Пошуковий запит: (<.>A=Муляр О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Муляр О. П. Місцеве самоврядування та місцеві органи виконавчої влади в Україні [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, І. О. Слюсарчук // Педагогічний пошук. - 2014. - № 1. - С. 47–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_1_16
|
2. |
Муляр О. Використання дискусійних методів на уроках історії як спосіб виховання толерантності учнів [Електронний ресурс] / О. Муляр, Н. Василенко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_25 Розглянуто вплив дискусійних методів навчання на процес формування толерантності учнів на уроках історії у загальноосвітній школі. Акцентовано увагу на тому, що питання толерантного виховання найчастіше стосується історичної науки, оскільки велика кількість питань є суперечливими, багатозначними. З’ясовано, що толерантність варто розглядати, з одного боку, як інтегровану особистісну якість, а також – як одне з найважливіших вищих почуттів. Аргументовано, що дискусійні методи є важливим елементом формування толерантності особистості учнів на уроці історії. Встановлено, що застосування дискусійних методів навчання сприятиме формуванню таких особистісних якостей учня, як відповідальність, самостійність, взаємоповага, терпимість до чужих думок і поглядів, які є ознаками толерантності. Проаналізовано можливості дискусійних методів навчання з точки зору формування толерантності учнів на уроках історії в загальноосвітній школі. Відібрано теми шкільного курсу історії, які найбільше сприяють вихованню терпимості, комунікативної культури, толерантності як інтегрованої якості особистості учня. Исследовано влияние дискуссионных методов обучения на процесс формирования толерантности учащихся на уроках истории в общеобразовательной школе. Акцентировано внимание на том, что вопрос толерантного воспитания чаще касается исторической науки, поскольку большое количество вопросов противоречивы, многозначны. Выяснено, что толерантность следует рассматривать с одной стороны как интегрированное личностное качество, а также – как одно из важнейших высших чувств. Аргументировано, что дискуссионные методы являются важным элементом формирования толерантности личности учащихся на уроке истории. Установлено, что применение дискуссионных методов обучения будет способствовать формированию таких личностных качеств ученика, как ответственность, самостоятельность, взаимоуважение, терпимость к чужим мнениям и взглядам, которые являются признаками толерантности. Проанализированы возможности дискуссионных методов обучения с точки зрения формирования толерантности учащихся на уроках истории в общеобразовательной школе. Отобраны темы школьного курса истории наиболее способствуют воспитанию терпимости, коммуникативной культуры, толерантности как интегративного качества личности ученика.The article investigates the influence of discussion methods of teaching on the process of students’ tolerance formation at the history lessons at the secondary school. The attention is paid to the point that the problem of tolerance education often concerns history, as far as the big amount of questions are contradictory and conflicting. It has been found out that discussion methods are important elements in students’ tolerance formation at the lessons of history.
|
3. |
Муляр О. П. Відображення проблеми толерантності у практиці сучасної школи [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_2_31
|
4. |
Муляр О. Д. Еволюція теорії інновацій та її розвиток в аграрній сфері виробництва [Електронний ресурс] / О. Д. Муляр // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2011. - № 2(2). - С. 50-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2011_2(2)__9
|
5. |
Карапузов Є. М. Система матеріалів CERESIT ПЦБ для ремонту та захисту бетону [Електронний ресурс] / Є. М. Карапузов, О. М. Муляр // Строительные материалы и изделия. - 2012. - № 1. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smii_2012_1_10
|
6. |
Муляр О. П. Про деякі аспекти навчання та виховання толерантної собистості [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, В. Й. Попович // Педагогічний пошук. - 2015. - № 3. - С. 14–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_3_6
|
7. |
Савйовський В. В. Відновлення залізобетонних конструкцій при реконструкції споруд [Електронний ресурс] / В. В. Савйовський, А. П. Броневицький, О. М. Муляр, О. Г. Каржинерова // Науковий вісник будівництва. - 2015. - № 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2015_2_23
|
8. |
Муляр О. А. Стан та перспективи використання продуктів з білого люпину в технології харчових продуктів [Електронний ресурс] / О. А. Муляр, В. Ф. Доценко, Н. П. Бондар // Зернові продукти і комбікорми. - 2017. - Т. 17, № 1. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2017_17_1_8
|
9. |
Муляр О. П. Організаційно-педагогічні умови формування толерантності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_49 Запропоновано організаційно-педагогічні умови активізації формування толерантності старшокласників у навчанні суспільствознавчих предметів.Предложены организационно-педагогические условия активизации формирования толерантности старшеклассников в обучении обществоведческих предметов.Organizational and pedagogical conditions of activation of high school pupils tolerance formation in learning social science subjects are offered in the article.
|
10. |
Василенко Н. В. Сторінками історії рідного краю [Електронний ресурс] / Н. В. Василенко, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 61–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_2_16
|
11. |
Єндрущук С. М. Підвищення фахового рівня вчителів початкових класів області в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / С. М. Єндрущук, Л. М. Никитюк, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2018. - № 4. - С. 38–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_4_11
|
12. |
Муляр О. П. Методичні умови формування толерантності школярів у процесі навчання суспільствознавчих предметів [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2019_3_11
|
13. |
Муляр О. П. Інтегроване навчання в освітньому процесі нової української школи [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, Т. Й. Жалко // Педагогічний пошук. - 2021. - № 2. - С. 30–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2021_2_11
|
14. |
Муляр О. П. Формування соціально активної особистості учня в умовах "школи повного дня" [Електронний ресурс] / О. П. Муляр, Л. Я. Балясевич, Л. Г. Оліферчук // Педагогічний пошук. - 2022. - № 2. - С. 28–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2022_2_9
|
15. |
Муляр О. П. Особливості використання цифрової дошки jamboard при вивченні суспільствознавчих предметів у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Муляр // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 23. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2023_23_14
|
16. |
Муляр О.П. Дидактичні аспекти використання інтерактивної дошки Padlet у процесі навчання історії у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О.П. Муляр, Н. В. Василенко // Вісник післядипломної освіти. Серія, Педагогічні науки / Атопол Груп. - 2023. - С. 123-137.
|
17. |
Жалко Т. Й. Мовні маркери рекламних текстів у сучасному комунікативному дискурсі [Електронний ресурс] / Т. Й. Жалко, О. П. Муляр // Педагогічний пошук. - 2023. - № 4. - С. 12–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_4_5
|