Пошуковий запит: (<.>A=Медведєв Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Медведєв Є. П. Системний аналіз функціонування транспортно-логістичної системи регіону [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 11. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_11_10
|
2. |
Медведєв Є. П. Використання методів та моделей математичної статистики при дослідженні функціонування регіональних транспортно-логістичних систем [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 14(1). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_14(1)__16
|
3. |
Барабаш В. В. Термінальні комплекси як умова впровадження логістичної комплексної системи на залізниці [Електронний ресурс] / В. В. Барабаш, Г. М. Шворнікова, Є. П. Медведєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_6
|
4. |
Лебідь І. Г. Теоретичні аспекти визначення транспортного забезпечення при збиранні врожаю пшениці [Електронний ресурс] / І. Г. Лебідь, Є. П. Медведєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_3_22
|
5. |
Медведєв Є. П. Сучасний стан та перспективи розвитку транспортного забезпечення при збиранні врожаю пшениці [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 31. - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_31_25
|
6. |
Медведєв Є. П. Обґрунтування доцільності застосування апарату нечіткої логіки у транспортних процесах збирання врожаю пшениці [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв, І. Г. Лебідь, П. Й. Єлісєєв // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 11. - С. 269-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_11_35
|
7. |
Медведєв Є. П. Розробка комп'ютерної програми для організації та планування транспортного процесу при збиранні врожаю ранньої пшениці [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв, І. Г. Лебідь, П. Й. Єлісєєв, Д. В. Зубарев. // Наукові вісті Далівського університету. - 2018. - № 15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdu_2018_15_12
|
8. |
Кравченко О. П. Методика діагностики функціонування регіональної транспортнологістичної системи [Електронний ресурс] / О. П. Кравченко, Є. П. Медведєв // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. - 2013. - Вип. 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/veit_2013_4_14
|
9. |
Барбарук Л. В. Використання нечітких моделей для планування збиральних робіт у різних кліматичних умовах [Електронний ресурс] / Л. В. Барбарук, Д. В. Зубарев, Є. М. Медведєв, В. М. Барбарук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 6. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_6_32
|
10. |
Медведєв Є. П. Обґрунтування використання погодно-кліматичних факторів при організації збирально-транспортного процесу застосуванням методу експертних оцінок [Електронний ресурс] / Є. П. Медведєв // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 14. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_14_26
|
11. |
Леснікова І. Ю. Перспективи застосування задач транспортного спрямування в оптимізації схем виробництва та постачання сировини [Електронний ресурс] / І. Ю. Леснікова, Є. П. Медведєв, Н. В. Халіпова, А. І. Кузьменко, С. А. Разгонов // Системи та технології. - 2019. - № 2. - С. 125–138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2019_2_10
|
12. |
Калінін Є. І. Робота фронтального навантажувача в крановому режимі [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, І. В. Колєснік, Є. П. Медведєв, В. В. Шаповалов, В. В. Пітя // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2019. - № 18. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2019_18_10 В даний час для потреб сільського господарства розроблено понад 30 різних навантажувачів напірного дії. Крім спільності технологічного процесу спостерігається і спільність конструктивного оформлення машин фронтальних навантажувачів - основні їх вузли ідентичні: опорна рама - для зв'язку навантажувача з трактором, підйомна рама або підйомна стріла, гідроциліндри підйому, робочий орган. Технологічний процес виконується фронтальним навантажувачем напірної дії в наступних режимах: режимі заглиблення, крановому і транспортному режимах. Добре відомо, що тільки на основі теорії коливань можуть бути повністю з'ясовані такі практично важливі проблеми, як урівноваження машин, крутильні коливання валів і зубчастих передач, прецесія обертових валів, коливання механізмів під дією рухомих вантажів. Лише за допомогою цієї теорії можна встановити найбільш вдалі конструкції, відсуваючі експлуатаційні умови роботи машин можливо далі від умов виникнення великих коливань. Питання динаміки важких машин набувають в даний час першорядне значення в зв'язку з тим, що в сільськогосподарське виробництво існують природні тенденції підвищити продуктивність робочих машин в результаті збільшення навантажень і посилення їх темпів роботи. Характер динамічних навантажень в виконавчих механізмах робочих машин багато в чому залежить від прийнятої технологічної схеми, від характеру операцій які повинні бути відтворені в процесі експлуатації, нарешті, від типу виконавчого механізму і приводу його. Технологічний процес роботи фронтальних навантажувачів напірної дії виконується ними за однією схемою: поступальне переміщення агрегату для захоплення матеріалу, що навантажується і навантаження його в транспортні ємності, підйом вантажу по вертикальній коловій траєкторії. Отримані залежності навантаженості несучих конструкцій навантажувача і трактора від їх конструктивних параметрів можуть бути використані конструкторськими організаціями при проектуванні нових фронтальних навантажувачів та інших знарядь, що фронтально навішуються на колісні трактори.
|
13. |
Сакно О. П. Моделювання технологій в системі технічного обслуговування автотранспортних засобів на основі витрати палива [Електронний ресурс] / О. П. Сакно, Т. М. Колеснікова, Є. П. Медведєв, В. І. Стадник, О. В. Татарчук // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2020. - № 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2020_2_9
|
14. |
Артем’єва Г. Методика вдосконалення рівноваги тіла спортсменів з акробатичного рок-н-ролу на етапі попередньої базової підготовки [Електронний ресурс] / Г. Артем’єва, Т. Мошенська, А. Паньшина, Є. Медведєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2020. - № 1. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2020_1_19
|
15. |
Пасічник А. М. Порівняльний аналіз методик оціночного розрахунку чисельності населення України [Електронний ресурс] / А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв, А. В. Пасічник // Системи та технології. - 2020. - № 1. - С. 133-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2020_1_8
|
16. |
Полупан Є. В. Вплив факторів процесу гальмування на величину і характер зміни коефіцієнта тертя [Електронний ресурс] / Є. В. Полупан, С. І. Шевченко, Є. П. Медведєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2020. - № 5. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2020_5_8
|
17. |
Ємельянова Т. В. Розв'язання прикладних задач організаційно-технологічних процесів будівництва і транспорту як засіб розвитку професійно-математичної компетентності здобувачів ЗВО [Електронний ресурс] / Т. В. Ємельянова, Д. В. Легейда, Є. П. Медведєв // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 198. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_198_24
|
18. |
Сакно О. П. Дослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів [Електронний ресурс] / О. П. Сакно, Є. П. Медведєв, Т. М. Колеснікова, В. П. Олло, С. І. Сорока, С. В. Цимбал // Вісник машинобудування та транспорту. - 2020. - № 1. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2020_1_16
|
19. |
Сакно О. П. Побудова графової моделі визначення екологічності транспортного процесу [Електронний ресурс] / О. П. Сакно, Є. П. Медведєв, П. Й. Єлісєєв, С. В. Цимбал, Д. Л. Мойся // Вісник машинобудування та транспорту. - 2021. - № 2. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2021_2_16
|
20. |
Павленко В. М. Дослідження питання структури системи керування строком експлуатації транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. М. Павленко, Є. П. Медведєв, В. М. Мануйлов, П. В. Черненко. // Наукові вісті Далівського університету. - 2021. - № 22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdu_2021_22_11
|
| |