Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мартьянова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Мартьянова Г. М. Питання виконавського аналізу у формуванні творчої особистості на уроках музики в школі [Електронний ресурс] / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 273-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_48
| 2. |
Мартьянова Г. М. Питання вокально-хорової підготовки на музично-педагогічних факультетах [Електронний ресурс] / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(1). - С. 294-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(1)__40
| 3. |
Мартьянова Г. М. Метод проектів у позакласній вокально-хоровій діяльності підлітків [Електронний ресурс] / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_7 Розглянуто педагогічні та творчі умови організації позакласної та позашкільної діяльності у підлітковому віці. Досліджено проблему формування художньо-творчих потреб і орієнтацій школярів. З’ясовано співвідношення педагогічних та творчих умов організації позакласної вокально-хорової діяльності на основі технологій проектного навчання. Проаналізовано організацію позакласної роботи в межах музично-виховного процесу в Довгинцівському гуманітарно-технічному ліцеї (м. Кривий Ріг) на прикладі мистецького проекту «Моцарт і сучасність». Зроблено висновок, що проектна технологія створює реальні умови для розвитку та удосконалення комплексу загально-навчальних умінь, зокрема, інтелектуальних, інформаційних, самоорганізаційних, прогностичних.Рассмотрены педагогические и творческие условия организации внеклассной и внешкольной деятельности в подростковом возрасте. Исследована проблема формирования художественно-творческих потребностей и ориентаций школьников. Определено соотношение педагогических и творческих условий организации внеклассной вокально-хоровой деятельности на основе технологий проектного обучения. Проанализирована организация внеклассной работы в рамках музыкально-воспитательного процесса в Долгинцевском гуманитарно-техническом лицее (г. Кривой Рог) на примере художественного проекта «Моцарт и современность». Сделан вывод, что проектная технология создает реальные условия для развития и усовершенствования комплекса общеучебных умений, в частности, интеллектуальных, информационных, самоорганизационных, прогностических.
| 4. |
Мартьянова Г. М. Вокально-хорова підготовка студента до роботи з хором в системі кредитно-модульного навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(1). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(1)__33
| 5. |
Мартьянова Г. М. Деякі аспекти впровадження кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 13. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_13_21
|
|
|