Пошуковий запит: (<.>A=Малихін О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Малихін О. В. Методологічні основи визначення дидактичних умов у дослідженнях з теорії навчання (у вищій школі) [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_4
|
2. |
Малихін О. В. Індивідуалізація професійно орієнтованого навчання та самонавчання іноземних мов у вищій педагогічній школі [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_1_11
|
3. |
Малихін О. В. Критерії і рівневі характеристики самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_4_9
|
4. |
Малихін О. В. Інформаційно-навчальне середовище як засіб ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_8 Здійснено психолого-педагогічний аналіз категорій "середовище", "інформаційний простір" та "інформаційно-навчальне середовище". Визначено структуру та дидактичні можливості інформаційно-навчального середовища як засобу ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів педагогічних ВНЗ.Проведен психолого-педагогический анализ категорий "среда", "информационно-обучающая среда". Определены возможности информационно-обучающей среды как средства эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов педагогических ВУЗ.Psychological and pedagogical analysis of categories "environment", "information space" and "informative-and-instructive environment" has been carried out in the article. The structure and didactic possibilities of informative-and-instructive environment as a means of effective organization of students' self-managed educational activities in higher pedagogical educational establishments have been defined.
|
5. |
Малихін О. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна самостійність" і "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / О. Малихін // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_7
|
6. |
Малихін О. Педагогічне моделювання системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Малихін // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_6 Описано розроблену автором педагогічну модель системи організації самостійної навчальної діяльності (ОСНД) студентів педагогічних ВНЗ як інтегративної комплексної системи педагогічного впливу на процеси САМО (самоактуалізації, самонавчання, самоконтролю, самооцінки, самоуправління й самоорганізації студентів), які зумовлюють самореалізацію особистості. Педагогічну модель системи ОСНД студентів трактовано як схематизоване подання всіх педагогічних заходів, що забезпечують ефективність і результативність даного процесу. Описано об'єкт, мету, завдання ОСНД. Охарактеризовано структурно-функціональні компоненти дидактичної системи організації ОСНД студентів: мотиваційно-цільовий, організаційно-структурний, процесуально-діяльнісний, контрольно-оцінювальний, аналітико-прогностичний та рефлексивний. Модель системи ОСНД ієрархічно, відповідно до логіки навчального процесу, подано на схемі, до якої включено також педагогічні умови, форми, методи й засоби ОСНД.Описана разработанная автором педагогическая модель системы организации самостоятельной учебной деятельности (ОСУД) студентов педагогических ВУЗ как интегративная комплексная система педагогического воздействия на процессы САМО (самоактуализации, самообучения, самоконтроля, самооценки, самоуправления и самоорганизации студентов), приводящие к самореализации личности. Педагогической моделью системы ОСУД студентов названо схематизированное представление всех педагогических мер, обеспечивающих эффективность и результативность данного процесса. Описаны объект, цель и задания ОСУД. Охарактеризованы компоненты дидактической системы организации ОСУД студентов: мотивационно-целевой, организационно-структурный, процессуально-деятельностный, контрольно-оценочный, аналитико-прогностический и рефлексивный. Модель системы ОСУД иерархически, согласно логике учебного процесса, представлена на схеме, в которую включены также педагогические условия, формы, методы и средства ОСУД.The pedagogical model of the students' self-directed learning activities system organization at the pedagogical educational establishments of a higher level as the complex of structure-and-function components: motivation-and-object, check-and-evaluation, analysis-and-prognostics and reflection is described in the article.
|
7. |
Малихін О. В. Історико-педагогічний аналіз розробки аспектних складових організації самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2010. - Вип. 13. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2010_13_17
|
8. |
Малихін О. В. Організація самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов: історико-дидактичний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 215(1). - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
9. |
Малихін О. Управління й самоуправління організацією самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Малихін // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 33-37 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_9 Охарактеризовано специфічні ознаки управління й самоуправління організацією самостійної навчальної діяльності студентів педагогічних ВНЗ. Виділено п'ять методологічних положень, на яких будується система управління пізнавальною діяльністю суб'єкта навчання у педагогічному ВНЗ. Враховано зростання складності навчальних завдань (програм), необхідність прогнозування кінцевого результату підготовки, спрямованого на оптимальний варіант засвоєння програм, навчальних посібників, обгрунтовано значущість організації й управління педагогічним процесом педагогічного ВНЗ.
|
10. |
Малихін О. В. Сутність феномену "стратегії навчання" у фаховій підготовці студентів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Малихін, А. О. Галла // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_30
|
11. |
Малихін О. В. Формування індивідуальних стратегій навчання засобами комп’ютерних технологій як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_31
|
12. |
Малихін О. В. Академічне консультування в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Молодий вчений. - 2015. - № 11(3). - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11(3)__11
|
13. |
Малихін О. Методологічні аспекти формування соціальної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Малихін, Т. Василюк // Молодь і ринок. - 2016. - № 8. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_8_3
|
14. |
Малихін О. Гносеологічне визначення сутності моделі та процесу моделювання [Електронний ресурс] / О. Малихін // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_7 Розкрито теоретичний, гносеологічний і методичний аспекти моделювання педагогічної діяльності.
|
15. |
Форостяна О. С. Про страхову оцінку виробничого травматизму [Електронний ресурс] / О. С. Форостяна, О. В. Малихін // Проблеми охорони праці в Україні. - 2014. - Вип. 28. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pop_2014_28_14 Розглянуто всі можливі складові витрат для оцінки страхових збитків від виробничого травматизму. Наведено послідовність визначення щорічних виплат за випадком виробничого травматизму на основі вимог чинного законодавства та звітних даних. Станом на 01.01.2013 р. оцінено страхові одноразові виплати за нещасного випадку та страхові витрати у разі настання інвалідності від виробничого травматизму. Створено основу для програми оперативної оцінки страхових витрат за зміни вихідних даних і нормативів відрахувань.
|
16. |
Малихін О. В. Компетентнісний підхід у навчанні іноземної мови студентів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 462-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
17. |
Малихін О. В. Принципи організації самостійної освітньої діяльності студентів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 482-490. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_63
|
18. |
Малихін О. В. Ресурсний підхід до проектування освітнього процесу університету [Електронний ресурс] / О. В. Малихін, Г. М. Удовіченко // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 15. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_15_4
|
19. |
Малихін О. В. Про потенціал формування методологічної компетентності в галузі підготовки кваліфікованих спеціалістів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Малихін, Б. І. Рубінська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__37
|
20. |
Навроцька М. С. Етапи розвитку суб’єктності студентів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / М. С. Навроцька, О. В. Малихін // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__20
|
| |