Пошуковий запит: (<.>A=Любарський Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черв’яков С. Ю. Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху [Електронний ресурс] / С. Ю. Черв’яков, Б. Г. Любарський, Б. Х. Єрицян, М. Л. Глебова, О. В. Клименко, В. М. Іваненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Транспортне машинобудування. - 2014. - № 22. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitm_2014_22_9
|
2. |
Петренко О. М. Визначення ефективності електрорухомого складу. Основні положення та підходи [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 6. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_6_3
|
3. |
Петренко О. М. Аналіз методів визначення енергетично оптимальних параметрів управління транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи озброєння і військова техніка. - 2015. - № 4. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2015_4_28 Проведено аналіз існуючих методів визначення енергооптимальних режимів руху електричного рухомого складу. Зазначено, що відомі підходи до вирішення завдань визначення оптимальної за енерговитратами траєкторії руху транспортних засобів можна розділити на дві групи: числові та аналітичні. Найбільш перспективним методом для пошуку енергетично оптимальних режимів руху електрорухомого складу є числовий метод, який грунтується на найважливішому завданні при оптимізації траєкторій руху: пошуку допустимих режимів управління, що задовольняють усім умовам і обмеженням завдання.
|
4. |
Єріцян Б. Х. Імітаційна модель комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 4. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_4_24 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Розглянуто імітаційну модель, що створена у середовищі МАTLAB. Вона дозволяє визначити залежність змін параметрів системи нахилу кузова (струм та напруга на ділянках напівпровідникового перетворювача, хід якоря двигуна, хід пневморесори, зміна тиску у пневморесорах) та енергетичних параметрів механізму (втрати енергії на нахил кузова електричного та пневматичного приводів, розхід повітря) від заданого куту нахилу кузова.
|
5. |
Єріцян Б. Х. Математична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 10. - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_10_46 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом на основі лінійного двигуна для нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Вона складається з диференціальних рівнянь зміни тиску у пневморесорі та руху верхньої її частини для пневматичних ресор діафрагмового типу. Визначено функцію масової витрати повітря для нахилу кузова, що базується на обчисленні термодинамічних функцій розходу.
|
6. |
Петренко О. М. Основні підходи до створення універсальних теплових моделей тягових двигунів транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2015. - № 4. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2015_4_33 Розглянуто основні підхіди до створення універсальної теплової моделі тягових двигунів транспортних засобів. Зазначено, що така модель дозволяє визначати температурні поля у тяговому двигуні за його різних режимів роботи, у тому числі й ті, що визначено тяговими розрахунками. Помітним недоліком моделі є значна складність, що утруднює її використання в контурах систем автоматичного регулювання температури обмоток тягових двигунів. Крім того, в моделі не враховується температура довкілля, вологість і барометричний тиск.
|
7. |
Любарський Б. Г. Математична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Г. Любарський, Б. Х. Єріцян, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_14 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузову, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Створено математичну модель у вигляді сукупності диференціальних рівнянь, що описують усі вузли і ланки передачі потужності від джерела електричної енергії до виконавчого механізму - балки, що нахиляється, а також роботу керованого пневматичного підвішування. Вона встановлює зв'язки геометричних, силових і електрофізичних параметрів з величинами, що характеризують якість і ефективність роботи як окремих механізмів, так і облаштування приводу нахилу кузова в цілому.
|
8. |
Петренко О. М. Визначення чинників, що впливають на ефективність електричного транспортного засобу [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_12_11 Розглянуто дві основні групи чинників, що впливають на ефективність роботи тягового приводу: електромеханічні і пов'язані з його рухом на ділянці та теплові і пов'язані з виділенням втрат в тягових двигунах під час його роботи, що додає обмеження в роботу тягового приводу. Зазначено, що для рухомого складу з проміжним контуром постійної напруги, що стабілізує напругу в цій ланці тягового приводу, впливом контактної мережі на ефективність електрорухомого складу можна нехтувати. Розглянутий підхід дозволяє визначати перевищення температури тягового двигуна як однорідного тіла.
