Пошуковий запит: (<.>A=Масляк І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Кулик Н. А. Динаміка фізичного стану дітей старшого дошкільного віку під впливом занять із пріоритетним використанням засобів легкої атлетики [Електронний ресурс] / Н. А. Кулик, І. П. Масляк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 5. - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_5_32 Відображено результати визначення фізичного стану дітей віком 5 - 6 років у процесі проведення формуючого експерименту. Досліджено 276 дітей віком 5 - 6 років (експериментальні та контрольні групи склали по 138 чоловік). За результатами проведення констатуючого експерименту встановлено "низький" рівень фізичного стану дітей. Виявлено, що після застосування у процесі фізичного виховання інноваційної технології використання засобів легкої атлетики, показники дошкільників експериментальних груп мають статично достовірні зміни, внаслідок чого рівень їх фізичного стану підвищився до "вище середнього". Проведені дослідження свідчать про позитивний вплив розробленої методики на фізичний стан дошкільників.
|
2. |
Бала Т. М. Динаміка показників рівня розвитку бистроти під впливом вправ чирлідингу [Електронний ресурс] / Т. М. Бала, І. П. Масляк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__5
|
3. |
Масляк І. П. Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. П. Масляк, М. А. Мамешина, В. О. Жук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 6. - С. 69–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_6_15 Мета роботи - визначити відношення та ступінь готовності вчителів фізичної культури обласних загальноосвітніх навчальних закладів до використання інноваційних підходів у навчально-виховному процесі. В дослідженні приймали участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використано наступні методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, опитування, математичну статистику. Встановлено позитивне ставлення вчителів фізичної культури обласних шкіл до інноваційних педагогічних підходів; визначено, що тільки близько 50 % учителів використовують їх у навчальному процесі. Виявлено, що більшість вчителів прагнуть збагатити свій педагогічний досвіт, але у цьому випадку відчувають дефіцит науково-методичної літератури, спрямованої на підвищення рівня їх професійної майстерності. Визначено позитивне ставлення вчителів обласних загальноосвітніх шкіл до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, але вони виявились недостатньо підготовленими до інноваційної діяльності.
|
4. |
Бала Т. Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 7-9-х класів під впливом вправ черлідинга [Електронний ресурс] / Т. Бала, І. Масляк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 2. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_2_6
|
5. |
Масляк І. М. Соціально-економічний прогноз в управлінні сталим урбаністичним розвитком міста Івано-Франківська [Електронний ресурс] / І. М. Масляк // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. - 2014. - № 10. - С. 227-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivif_2014_10_35
|
6. |
Мамешина М. А. Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. А. Мамешина, І. П. Масляк, В. О. Жук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 3. - С. 52–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_3_11 Мета роботи - вивчити стан і проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах (ОЗОНЗ). У дослідженні приймало участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використано наступні методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, опитування, математичну статистику. Встановлено, що більшість вчителів не зовсім задоволені ставленням учнів до процесу фізичного виховання; схильні до проведення відокремлених занять за гендерною ознакою; оцінюють здоров'я та рівень фізичної підготовленості учнів як "середній"; вважають необхідним здійснення контролю за розвитком рухових здібностей і вказують на гостру нестачу комп'ютерних баз даних. Визначено, що у третині ОЗОНЗ не здійснюється позакласна робота з фізичного виховання (можливо, через відсутність фінансування). Встановлено, що основними проблемами фізичного виховання в ОЗОНЗ є гостра нестача фінансування та недостатня матеріально-технічна спортивна база.
