![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мямлін С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Залізничний транспорт України = Railway transport of Ukraine : наук.-практ. журн. / Укрзалізниця. – Київ: [б. в.], 1996. - Виходить щоквартально. - ISSN 2311-4061 Додаткові відомості та надходження
|
| 2. |
Федюшин Ю. М. Розробка, створення, освоєння виробництва та впровадження сімейства моделей вітчизняних сучасних пасажирських вагонів для швидкісних перевезень [Електронний ресурс] / Ю. М. Федюшин, Л. М. Лобойко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, А. В. Донченко, В. І. Приходько, О. А. Шкабров, Г. С. Ігнатов, М. В. Високолян, В. М. Макаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 7. - С. 5-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_7_3
| 3. |
Пшінько О. М. Визначення економічної ефективності витрат на розробку, створення, освоєння виробництва та впровадження сімейства моделей вітчизняних сучасних пасажирських вагонів для швидкісних перевезень [Електронний ресурс] / О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Ю. С. Бараш, О. М. Гненний, Ю. М. Федюшин, В. І. Приходько, О. А. Шкабров // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 7. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_7_18
| 4. |
Пшінько О. М. Динамічна інтерпретація системи навантаження "вагон-колія-земполотно" в розрахунках транспортних відкосів методом скінченних елементів [Електронний ресурс] / О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, В. Д. Петренко, С. В. Цепак // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_41
| 5. |
Мямлін С. В. Експертиза технічних умов – важливий етап розробки та виготовлення виробів для рухомого складу залізниць [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. В. Дубинець, В. Т. Вислогузов, О. Г. Дуганов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 11. - С. 120-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_11_24
| 6. |
Бондарев О. М. Методи та дослідження з подовження терміну служби несучих конструкцій тягового рухомого складу для промислового транспорту [Електронний ресурс] / О. М. Бондарев, В. Л. Горобець, С. В. Мямлін // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 130-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_16
| 7. |
Мямлін С. В. Визначення впливу показників тертя в системі "кузов – візок" на динаміку вантажного вагона [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. О. Недужа, А. О. Швець // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 152-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_17 Досліджено вплив коефіцієнта тертя в опорному з'єднанні "п'ятник - підп'ятник - ковзуни" вантажних вагонів на їх основні динамічні показники і коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, прискорення кузова, рамну силу, коефіцієнт стійкості від сходу з рейок. Дослідження проведено за допомогою методу числового інтегрування та математичного моделювання динамічної завантаженості вантажного вагону з використанням програмного комплексу "Dynamics of Rail Vihscles" ("DYNRAIL"). Дослідження показали, що вплив на показники безпеки руху мають не тільки параметри тертя в опорному з'єднанні "п'ятник - підп'ятник - ковзуни" вантажного вагона в порожньому й завантаженому стані з візками ЦНИИ-Х3 (модель 18-100). Вплив мають також інші складові динаміки руху вантажного вагона, а саме: радіуси кривих ділянок колії, висота зовнішньої рейки тощо. Досліджено вплив тертя на динамічну завантаженість вагона з використанням нових підходів до вирішення задачі прогнозування динаміки рухомого складу. Прогнозування здійснено на значно оновленому теоретичному матеріалі, який охоплює всю історію розвитку теорії тертя та включає результати новітніх експериментальних досліджень із урахуванням швидкості руху на прямих і кривих ділянках колії малого та середнього радіусу. Одержані результати мають практичну спрямованість. У ході виконання теоретичних досліджень та після проведення моделювання за допомогою покращаного методу урахування процесів тертя одержано залежності основних динамічних показників чотиривісного вантажного піввагона від значення коефіцієнта тертя в системі "кузов - візок" із урахуванням швидкості руху. Результати досліджень знайшли своє наукове використання в низці публікацій авторів у спеціальних та науково-популярних виданнях.
| 8. |
Шевченко В. В. Економічна оцінка стану з безпеки руху поїздів [Електронний ресурс] / В. В. Шевченко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_14 З метою визначення залежності економічних показників та показників безпеки руху і розробки заходів з удосконалення системи безпеки руху поїздів на залізницях виконано аналіз статистичних даних з порушень безпеки руху. Обгрунтовано необхідність та особливу важливість урахування економічних аспектів для всебічного аналізу стану безпеки руху поїздів на залізницях. Визначено розмір оцінного коефіцієнтф безпеки руху з урахуванням обсягів інвестицій та збитків.
