Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Муляр О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Муляр О. П. 
Місцеве самоврядування та місцеві органи виконавчої влади в Україні [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, І. О. Слюсарчук // Педагогічний пошук. - 2014. - № 1. - С. 47–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Муляр О. 
Використання дискусійних методів на уроках історії як спосіб виховання толерантності учнів [Електронний ресурс] / О. Муляр, Н. Василенко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_25
Розглянуто вплив дискусійних методів навчання на процес формування толерантності учнів на уроках історії у загальноосвітній школі. Акцентовано увагу на тому, що питання толерантного виховання найчастіше стосується історичної науки, оскільки велика кількість питань є суперечливими, багатозначними. З’ясовано, що толерантність варто розглядати, з одного боку, як інтегровану особистісну якість, а також – як одне з найважливіших вищих почуттів. Аргументовано, що дискусійні методи є важливим елементом формування толерантності особистості учнів на уроці історії. Встановлено, що застосування дискусійних методів навчання сприятиме формуванню таких особистісних якостей учня, як відповідальність, самостійність, взаємоповага, терпимість до чужих думок і поглядів, які є ознаками толерантності. Проаналізовано можливості дискусійних методів навчання з точки зору формування толерантності учнів на уроках історії в загальноосвітній школі. Відібрано теми шкільного курсу історії, які найбільше сприяють вихованню терпимості, комунікативної культури, толерантності як інтегрованої якості особистості учня. Исследовано влияние дискуссионных методов обучения на процесс формирования толерантности учащихся на уроках истории в общеобразовательной школе. Акцентировано внимание на том, что вопрос толерантного воспитания чаще касается исторической науки, поскольку большое количество вопросов противоречивы, многозначны. Выяснено, что толерантность следует рассматривать с одной стороны как интегрированное личностное качество, а также – как одно из важнейших высших чувств. Аргументировано, что дискуссионные методы являются важным элементом формирования толерантности личности учащихся на уроке истории. Установлено, что применение дискуссионных методов обучения будет способствовать формированию таких личностных качеств ученика, как ответственность, самостоятельность, взаимоуважение, терпимость к чужим мнениям и взглядам, которые являются признаками толерантности. Проанализированы возможности дискуссионных методов обучения с точки зрения формирования толерантности учащихся на уроках истории в общеобразовательной школе. Отобраны темы школьного курса истории наиболее способствуют воспитанию терпимости, коммуникативной культуры, толерантности как интегративного качества личности ученика.The article investigates the influence of discussion methods of teaching on the process of students’ tolerance formation at the history lessons at the secondary school. The attention is paid to the point that the problem of tolerance education often concerns history, as far as the big amount of questions are contradictory and conflicting. It has been found out that discussion methods are important elements in students’ tolerance formation at the lessons of history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.245 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Муляр О. П. 
Відображення проблеми толерантності у практиці сучасної школи [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Муляр О. Д. 
Еволюція теорії інновацій та її розвиток в аграрній сфері виробництва [Електронний ресурс] / О. Д. Муляр // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2011. - № 2(2). - С. 50-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2011_2(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Карапузов Є. М. 
Система матеріалів CERESIT ПЦБ для ремонту та захисту бетону [Електронний ресурс] / Є. М. Карапузов, О. М. Муляр // Строительные материалы и изделия. - 2012. - № 1. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smii_2012_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Муляр О. П. 
Про деякі аспекти навчання та виховання толерантної собистості [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, В. Й. Попович // Педагогічний пошук. - 2015. - № 3. - С. 14–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Савйовський В. В. 
Відновлення залізобетонних конструкцій при реконструкції споруд [Електронний ресурс] / В. В. Савйовський, А. П. Броневицький, О. М. Муляр, О. Г. Каржинерова // Науковий вісник будівництва. - 2015. - № 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2015_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Муляр О. А. 
Стан та перспективи використання продуктів з білого люпину в технології харчових продуктів [Електронний ресурс] / О. А. Муляр, В. Ф. Доценко, Н. П. Бондар // Зернові продукти і комбікорми. - 2017. - Т. 17, № 1. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2017_17_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Муляр О. П. 
Організаційно-педагогічні умови формування толерантності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_49
Запропоновано організаційно-педагогічні умови активізації формування толерантності старшокласників у навчанні суспільствознавчих предметів.Предложены организационно-педагогические условия активизации формирования толерантности старшеклассников в обучении обществоведческих предметов.Organizational and pedagogical conditions of activation of high school pupils tolerance formation in learning social science subjects are offered in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.43 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Василенко Н. В. 
Сторінками історії рідного краю [Електронний ресурс] / Н. В. Василенко, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 61–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Єндрущук С. М. 
Підвищення фахового рівня вчителів початкових класів області в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / С. М. Єндрущук, Л. М. Никитюк, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2018. - № 4. - С. 38–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Муляр О. П. 
Методичні умови формування толерантності школярів у процесі навчання суспільствознавчих предметів [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2019_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Муляр О. П. 
Інтегроване навчання в освітньому процесі нової української школи [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, Т. Й. Жалко // Педагогічний пошук. - 2021. - № 2. - С. 30–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2021_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Муляр О. П. 
Формування соціально активної особистості учня в умовах "школи повного дня" [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, Л. Я. Балясевич, Л. Г. Оліферчук // Педагогічний пошук. - 2022. - № 2. - С. 28–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2022_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Муляр О. П. 
Особливості використання цифрової дошки jamboard при вивченні суспільствознавчих предметів у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 23. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2023_23_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Муляр О.П. 
Дидактичні аспекти використання інтерактивної дошки Padlet у процесі навчання історії у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О.П. Муляр, Н. В. Василенко // Вісник післядипломної освіти. Серія, Педагогічні науки / Атопол Груп. - 2023. - С. 123-137.
17.

Жалко Т. Й. 
Мовні маркери рекламних текстів у сучасному комунікативному дискурсі [Електронний ресурс] / Т. Й. Жалко, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2023. - № 4. - С. 12–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського