Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мошек Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Мошек Г. Є. Підходи до розробки проектів систем менеджменту торговельних підприємств в умовах організаційних змін [Електронний ресурс] / Г. Є. Мошек, Ю. В. Поканевич // Економічний вісник університету. - 2013. - Вип. 20(1). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2013_20(1)__15 Розкрито сутність, роль та особливості проектування систем менеджменту торговельного підприємства. Розглянуто практичний досвід застосування управлінського аналізу діяльності торговельних підприємств в процесі поетапної розробки проектів їх систем менеджменту. Уточнено сутність організаційних змін та проектування систем менеджменту, проаналізовано існуючі методичні підходи до розробки проектів формування систем управління торговельними підприємствами та виявлено основні чинники, що впливають на проведення організаційних змін та здійснення функцій проектування систем менеджменту підприємства.
| 2. |
Мошек Г. Структуризація комерційної діяльності торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Г. Мошек, В. Ціпуринда // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011. - № 5. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2011_5_2
| 3. |
Мошек Г. Є. Соціальний контроль як функція менеджменту організації [Електронний ресурс] / Г. Є. Мошек // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2011. - Вип. 29(1). - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2011_29(1)__11
| 4. |
Мошек Г. Є. Вплив типів управлінських рішень на ефективність діяльності торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 5. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_5_48
| 5. |
Бай С. І. Підприємства торгівлі як каталізатори розвитку економіки України [Електронний ресурс] / С. І. Бай, Г. Є. Мошек // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(1). - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(1)__53
| 6. |
Мошек Г. Є. Особливості мотивації ухвалення управлінських рішень в торгівельних підприємствах [Електронний ресурс] / Г. Є. Мошек // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 262-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_45
| 7. |
Мошек Г. Є. Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Електронний ресурс] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_26
| 8. |
Бай С. І. Збалансування результативно-цільових функцій менеджменту підприємства: соціальні та еколого-економічні аспекти успішності [Електронний ресурс] / С. І. Бай, Г. Є. Мошек // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2010. - № 2. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2010_2_18
|
|
|