Пошуковий запит: (<.>A=Макушок О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Невлад В. Ф. Формування ринкових відносин в аграрній сфері економіки України [Електронний ресурс] / В. Ф. Невлад, О. В. Макушок // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2016. - Вип. 88(2). - С. 189-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2016_88(2)__24
|
2. |
Макушок О. В. Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2012. - № 2. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2012_2_10
|
3. |
Макушок О. В. Проблеми становлення та розвитку обслуговуючої кооперації в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, С. М. Приліпко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 2. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_2_11
|
4. |
Макушок О. В. Особливості бізнес-планування в діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів: практичний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, В. Ф. Невлад, Л. А. Панкратова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_2_28
|
5. |
Невлад В. Ф. Формування ринкового механізму господарювання аграрних підприємств України [Електронний ресурс] / В. Ф. Невлад, О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2019_2_12
|
6. |
Макушок О. В. Маркетингові дослідження як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, О. С. Рибчак // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2020_1_7
|
7. |
Панкратова Л. А. Бенчмаркінг як інструмент управління ефективністю підприємства в Україні [Електронний ресурс] / Л. А. Панкратова, О. В. Макушок, В. В. Бобко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 3. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_3_16
|
8. |
Макушок О. В. Упровадження та реалізація цифрових маркетингових технологій в економічну діяльність суб’єктів підприємництва [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, Ю. А. Цимбалюк, В. М. Андрусяк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 8. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_8_8
|
9. |
Макушок О. В. Практичні аспекти формування ефективної маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / О. В. Макушок, І. І. Корман, В. А. Лементовська // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 13. - С. 67-72.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 15.07.2025 р., через 358 днів
|
10. |
Сус Т. Й. Оцінка впливу інноваційного потенціалу ресурсозабезпечення на фінансову ефективність аграрного сектора економіки України [Електронний ресурс] / Т. Й. Сус, І. В. Стояненко, О. Г. Пенькова, О. В. Макушок // Академічний огляд. - 2023. - № 2. - С. 113-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2023_2_9
|