|
9. |
Єріцян Б. Х. Імітаційне моделювання комбінованого приводу нахилу кузова швидкісного електропоїзду [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Механіка та машинобудування. - 2015. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mekhmash_2015_1_7
|
10. |
Єріцян Б. Х. Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 2(9). - С. 4-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_2(9)__2 Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу (ШРС) залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можна використовувати під час проектування ШРС без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.
|
11. |
Петренко О. М. Програмно-орієнтована математична модель руху транспортного засобу [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 5. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_5_17 Розроблено математичну програмно-орієнтовану модель руху транспортного засобу, яка дозволяє використати її для розробки експертної системи управління рухом на ділянці шляху у вигляді скінченно-різницевих виразів. Особливості моделі: вона складається диференціальних рівнянь руху, що враховують складові опори руху (основне - тертя кочення, опір від ухилів і від кривих ділянок шляху); визначення сили руху транспортного засобу, що розвивається, і витрати енергії шляхом використання залежностей к.к.д. тягового приводу, які одержані заздалегідь для усіх режимів роботи з урахуванням обмеження по зчепленню. Введено поняття функції, що визначає режим роботи тягового приводу та дозволяє спростити розрахунки за знаходженням витрат енергії і сили тяги.
|
12. |
Кононов Б. Т. Імітаційна модель електропривода антени радіолокаційної станції [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, Б. Г. Любарський, Н. М. Куравська // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 9. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_9_6 Запропоновано імітаційну модель асинхронного двигуна за допомогою функціональної схеми, що дозволяє дослідити та аналізувати особливості роботи електропривода антени радіолокаційної станції.
|
13. |
Єріцян Б. Х. Задача аналізу оптимізації геометричних розмірів лінійного двигуна нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 5. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_5_3
|
14. |
Петренко О. М. Методика оптимізації режимів роботи асинхронного тягового приводу рухомого складу [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, І. В. Доманський, Б. Г. Любарський // Механіка та машинобудування. - 2016. - № 1. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mekhmash_2016_1_9
|
15. |
Кононов Б. Т. Моделювання роботи безредукторного електропривода системи обертання антени РЛС [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, Б. Г. Любарський, Н. М. Куравська // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 2. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_2_12 Наведено результати моделювання роботи безредукторного електроприводу антени РЛС на базі дугостаторного асинхронного електричного двигуна.
|
16. |
Петренко О. М. Оптимізація режимів руху трамвайного вагону з асинхронними тяговими двигунами на ділянці колії з встановленим графіком руху та профілем [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 4. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_4_11 Розроблено методику визначення оптимальних режимів руху трамвайного вагону Т-3ВПА з асинхронними тяговим двигунами для ділянки колії с заданим графіком руху на основі метода Гамільтона-Якобі-Беллмана. Визначення режимів роботи тягового приводу запропоновано проводити заздалегідь на підставі вирішення задачі умовної оптимізації його режимів.
|
17. |
Петренко О. М. Оптимізація керування мотор-вентилятором охолодження тягових двигунів вантажного локомотива з асинхронним тяговим приводом при русі на ділянці з заданим профілем та графіком руху [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 2. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_2_3
|
18. |
Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_2_15 Розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 <$E symbol Р>C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 <$E symbol Р>C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції.
|
19. |
Любарський Б. Г. Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами [Електронний ресурс] / Б. Г. Любарський // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Транспортне машинобудування. - 2015. - № 43. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitm_2015_43_32
|
20. |
Петренко О. М. Оптимізація режимів роботи охолодження тягового двигуна електровоза [Електронний ресурс] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 6. - С. 251-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_6_56 Розроблено методику оптимізації режимів роботи мотор-вентилятора тягового асинхронного двигуна електровозу, що рухається ділянкою колії, яка основана на вирішенні задачі умовної мінімізації за критерієм економічної ефективності системи охолодження методом Вейля за узагальненим золотим перетином.
|
| |