|
7. |
Масляк І. Фізичне здоров’я осіб віком 20–35 років під впливом вправ бодіфітнесу [Електронний ресурс] / І. Масляк // Спортивна наука України. - 2015. - № 5. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SNU_2015_5_3
|
8. |
Масляк І. Рухова підготовленість та фізична працездатність чоловіків молодого та середнього віку під впливом вправ бодіфітнесу [Електронний ресурс] / І. Масляк // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2015. - № 3. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fazis_2015_3_3
|
9. |
Масляк І.П. Комплексна оцінка впливу вправ степ–аеробіки на фізичну працездатність та фізичне здоров’я жінок [Електронний ресурс] / І.П. Масляк // Теорія та методика фізичного виховання. - 2015. - № 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2015_1_6
|
10. |
Масляк І. П. Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів [Електронний ресурс] / І. П. Масляк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 5. - С. 63–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_5_12 Мета роботи - визначити динаміку окремих функцій сенсорних систем дітей молодшого шкільного віку під впливом спеціально спрямованих фізичних вправ. У дослідженні приймали участь 306 школярів І - ІІІ класів загальноосвітньої школи м. Харків. Використано наступні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики, методи визначення окремих параметрів сенсорних функцій (периметрія, акуметрія, естезіометрія та інші). Проведено оцінку функціонального стану зорового, слухового, вестибулярного, тактильного аналізаторів і зорово-моторної реакції; розглянуто вікові розрізнення в показниках; визначено ступінь впливу спеціально спрямованих вправ на окремі функції досліджуваних сенсорних систем. Встановлено позитивний вплив спеціально спрямованих вправ на стан окремих функцій вестибулярного, слухового, зорового та тактильного аналізаторів у школярів молодших класів.
|
11. |
Криворучко Н. В. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління [Електронний ресурс] / Н. В. Криворучко, І. П. Масляк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 11. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_11_16
|
12. |
Криворучко Н. В. Динаміка показників фізичної працездатності студенток ВНЗ І-ІІ рівня акредитації під впливом чирлідингу [Електронний ресурс] / Н. В. Криворучко, І. П. Масляк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__43
|
13. |
Масляк І. П. Вплив аеробіки силової спрямованості на стан кардіореспіраторної системи школярів старших класів [Електронний ресурс] / І. П. Масляк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_1_11
|
14. |
Масляк І. П. Рівень розвитку окремих рухових здібностей старшокласників [Електронний ресурс] / І. П. Масляк, Г. Е. Чачуа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(1). - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(1)__29
|
15. |
Мамешина М. А. Рівень фізичного здоровья учнів 7-8-х класів під впливом багаторівневої системи фізичних вправ диференційованого навчання [Електронний ресурс] / М. А. Мамешина, І. П. Масляк // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2017. - Вип. 10. - С. 312-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2017_10_39
|
16. |
Ажиппо О. Ю. Диференціація змісту уроків фізичної культури з урахуванням показників стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, М. А. Мамешина, І. П. Масляк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_3_3 Мета роботи - вивчити динаміку показників стану кардіореспіраторної системи (КРС) учнів 13 - 14 років під впливом диференційованого змісту уроків фізичної культури (ФК). У дослідженні брали участь 103 учня загальноосвітньої школи N 150 м. Харків. У дослідженні застосовано методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової та методичної літератури; медико-біологічні методи (тонометрія, пульсометрія, спірометрія); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Визначено нижчий за середній рівень функціонування КРС в учнів 13 - 14 років. Враховуючи показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем (ССДС) учнів 13 - 14 років, диференційовано зміст уроків ФК; розроблено та впроваджено комплекси фізичних вправ, спрямованих на підвищення зазначених показників. Встановлено, що у результаті впровадження розроблених комплексів фізичних вправ у показниках, що відображають стан ССДС учнів експериментальних груп, відбулися достовірні позитивні зміни за всіма досліджуваними параметрами (p << 0,05 - 0,001). Унаслідок цього, стан КРС учнів 13 - 14 років підвищився з нижчого за середній до середнього.
|
17. |
Масляк І. П. Стан кардіореспіраторної системи та рівень фізичної підготовленості студентів закладів вищої освіти І-ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / І. П. Масляк, К. О. Берлова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 7. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_7_26
|
18. |
Масляк І. П. Фізичний розвиток здобувачів освіти 1-2 курсів закладів фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] / І. П. Масляк, Н. В. Криворучко, Ю. В. Слободянюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 11. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_11_21
|