Пошуковий запит: (<.>A=Мамічева О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мамічева О. В. Психологічні аспекти вивчення інтелектуальної недостатності дітей при ДЦП [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Актуальні питання корекційної освіти. - 2010. - Вип. 1. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_30
|
2. |
Мамічева О. В. Розвиток і місце мовномисленнєвих операцій у структурі мовної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_12
|
3. |
Мамічева О. Теоретико-методологічне обґрунтування концепції розвитку предметно-педагогічних здібностей викладачів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Мамічева // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2012. - Вип. 28. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2012_28_18
|
4. |
Мамічева О. Теоретико-методологічні основи дослідження диференціальної моделі професійної компетентності [Електронний ресурс] / О. Мамічева, С. Лиска // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2012. - Вип. 29. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2012_29_11
|
5. |
Мамічева О. В. Загальнопсихологічний аналіз професійної діяльності викладачів вищої школи в освітньому процесі [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 38. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_38_20
|
6. |
Мамічева О. В. Сучасні підходи до вивчення професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Право і Безпека. - 2009. - № 4. - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2009_4_47
|
7. |
Мамічева О. В. Експериментальне дослідження взаємозвязку предметно-педагогічних і психологічних здібностей, педагогічного стилю та індивідуальності викладачів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, О. Д. Сафін // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2009. - Вип. 22. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2009_22_16
|
8. |
Мамічева О. В. Сучасні підходи до вивчення ролі спілкування у розвитку особистості з порушенням зору [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_106
|
9. |
Мамічева О. В. Значення вербальних та невербальних засобів спілкування у розвитку дитини з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, О. М. Попова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(1). - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(1)__16
|
10. |
Мамічева О. До проблеми поведінки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Мамічева, Е. Панасенко, Х. Бурцева // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_3 Розкрито зміст поняття “діти з порушеннями психофізичного розвитку”. Досліджено медико-психологічні аспекти цієї проблематики. Охарактеризовано види порушень розвитку дітей с психофізичними вадами, висвітлено проблеми розвитку для всіх категорій таких дітей. Виокремлено медикобіологічний чинник як деструктивний фактор розвитку поведінки дошкільника. Визначено прояви поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку. Раскрыто содержание понятия "дети с нарушениями психофизического развития". Охарактеризованы виды нарушений развития детей с психофизическими недостатками, представлены медико-психологические аспекты проблемы развития для всех категорий таких детей. Выделены медикобиологические факторы как деструктивный фактор развития поведения дошкильника. Определены проявления поведения детей дошкольного возраста с нарушениями психофизического развития.The content of the concept of "children with psychophysical development" characterized infringements of children with mental and physical disabilities, presented problems for all categories of children with mental and physical development. Thesis there is determined medykobiolohichnyy factor as destructive factor in the development of behavior of children.
|
11. |
Мамічева О. В. Розвиток індивідуальності викладачів вищих навчальних закладів у процесі професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Теорія і практика сучасної психології. - 2012. - Вип. 4. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2012_4_20 Наведено результати вивчення педагогічних здібностей викладачів та їх розгляд як системи, що формується у процесі професійної діяльності особистості. Індивідуальність розглянуто у цьому випадку як цілісну характеристику людини, що містить індивідуальні властивості особистості, які перебувають між собою у певній залежності. Вивчення індивідуальних властивостей особистості викладачів гуманітарних дисциплін припускає проведення порівняльного аналізу з викладачами навчальних дисциплін іншої предметної спрямованості, які були об'єднані у гуманітарний і негуманітарний блоки.
|
12. |
Мамічева О. В. Сучасні технології навчально-ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушенням психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, А. О. Сіканевич // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_16
|
13. |
Мамічева О. Корекційна освіта: досягнення та проблеми [Електронний ресурс] / О. Мамічева, В. Липа // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_13
|
14. |
Мамічева О. В. Структура та психологічний механізм розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 3. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_3_47
|
15. |
Мамічева О. В. Теоретичні засади взаємозв’язку схильностей та професійної спрямованості учнів з інтелектуальними порушенями як засіб їх соціалізації [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_48
|
16. |
Мамічева О. Психолого-педагогічні напрями оптимізації соціалізації дітей із психофізичними порушеннями в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Мамічева, І. Татьянчикова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2019. - Вип. 10. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2019_10_11
|
17. |
Мамічева О. Взаємозв’язок соціального, психологічного, креативного та предметного компонентів з індивідуально-психологічним компонентом викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Мамічева // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологічні науки. - 2018. - № 2. - С. 174-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_pn_2018_2_16
|
18. |
Мамічева О. В. Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, С. В. Березка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2018. - Вип. 35. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_23
|
19. |
Мамічева О. В. Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2018. - Вип. 35. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_24
|
20. |
Мамічева О. В. Особливості довільної регуляції молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, В. В. Апухтіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2019. - Вип. 38. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_28
|
| |