Пошуковий запит: (<.>A=Мізюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мізюк В. М. Корекція натрійуретичної дисфункції у хворих з артеріальною гіпертензією та супутньою серцевою недостатністю [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 1. - С. 17-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2014_1_7
|
2. |
Мізюк В. М. Ендотеліальна дисфункція та шляхи її корекції у хворих на артеріальнУ гіпертензію із супутньою серцевою недостатністю [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_2_19 Досліджено ендотеліальну дисфункцію у хворих на артеріальну гіпертензію (АГ) з супутньою серцевою недостатністю (СН) з застосуванням, окрім базової терапії, селективного інгібітору if-каналів клітин синусового вузла серця Івабрадину. Встановлено, що хворим на АГ без СН характерні менш виражені зміни ендотеліальної функції. Додаткове застосування Івабрадину, окрім базової терапії, сприяє зниженню частоти серцевих скорочень, нормалізації рівня ендотеліну-1 сироватки крові у хворих на АГ із СН.
|
3. |
Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 69-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_1_22
|
4. |
Мізюк В. В. Лібералізація та реалізація концепції гармонізації національних систем організації повітряного руху держав – учасниць СНД [Електронний ресурс] / В. В. Мізюк, Я. В. Дубовіцька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 6. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_6_33
|
5. |
Мізюк В. М. Особливості навчання іноземних студентів медичного факультету на випускних курсах Івано-Франківського національного медичного університету [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Архів клінічної медицини. - 2014. - № 1. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2014_1_34 Відображено особливості навчання іноземних студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства Івано-Франківського національного медичного університету. Описано використання методу "ділової гри", коли студенти виконують роль "лікарів". Важливе значення у засвоєнні практичних навиків є робота студентів у навчально-тренінгових центрах, де студенти-іноземці навчаються на муляжах проводити реанімаційні заходи (штучний масаж серця, реєстрацію електрокардіограми, дефібриляцію серця), проводять велоергометрію та внутрішньовенні ін'єкції. Вагомим напрямом формування професійної спрямованості іноземних студентів і засобом дидактичної адаптації є організація науково-дослідної роботи. Поряд зі стандартними методами навчання, важливе місце займає розвиток і впровадження нових методик викладання, зокрема, метод стандартизованих пацієнтів, який у майбутньому набуватиме все ширшого використання.
|
6. |
Яцишин Р. І. Про навчально-методичне забезпечення елективного курсу "Актуальні питання сучасної ревматології" [Електронний ресурс] / Р. І. Яцишин, Ю. В. Дельва, О. І. Олійник, Я. В. Сандурська, І. Т. Гавриш, В. М. Мізюк, О. О. Дорошенко // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 3(1). - С. 85-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_3(1)__32 Відображено основні напрямки навчально-методичного забезпечення елективного курсу "Актуальні питання сучасної ревматології" для наступного підвищення якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку їх творчих здібностей, навичок дослідницької роботи, посилення мотивації навчання, активного залучення студентів у навчальний процес.
|
7. |
Мізюк В. М. Адаптація іноземних студентів до освітнього середовища Івано-Франківського національного медичного університету [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, число 1. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2014_21_1_30 Представлено результати дослідження особливостей адаптації іноземних студентів, які навчаються в Івано-Франківському національному медичному університеті. Проведено соціологічне опитування іноземних студентів. У дослідженні брали участь 54 особи, з яких 11 % іноземців - студенти першого, 17 % - другого, 14 % - третього, 16 % - четвертого курсу, 20 % - п'ятого курсу та 22 % - шостого курсу. Встановлено, що найголовнішою перешкодою на шляху адаптації є мовний бар'єр. 78 % опитаних студентів приїхали в Україну без знання слов'янських (української або російської) мов і лише незначна частина - 3 % - вільно володіли російською мовою. Близько 55 % іноземних студентів істотну допомогу і підтримку в процесі пристосування до життя в Україні одержують від своїх земляків, 61 % студентів - від деканату по роботі з іноземними студентами, 36 % від викладачів, 64 % - від сусідів по гуртожитку. Житлово-побутові умови вважають прийнятними 56 % студентів 1-го курсу, 61 % студентів 2-го курсу, 68 % студентів 3-го курсу, 90 % студентів 4-го курсу, 83 % студентів 5-го курсу та 85 % студентів 6-го курсу. Результати дослідження показали, що серед іноземних студентів, що проживають в Україні більше двох років, біля 74 % почувають себе комфортно, 46 % почувають себе задовільно. А проведення позааудиторних заходів університетом сприяє прискоренюю соціально-культурної адаптації іноземних студентів. Особливості адаптації іноземних студентів визначаються комплексом психофізіологічних, навчально-пізнавальних, соціокультурних та побутових факторів. У адаптації важливе значення відіграє структура відносин усіх компонентів освітнього процесу. Процес адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищого навчального закладу повинен бути організованим, цілеспрямованим та комплексним.
|
8. |
Мізюк В. М. Вплив івабрадину на варіабельність серцевого ритму у хворих на гіпертонічну хворобу II стадії із супутньою серцевою недостатністю [Електронний ресурс] / В. М. Мізюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т. 13, № 1. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2014_13_1_22
|
9. |
Мізюк В. А. Про один із підходів до комп’ютерного тестування навчальних досягнень студентів [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк, О. В. Коваленко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_28
|
10. |
Мізюк В. А. Змішане навчання як проблема сучасного освітнього простору [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 41. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_41_7
|
11. |
Мізюк В. А. Аналіз готовності закладів загальної середньої освіти до впровадження цифрової освіти [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Освітній дискурс. Гуманітарні науки. - 2019. - Вип. 15. - С. 51-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2019_15_6
|
12. |
Мізюк В. Використання мобільних технологій на уроках інформатики в умовах змішаного навчання [Електронний ресурс] / В. Мізюк, М. Дмитрієва // Український педагогічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 85-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2019_3_12
|
13. |
Мізюк В. А. Змішане навчання в умовах сучасної парадигми освіти [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_2_16
|
14. |
Мізюк В. А. Змішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освіти [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 3. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_3_31
|
15. |
Мізюк В. Проблеми впровадження технологій дистанційного навчання в заклади загальної середньої освіти під час карантину та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / В. Мізюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 31(4). - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_31(4)__7
|
16. |
Мізюк В. Інформаційна відкритість освітнього закладу як переумова прозорості освітніх послуг [Електронний ресурс] / В. Мізюк, В. Рябчук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2018. - Вип. 39. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2018_39_13
|
17. |
Мізюк В. Вибір електронної платформи для створення інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / В. Мізюк, Є. Абросімов // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2019. - Вип. 45. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2019_45_13
|
18. |
Мізюк В. А. Функції вчителя в умовах організації змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 15(2). - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_15(2)__23
|
19. |
Мізюк В. А. Лекція у сучасному закладі вищої освіти в умовах змішаного навчання [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 90. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2020_90_24
|
20. |
Мізюк В. А. Система оплати праці педагогічних працівників: нормативи та реальність [Електронний ресурс] / В. А. Мізюк, І. М. Гончарова // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 45. - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_45_53
|
| |