| 9. |
Мямлін С. В. Визначення показників безпеки руху вагонів при гальмуванні уповільнювачами [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко, Н. Я. Гаркаві // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 23. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_23_23
| 10. |
Зеленько Ю. В. Еколого-економічні заходи стабілізації та поліпшення стану довкілля на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Ю. В. Зеленько, С. В. Мямлін // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_8 Проблеми загострення екологічної ситуації в галузі та посилення негативних тенденцій в багатьох ланках транспортних технологій зумовлені випереджаючими темпами розвитку транспорту та особливостями його взаємодії з об'єктами навколишнього природного середовища. Необхідним етапом сучасного підходу до формування ефективної системи екологічного менеджменту на залізничному транспорті є створення спеціальної екоінформаційної системи, що дозволить надати об'єктивну оцінку еколого-економічних збитків як в процесі природокористування, так і у випадках аварійних інцидентів з негативними екологічними наслідками. Розвиток систем управління навколишнім середовищем при організації природокористування на основі сучасних інформаційних технологій дозволить не тільки скоротити частоту виникнення ситуацій, пов'язаних із забрудненням елементів середовища, але і оптимізувати організацію природокористування, оскільки висока концентрація ресурсів може призвести до появи в суміжних районах взаємовиключних видів антропогенної діяльності. Розроблена система управління екологічним станом навколишнього середовища покликана визначити якнайкращі варіанти розвитку природокористування з урахуванням екологічних і економічних чинників. В процесі розробки наукових основ управління екологічною безпекою на транспорті виконано аналіз трьох основних концептуальних підходів до визначення безпеки. Показано, що останніми роками, завдяки інтенсивному розвитку фундаментальних наук виникли об'єктивні передумови для створення методів вимірювання ступеня небезпеки на основі введення відповідного показника. Запропонований науково-методичний апарат надає можливості оперативного управління еколого-економічними ризиками на залізниці шляхом постійного моніторингу за допомогою ГІС-технологій та системного аналізу.
| 11. |
Мямлін С. Підвищення конкурентоспроможності залізниць за рахунок використання бімодальних технологій перевезень [Електронний ресурс] / С. Мямлін, Д. Козаченко, С. Гревцов // Українські залізниці. - 2014. - № 12. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrzal_2014_12_6
| 12. |
Мямлін С. Лідер інфраструктурних проектів [Електронний ресурс] / С. Мямлін, П. Пшінько, А. Краснюк, І. Клименко // Українські залізниці. - 2014. - № 12. - С. 54-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrzal_2014_12_13
| 13. |
Пшінько О. Дослідження вимог Європейського союзу щодо опису залізничної інфраструктури [Електронний ресурс] / О. Пшінько, С. Мямлін, Д. Козаченко, В. Алейник, І. Тревогін // Українські залізниці. - 2015. - № 5-6. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrzal_2015_5-6_13
| 14. |
Мямлін С. В. Інженер, механік, вчений. До 80-річчя з дня народження професора Савчука Ореста Макаровича [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, С. С. Довганюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_4
| 15. |
Мямлін С. В. Обґрунтування продовження терміну служби пасажирських вагонів із осередками корозії хребтової балки [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, О. Г. Рейдемейстер, А. Л. Пуларія, В. О. Калашник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 132-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_5_15
| 16. |
Мямлін С. В. Проблема визначення терміну "надійність". Методологія побудови та вивчення надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. М. Барановський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_13 Наукова робота спрямована на вирішення існуючої проблеми визначення терміну "надійність" та надання обгрунтованого визначення цьому терміну. Зазначено, що теорія надійності у вигляді окремого випадку ймовірнісно-статистичної теорії, яка використовується для визначення або передбачення настання відмов об'єкта. В межах існуючої теорії сформульовано термін "надійність", визначено параметри, які належать до неї. На основі проведеного аналізу досліджень, в межах існуючої теорії надійності та особистих міркувань авторів роботи, було сформульоване визначення терміну "надійність". Запропоновано методологію побудови та вивчення надійності об'єкта на прикладі вантажного вагону. Запропоновано нове визначення терміну "надійність". А саме: надійність - це оцінка здатності об'єкта зберігати закладені властивості в установлених межах і часовому просторі за умов зберігання й транспортування, а також виконувати необхідні функції за заданих режимів експлуатації з виконанням технічного обслуговування та ремонту об'єкта. До надійності належать параметри: безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність та збережуваність, якими характеризується об'єкт. Розроблено методологію побудови та вивчення надійності вантажного вагона, яка охоплює: конструкторську, технологічну та експлуатаційну надійність; науковий експеримент, який включає моделювання роботи вантажного вагона за різних умов та експлуатаційних режимів; теорію надійності, представлену комбінованою або модифікованою, що охоплює математичні та фізичні основи; Баєсову статистику, котра надає можливість описати різні стани вантажного вагона з розбиванням його на основні складові та, з відповідною ймовірністю для кожної складової, описувати загальну надійність. Результати роботи дозволяють надати повну і достовірну картину за відповідної відмови вантажного вагона та удосконалити підходи до побудови й вивчення надійності вагона в цілому.
