Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мірясов Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Мірясов Ю. О. 
Інститут "заочної власності" і економічна влада [Електронний ресурс] / Ю. О. Мірясов // Соціальна економіка. - 2016. - № 2. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мірясов Ю. О. 
Економічна влада бізнесу та механізми її реалізації [Електронний ресурс] / Ю. О. Мірясов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 8. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_8_2
Розглянуто сутність та природу феномена економічної влади та похідної від неї ринкової або монопольної влади як конфлікту інтересів інституту бізнесу та господарської системи. Існуючий конфлікт цілей як прагнення прибутку з боку бізнесу і задоволення потреб господарської системи закріплюється на рівні прав власності. Основою цього конфлікту та джерелом економічної влади бізнесу виступає прихована можливість виключення, вбудована в права приватної власності, що обумовлює можливість власників "утримувати" від використання частину господарського потенціалу, яка знаходиться в їх розпорядженні, і нав'язувати на цій підставі свої умови господарській системі. До основних стратегій реалізації бізнесом економічної влади віднесено обмеження виробничих можливостей господарської системи, контроль тенденцій та напрямів її технологічного розвитку, експансія бізнесу в інші сфери суспільної діяльності, зокрема в політику, ідеологію та культуру. Визначено, що головною організаційною формою реалізації економічної влади бізнесу виступає сучасна корпорація.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.687 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мірясов Ю. О. 
Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору [Електронний ресурс] / Ю. О. Мірясов // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_1_18
Центральною проблемою цієї роботи є визначення можливостей і об'єктивних обмежень впливу на попит з боку фірм, обгрунтування механізмів і інструментів, що забезпечують формування та управління попитом залежно від типу ринкової структури, до якого належить фірма. Споживчий попит розглядається як дворівнева категорія. Функціональний попит обумовлюється споживчими характеристиками блага й об'єктивними потребами, які вони задовольняють. Формування функціонального попиту підпорядковується принципу раціональності споживача. Нефункціональний попит являє собою варіативну компоненту попиту, який відображає суб'єктивне ставлення споживача до благ і меншою мірою підпорядкований принципу раціональності. Основну роль тут відіграють соціальний, спекулятивний і нераціональний мотиви. Поряд з уже відомими ефектами престижного споживання, сноба і приєднання до більшості в структурі нефункціонального попиту видається можливим виділення ефекту маркетингу, який, по-перше деформує переваги споживача і його функцію корисності, по-друге, веде до нового стану рівноваги споживача, неоптимального з точки зору принципу раціональності. Вплив ефекту маркетингу ілюструється за допомогою моделі оптимального споживчого вибору, в межах якої аналізується зміна індивідуального попиту при зміні цін товарів, а формування нової споживчої рівноваги підпорядковується дії ефектів доходу і заміщення. Показано, що ефект маркетингу в цьому випадку може поглинати або нейтралізувати ефект доходу або ефект заміщення, залежно від типу товарів, що введені в цю модель. Показано, що передумовою трансформації функції корисності і споживчої рівноваги є вертикальна і горизонтальна товарна диференціація, а до інструментів, що породжують ефект маркетингу і впливають на попит, віднесено рекламу та брендинг продукту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мірясов Ю. О. 
Методологічні підходи до визначення поняття економічного суверенітету держави [Електронний ресурс] / Ю. О. Мірясов, Б. П. Яхно // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мірясов Ю. А. 
Клановий капіталізм: типологія відношень між державою та бізнесом [Електронний ресурс] / Ю. А. Мірясов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 8(2). - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_8(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського