Пошуковий запит: (<.>A=Мінцер О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 152
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мінцер О. П. Інформатизація охорони здоров'я та функціонування фармацевтичних ринків [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, Л. Ю. Бабінцева // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 1. - С. 124-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_1_43
|
2. |
Мінцер О. П. Створення єдиної інформаційної системи охорони здоров'я та забезпечення державної політики в області статистики охорони здоров'я [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 1. - С. 125-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_1_44
|
3. |
Мінцер О. П. Інформатизація охорони здоров’я. Особливості аналізу інформації в реабілітаційному процесі [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, Л. Ю. Бабінцева, О. А. Панченко // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 3. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2013_3_3
|
4. |
Вороненко Ю. В. Pизик виникнення освітньої сингулярності: тенденції та можливі наслідки [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 1. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2013_1_3
|
5. |
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_2_6
|
6. |
Мінцер О. П. Концептуальні узагальнення щодо структурної організації комп’ютерних мереж вищих медичних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, О. А. Рижов, В. П. Марценюк, В. В. Краснов // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 4. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2013_4_4 Представлено основні принципи структурної організації комп'ютерних мереж у закладах освіти. Обгрунтовано питання інтеграції ВМ(Ф)НЗ в сучасну інфраструктуру інформаційного суспільства. Представлено структурну організацію комп'ютерних мереж. Показано ефективність впровадження автоматизованих бібліотечних інформаційних систем. Акцентовано увагу на необхідність розвитку відкритого навчання.
|
7. |
Соловйов О. С. Роль інформатизації фармацевтичного ринку в забезпеченні управління обігом лікарських засобів [Електронний ресурс] / О. С. Соловйов, Л. Ю. Бабінцева, О. П. Мінцер, М. С. Пономаренко // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 4. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2013_4_5 Розглянуто дискусійні питання інформатизації фармацевтичного ринку. Запропоновано основні принципи та нормативно-правові засади управління процесами забезпечення населення лікарськими засобами на основі широкого використання інформаційних технологій. Розглянуто логіку та концептуальні засади автоматизації забезпечення закладів охорони здоров'я та населення відповідною інформацією в межах чинного законодавства.
|
8. |
Мінцер О. П. Інформаційні комунікатори в медицині [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, В. О. Романов, І. С. Зозуля, І. Б. Галелюка // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 1. - С. 5–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_1_3 Проаналізовано перспективи розвитку та використання комунікаторів у невідкладній і сімейній медицині. Показано, що розвиток і використання таких пристроїв відбувається у 2-х взаємопов'язаних напрямах: за першим - підсистема інформаційного комунікатора використовується для забезпечення альтернативного спілкування з людьми, які тимчасово або постійно втратили можливість говорити, за другим - у запропонованій програмній підсистемі створюються бази даних, які містять детальну інформацію про види захворювань і травм, а за результатами аналізу наявних симптомів або відчуттів постраждалого формуються певні варіанти діагнозу можливого захворювання або травми.
|
9. |
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 79-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_2_24
|
10. |
Мінцер О. П. Про загальне впорядкування медико-біологічних знань. Створення онтології [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, Л. Ю. Бабінцева // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 2. - С. 5–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_2_3 Розглянуто питання узагальнення понять онтології для медико-біологічних досліджень. Підкреслено, що темпи впровадження онтотехнологій залишаються повільними. Для забезпечення їх широкого впровадження запропоновано будувати онтосистеми з використанням 3-х основних принципів: підтримки модульності, колективної роботи, версій і системи погоджень; середовища відкритої мови роботи з онтологіями; формування внутрішнього представлення онтології.
|
11. |
Вороненко Ю. В. Оцінювання потреби у фахівцях в охороні здоров’я та їх підготовки в системі післядипломної освіти (Перше повідомлення) [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 3. - С. 5–8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_3_3 Наведено основні принципи оцінювання кадрових ресурсів охорони здоров'я, можливості їх прогнозування. Проаналізовано методологічні труднощі обгрунтованого оцінювання підготовки кадрів. Ці труднощі розглянуто з позицій потреби населення в медичних послугах і попиту на них.На основі нової моделі оцінювання кадрових ресурсів охорони здоров'я розглянуто можливості їх прогнозування та обгрунтування стратегії підготовки відповідних спеціалістів. Обговорено методологічні особливості розрахунків щодо підготовки кадрів. Означені розрахунки розглянуто з позицій потреб населення в медичних послугах і попиту на них. Запропоновано нову градієнтно-переривчасто-ступеневу систему підготовки фахівців у післядипломній медичній освіті, що є системою підготовки спеціалістів, за якої навчальний контент і функціональні обов'язки фахівців конгруентні.
|
12. |
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, Ю. П. Вдовиченко, О. П. Мінцер, О. М. Вернер // Медична освіта. - 2014. - № 3(дод.). - С. 48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3(dod
|
13. |
Вороненко Ю. В. Оцінювання потреби у фахівцях в охороні здоров’я та їх підготовки в системі післядипломної освіти (Друге повідомлення) [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 4. - С. 7–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_4_4 Наведено основні принципи оцінювання кадрових ресурсів охорони здоров'я, можливості їх прогнозування. Проаналізовано методологічні труднощі обгрунтованого оцінювання підготовки кадрів. Ці труднощі розглянуто з позицій потреби населення в медичних послугах і попиту на них.На основі нової моделі оцінювання кадрових ресурсів охорони здоров'я розглянуто можливості їх прогнозування та обгрунтування стратегії підготовки відповідних спеціалістів. Обговорено методологічні особливості розрахунків щодо підготовки кадрів. Означені розрахунки розглянуто з позицій потреб населення в медичних послугах і попиту на них. Запропоновано нову градієнтно-переривчасто-ступеневу систему підготовки фахівців у післядипломній медичній освіті, що є системою підготовки спеціалістів, за якої навчальний контент і функціональні обов'язки фахівців конгруентні.
