Пошуковий запит: (<.>A=Мединський С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Мединський С. Структура підготовки фахівців із фізичного виховання у США в аналогії з Україною [Електронний ресурс] / С. Мединський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_50
|
2. |
Мединський С. В. Академічна спеціалізація як основна характеристика підготовки фахівців фізичного виховання і спорту у коледжах США [Електронний ресурс] / С. В. Мединський // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(3). - С. 243-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(3)__40
|
3. |
Мединський С. В. Діяльність американського альянсу здоров’я, фізкультурної освіти, рекреації й танців крізь призму часу [Електронний ресурс] / С. В. Мединський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 35–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_12
|
4. |
Мединський С. В. Особливості практичної діяльності у рамках навчального процесу напряму підготовки 6.010201 "Фізичне виховання” (на прикладі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича) [Електронний ресурс] / С. В. Мединський, Ю. Ю. Мосейчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 211–214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_62 Визначено роль практики як сполучної ланки між теоретичним навчанням студентів та їх майбутньою самостійною роботою у сфері фізичної культури і спорту та її вплив на підготовку студентів до діяльності у ролі вчителя, викладача, тренера. Проаналізовано навчальний план напряму підготовки 6.010201 "Фізичне виховання" у Чернівецькому національному університеті, а також зміст програм професійно-педагогічних практик, визначено їх частку в навчальному процесі та роль у підвищенні педагогічних здібностей і майстерності студентів.
|
5. |
Мединський С. Студентський спорт в США (на прикладі університету центрального Аранзасу) [Електронний ресурс] / С. Мединський // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2-3. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2009_2-3_29
|
6. |
Мединський С. В. Характеристика виробничих функцій крізь призму задач діяльності фахівців фізичного виховання і спорту у Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / С. В. Мединський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 222-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__75
|
7. |
Мединський С. В. Змістове наповнення професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США [Електронний ресурс] / С. В. Мединський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_16
|
8. |
Мединський С. В. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту в США (на основі статистичних даних) [Електронний ресурс] / С. В. Мединський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 6. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_6_12 Проаналізовано систему професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у США. Охарактеризовано основні академічні спеціалізації підготовки таких фахівців. Визначено основні тенденції вищої освіти США у сфері фізичного виховання та спорту, зокрема: орієнтацію на вищу освіту як умову професійного становлення, поточний відбір як основний критерій підвищення якості освіти, систему ліцензування як додатковий контроль якості підготовки фахівців.
|
9. |
Мединський С. В. Використання досвіду США з організації оздоровчої рухової активності в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Мединський, О. В. Ківерник // Молодий вчений. - 2017. - № 3.1. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
10. |
Ганчар О. Надійність формування навичок плавання курсантів морського профілю з урахуванням їх гендерної відмінності [Електронний ресурс] / О. Ганчар, О. Ганчар, С. Мединський // Наука і освіта. - 2018. - № 7-8. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_7-8_3
|
11. |
Мединський С. Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США [Електронний ресурс] / С. Мединський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 27-28. - С. 188-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_27-28_34
|
12. |
Ганчар О. І. Тенденції належної сформованості рухових навичок плавання та оцінка статевої відмінності досягнень плавців-призерів на престижних змаганнях [Електронний ресурс] / О. І. Ганчар, О. А. Чернявський, С. В. Мединський, І. Л. Ганчар // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 4. - С. 144-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_4_28
|
13. |
Мединський С. Система забезпечення якості вищої освіти у сфері фізичного виховання і спорту на прикладі США [Електронний ресурс] / С. Мединський // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2021. - № 1. - С. 43-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2021_1_6
|
14. |
Мединський С. В. Перспективи розвитку професійної підготовки фахівців сфери фізичної культури і спорту України (з урахуванням закордонного досвіду) [Електронний ресурс] / С. В. Мединський, П. А. Слобожанінов // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 361-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_94
|