |
Захарчук М. Є. Розвиток соціально-комунікативної компетентності у студентів з особливими потребами у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / М. Є. Захарчук, Л. В. Лучит // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_57
| 6. |
Голомовзий В. М. Оцінювання економічної ефективності з відновлення заводської системи машин [Електронний ресурс] / В. М. Голомовзий, Н. Л. Калиновська, А. О. Калиновський, Л. В. Лучит. // Ефективна економіка. - 2018. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_5_45
| 7. |
Калиновський А. О. Проблеми та перспективи підвищення економічної ефективності технічного обслуговування авіаційної техніки [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, Н. Л. Калиновська, О. Р. Калиновська, Л. В. Лучит // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 294-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_40 Мета роботи - дослідження проблем і перспектив підвищення економічної ефективності технічного обслуговування авіаційної техніки. Встановлено, що всі задіяні сторони в процесі виготовлення й експлуатації авіаційної техніки мають як цілі, що збігаються, так і різнонаправлені цілі. Метою взаємодії всіх стейкхолдерів є створення оптимальної програми технічного обслуговування, ремонту та відновлення авіаційної техніки. Економічну ефективність діяльності авіакомпаній допомагає підвищити гнучкій підхід на основі логіки MSG-3. Таким чином авіаційна техніка менше часу простоює через технічне обслуговування, а також зменшуються витрати на проведення такого обслуговування. Збір та обробка інформації як про конкретний літак, так і про сімейство однакових моделей літаків у цілому, дозволяє визначити безпечні інтервали проведення технічного обслуговування, ремонту та відновлення без зниження показників безпеки. Перехід до програми технічного обслуговування, ремонту та відновлення авіаційної техніки, заснованої на логіці MSG-3, дозволяє зменшити кількість робіт із технічного обслуговування, ремонту та відновлення і, відповідно, трудовитрати, а також розширити інтервали проведення технічного обслуговування, ремонту та відновлення, підвищити економічну ефективність ремонтних підприємств та авіакомпаній. Безпечна експлуатація авіаційної техніки можлива за умови збору й обробки величезного масиву інформації з усіх бортових систем повітряного судна. Такий інформаційний потік вимагає витрат на його збір та обробку. Проте економічний ефект від здійснення технічного обслуговування, ремонту та відновлення авіаційної техніки за гнучкою методологією принесе експлуатуючим організаціям додаткові переваги та можливості. Показники надійності та працездатності авіаційної техніки при цьому збережуться на належному рівні.
|
|
|