|
14. |
Мінцер О. П. Щодо межі доцільності використання поняття "тригерні взаємодії" у біології та медицині. Перше повідомлення – постановка проблеми [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, К. М. Ігрунова // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 4. - С. 14–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_4_5 Розглянуто можливості використання тригерних форматів для управління корекцією патологічних станів. Проаналізовано адаптаційну модель стресу. Показано можливість використання розкиду результатів для оцінки конгруентності компенсаторних реакцій. Як гіпотезу висловлено тезу, що в такому випадку тригерні каскади не спрацьовують, оскільки в організмі недостатньо умов для виконання окремих тригерних реакцій. Про це свідчить й низький коефіцієнт доцільності. Запропоновано ствердження, що для одержання якісного висновку про валідність патогенетичних механізмів можливо користуватися відносним коефіцієнтом варіації та рекомендаціями щодо величини коефіцієнта і ступеня коливання досліджуваного критерію: до 10 % - слабке коливання; 10 - 25 % - помірне коливання; понад 25 % - високе коливання. Показано можливість використання "золотого перетину" для кількісної оцінки рівня метаболічного стану або життєздатності. Останній виявлявся в культурі мононуклеарних клітин як співвідношення спонтанного до індукованого апоптозу і в контролі дорівнював значенню "золотого перетину" - 0,614, починав зменшуватися у кролів вже через 2 тиж стресу - 0,739, і ще більше вичерпувався через 4 тиж стресу - 0,909.
|
15. |
Мінцер О. П. Концептуально-технологічні підходи в створенні єдиного медичного освітнього простору [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 1. - С. 5–8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_1_3 Проаналізовано технологічні співвідношення створення єдиного освітнього простору й єдиного освітнього середовища. Запропоновано характеристики проектування єдиного освітнього простору, що включають активність простору, пертинентність контенту й ефективність використання єдиного інформаційного освітнього простору. Розглянуто типову структуру єдиного інформаційного освітнього простору, що складається з 3-х основних елементів: системи управління навчальним процесом, засобів для перевірки (тестування) засвоєння навчального матеріалу та системи управління діяльністю викладачів зі структуруванням навчального матеріалу.
|
16. |
Палагин О. В. Конгруентні рішення завдань трансферу знань та проблем когнітивізму при медичних комунікаціях [Електронний ресурс] / О. В. Палагин, О. П. Мінцер, В. О. Романов, І. Б. Галелюка // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 1. - С. 9–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_1_4 Розглянуто питання полегшення комунікації викладача та суб'єкта навчання біля ліжка хворого, а також у разі віддаленого спілкування під час дистанційного навчання. Висвітлено низку напрямів, де запропоновані спеціальні прилади - комунікатори - мають високу практичну значимість. Зокрема, інформаційні комунікатори корисні для підтримки першого контакту у випадку травм; сімейних лікарів, які стикаються з широким спектром захворювань і травм одразу ж після їх виникнення (досить часто лікарям не вистачає досвіду та знань для оперативного встановлення вірогідного діагнозу); в невідкладній медицині у разі спілкування з хворими, які втратили можливість говорити, або пацієнтами з обмеженими можливостями.
|
17. |
Мінцер О. П. Стратегія створення та оцінювання функціонування систем управління якістю медичної освіти. Перше повідомлення. Постановка проблеми [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, О. К. Толстанов, Г. В. Загорій, Т. П. Калита // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 2. - С. 8–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_2_4 Висвітлено питання створення та функціонування систем управління якістю медичної освіти за стандартом ISO 9001. Обговорено проблеми оцінювання ефективності систем управління якістю медичної освіти, визначено причини їх неефективності. Досліджено явище одночасного існування 2-х паралельних систем управління: формальної системи управління якістю та реальної системи прийняття управлінських рішень. Введено низку понять, у тому числі надійність і "працездатність" системи управління якістю, визначено подальші завдання щодо обгрунтування показників функціонування системи управління якістю та механізмів її оцінювання.
|
18. |
Мінцер О. П. Онтологічна модель процесів програмованої клітинної загибелі [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, Д. В. Ватліцов // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 2. - С. 14–26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_2_5 Структурною одиницею життя на землі є клітина. Важливим аспектом існування клітини, як одиниці життя, є її здатність до елімінації нежиттєздатних або дефектних одиниць з системи без пошкодження інших одиниць. Проведені дослідження виявили зростання кількості робіт, присвячених системним дослідженням програмованої клітинної загибелі. Виходячи з результатів проведеного аналізу літературних джерел формалізовано схему й описано рівні організації, на яких можливе виникнення "події", яка ініціює каскади, що призводять до настання ПКЗ. Виявлено основні напрямки розвитку досліджень, переважна кількість котрих охоплюють рівні вище молекулярної взаємодії, згідно з запропонованою онтологічною моделлю програмованої клітинної загибелі. Виявлено біфуркаційну природу проходження сигналу ПКЗ та окреслено роль компонентів, віднесених до рівнів нижче молекулярної взаємодії. На основі цих даних запропоновано маркери розвитку та способи управління процесами ПКЗ через контроль концентрації іонів промоутерів та інгібіторів. Результати даного дослідження є підгрунтям для системного вивчення шляхів виникнення, розвитку й управління активного каскаду ПКЗ.
|
19. |
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, Ю. П. Вдовиченко, О. К. Толстанов, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_2_10
|
20. |
Вороненко Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір – стратегія, регіональні та локальні рішення [Електронний ресурс] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_2_22
|
| |