![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Маковєєва С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Маковєєва С. В. Систематизація методів групової консультативної роботи з розвитку відповідальності підлітків з неповних родин [Електронний ресурс] / С. В. Маковєєва // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 6. - С. 265-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_6_36
| 2. |
Маковєєва С. В. Особливості прояву відповідальності у підлітків [Електронний ресурс] / С. В. Маковєєва, О. В. Коломійцева // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 40. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_40_16
| 3. |
Зозуля О. В. Гендерні відмінності в прояві відповідальності в студентів – психологів [Електронний ресурс] / О. В. Зозуля, С. В. Маковєєва // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_11 Визначено поняття «гендер», «відповідальність», «компетентність». Охарактеризовано специфіку та закономірності другого періоду юності – студентський вік – і протиріччя соціально-психологічного характеру, що характерні для цього періоду. Проведено дослідження рівня морально-етичної відповідальності студентів-психологів. Встановлено, що особи жіночої статі мають вищий показник прояву сформованості морально-етичної відповідальності, а особи чоловічої статі мають вищий показник інтуїції в морально-етичній сфері. Досліджено залежність характеру вираження відповідальності від сімейної ситуації у юнаків та дівчат. Наголошено на необхідності формування відповідальності у майбутніх психологів згідно з вимогами суспільства та саморозвитку. Запропоновано напрямки майбутніх досліджень з проблеми гендерних та вікових особливостей формування та розвитку відповідальності.Определены понятия «гендер», «ответственность», «компетентность». Охарактеризованы специфика и закономерности второго периода юности - студенческий возраст – и противоречия социально-психологического характера, характерные для этого периода. Проведено исследование уровня морально-этической ответственности студентов-психологов. Установлено, что лица женского пола имеют более высокий показатель проявления сформированности морально-этической ответственности, а лица мужского пола имеют более высокий показатель интуиции в морально-этической сфере. Исследована зависимость характера выражения ответственности от семейной ситуации у юношей и девушек. Отмечена необходимость формирования ответственности у будущих психологов согласно требованиям общества и саморазвития. Предложены направления будущих исследований по проблеме гендерных и возрастных особенностей формирования и развития ответственности.Identified are the concepts of "gender", "responsibility", "competence". Characterized are the peculiarities and regularities of the second period of youth – the student age - and the social and psychological problems that are characteristic for this period. Conducted is the study of the level of moral and ethical responsibility of students-psychologists. Found that those women have a higher rate of formation of the manifestation of moral and ethical responsibility, and the males have a higher rate of intuition in moral and ethical sphere. Investigated is the dependence of the nature of the responsibility expression from boys’ and girls’ family situation. Noted is the necessity of forming liable for future psychologists in accordance with the requirements of society and self. Proposed are the directions for future research on gender and age characteristics of the formation and development responsibilities.На основі результатів дослідження морально-етичної відповідальності, самооцінки та рівня домагань у студентів-психологів (25 дівчат і юнаків - студентів Слов’янського державного педагогічного університету) встановлено високий рівень кореляційних зв’язків високого рівня рефлексії на морально-етичні цінності та високого рівня вираженості екзистенційної відповідальності та морально-етичної мотивації у студенток та відсутність високих проявів у студентів. Зазначено, що низькі рівні прояву і у дівчат, і у юнаків за названими шкалами співпадають. Зроблено кореляційний аналіз між рівнем самооцінки і мотивом самостійного обрання професій психолога: чим вище рівень тривожності, тим вище рівень сформованості морально-етичної відповідальності у респондентів досліджуваних категорій. На основе результатов исследования морально-этической ответственности, самооценки и уровня притязаний у студентов-психологов (25 девушек и юношей - студентов Славянского государственного педагогического университета) установлен высокий уровень корреляционных связей рефлексии и морально-этических ценностей, высокого уровня выраженности экзистенциальной ответственности и морально-этической мотивации у студенток и отсутствие их проявлений у студентов. Отмечено, что низкие уровни проявления и у девушек, и у юношей по названным шкалам совпадают. Проведена корреляционная связь между уровнем самооценки и мотивом самостоятельного выбора профессии психолога: чем выше уровень тревожности, тем выше уровень сформированности морально-этической ответственности в исследуемых категориях. Based on the results of the study of moral and ethical responsibility, self-esteem and level of aspiration in psychology of the students.
|
|
|