| 17. |
Мямлін С. В. Технічні характеристики дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при використанні модифікованих трибосистем [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський // Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии. - 2010. - № 1. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdgma_2010_1_28
| 18. |
Мямлін С. В. Інноваційні технології для тилового забезпечення військ [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Ю. В. Кебал, О. П. Северин, С. О. Яковлєв, О. І. Шаптала // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_6_12 Всебічне та постійне тилове забезпечення військ вважається одним із основних факторів успішного ведення бойових дій будь-якою державою. Зміни геополітичної та воєнно-стратегічної ситуації в Європі спричинили зміни у збройних силах держав, у тому числі й у тиловому забезпеченні, що обумовлює необхідність пошуку нових, більш ефективних шляхів вирішення завдань тилового забезпечення під час сучасного бою. Це актуально сьогодні й для Збройних Сил України. Мета роботи - розгляд (з точки зору втілення в практику) інновацій у тиловому забезпеченні силових структур держави, які постають у вигляді нового, вдосконаленого продукту: модульних комплексів, що включають в себе різні блок-контейнери (кухня-їдальня, душова, пральня, блок-пост, амбулаторія та інші). Вони різко змінять у майбутньому якість побуту військовослужбовців під час виконання бойових завдань у зонах надзвичайних ситуацій та при участі у збройних конфліктах. В основу методики покладені суттєві заходи щодо вдосконалення системи тилового забезпечення в найближчому майбутньому. Вони полягають у реорганізації існуючої системи тилового забезпечення Збройних Сил та створенні модульних структур, які легко адаптуються та призначаються надалі для виконання конкретних завдань. Запропоновано комплект конструкторської документації на блок-контейнер польових пральні та душової. Розроблнено технологічні модулі бойового (блок-пост), тилового (кухня-їдальня), медичного (пересувна амбулаторія) значення та інші. Однією з особливостей реформ, які проводяться в Збройних Силах України, є їх наукове обгрунтування. Для теоретичного забезпечення, розробки й обгрунтування перспективних ідей щодо поліпшення життєзабезпечення військовослужбовців при тривалому розміщенні в польових умовах вперше пропонується використання блок-контейнерів - мобільних багатофункціональних приміщень. Враховуючи, що військово-політичне керівництво України розглядає тилове забезпечення військ як одну із складових всебічного забезпечення збройних сил у мирний та воєнний час, використання запропонованих ідей із поліпшення побуту військ дозволить сформувати новий вигляд системи матеріально-технічного забезпечення Збройних Сил України.
| 19. |
Барановський Д. М. Побудова системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Д. М. Барановський, С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_1_8 Побудовано систему технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів на основі математичних виразів з використанням регенеруючих, марківських і напівмарківських процесів для параметрів експлуатаційної надійності: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнта готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів. Побудована система суттєво відрізняється від існуючої (нормативно-встановленої) системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів.
| 20. |
Мямлін С. В. Науково-технологічне супроводження розвитку залізничної галузі [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 4. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_4_4 Розвиток залізничної галузі постійно потребує науково-технологічного супроводження і особливо в період її реформування. Залізничний транспорт України перебуває в непростій ситуації не тільки через значне відставання за темпами реформ та через геополітичні зміни й економічну кризу, а, в основному, через значний моральний і фізичний знос інфраструктури та рухомого складу. При цьому, до основних чинників, що стримують органічний та сталий розвиток залізничної галузі, можна віднести й невизначеність за основними стратегічними напрямками технічної політики та технологій. Все це, разом із кадровою кризою, не просто стримує розвиток залізничної галузі, а й може призвести до незворотних явищ системного характеру. Тому питання науково-технологічного супроводження розвитку залізничної галузі є вельми актуальним. Розкрито важливу роль залізничних вищих навчальних закладів у науково-технологічному супроводженні залізничної галузі, на прикладі науково-технічної діяльності Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна.
| | |
|
|