Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мітлош А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Мітлош А. В. 
Діагностика соціальних та емоційних коренів розвитку лідерства [Електронний ресурс] / А. В. Мітлош // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 365-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Крижановська З. Ю. 
Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача студентами вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / З. Ю. Крижановська, А. В. Мітлош // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мітлош А. В. 
Особливості прояву інтересу молоді до аудіовізуальних засобів масової інформації [Електронний ресурс] / А. В. Мітлош // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_21
Проаналізовано сучасні дослідження прояву інтересу аудиторії до ЗМІ, умови формування інтересу до засобів масової інформації, особливості впливу друкованих та аудіовізуальних ЗМІ. Емпірично з'ясовано особливості прояву інтересу молоді до аудіовізуальних засобів масової інформації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мітлош А. В. 
Психологічні особливості прояву інтересу студентської молоді до соціальних інтернет-мереж [Електронний ресурс] / А. В. Мітлош // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 203-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_20
Проаналізовано результати теоретичного й емпіричного дослідження психологічних особливостей прояву інтересу студентської молоді до соціальних інтернет-мереж. Обгрунтовано актуальність обраної проблеми, відзначає її недостатню розробленість і в прикладному, і в теоретичному аспектах. У публікації звернено увагу на те, що Україна ввійшла в п'ятірку країн, інтернет-користувачі яких найактивніше відвідують соціальні мережі. Здійснено огляд останніх наукових досліджень вітчизняних учених у цій галузі. Проаналізовано та обгрунтовано доцільність здійснення дослідження прояву інтересу до соціальних інтернет-мереж через ціннісно-мотиваційну сферу особистості. Дослідження проводилося в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки, вибірку склали студенти цього університету. Описано теоретичні, емпіричні та статистичні методи, які використовували для реалізації завдань дослідження. Опис та обгрунтування результатів дослідження містить огляд й інтерпретацію отриманих даних стандартизованого інтерв'ю, яке проводилося на першому етапі дослідження для формування груп вибірок досліджуваних. Наступний етап дослідження полягав у з'ясуванні особливостей ціннісно-мотиваційної сфери досліджуваних, які користуються соціальними інтернет-мережами, а також у виявленні відмінностей ціннісно-мотиваційної сфери між різними групами вибірок: тими досліджуваними, які користуються соціальними мережами, та тими, які ними не користуються. Порівняння та зіставлення результатів засвідчує наявність відмінностей у групах вибірок за методикою В. Мільмана "Діагностика мотиваційної структури". У досліджуваних, які активно користуються соціальними інтернет-мережами, переважає ділова спрямованість мотиваційного профілю. Автор також зазначає, що в більшості користувачів, які надають перевагу соцмережі "Facebook", у мотиваційній структурі переважає робоча (ділова) спрямованість. Підсумовуючи результати, автор публікації наголошує, що центральним елементом мотиваційної сфери користувачів соціальних інтернет-мереж є мотиви афіліації, співробітництва (прагнення допомогти іншим користувачам для збільшення в такий спосіб власного авторитету, досягнення визнання іншими власної компетентності й майстерності), самоствердження; самореалізації (як способу прояву й розвитку власних інтелектуальних і творчих можливостей), а також діловий (орієнтація на конкретний діловий результат), комунікативний, пізнавальний (отримання нових знань) мотиви.
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.491 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Мітлош А. В. 
Мотиваційні детермінанти участі сучасної студентської молоді в громадському русі: психологічний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Мітлош // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 28. - С. 185-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_28_19
Проаналізовано й узагальнено основні теоретичні підходи до дослідження мотивації участі студентської молоді в громадському русі, охарактеризовано особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів, окреслено її зміни впродовж останнього часу в напрямку переорієнтації на зовнішній (матеріальний) складник, розкрито особливості соціальної активності особистості. Висвітлено результати попередніх наукових досліджень, у яких обгрунтовано вагомість мотивів самореалізації, поваги та визнання інших осіб, досвіду організаційної діяльності в структурі потреб учасників громадських організацій, а також відзначено низький рівень прояву матеріальних цінностей. Дослідження проводили на базі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Луцького національного технічного університету. Рівень прояву громадської активності (чи пасивності) визначали за допомогою методики діагностики соціальної активності (шкали М. Левицької, адаптованої та модифікованої С. Чолій), яка містить шкали спонтанної та організаційної соціальної активності, адже громадську активність науковці розглядають як складник соціальної активності особистості. Подальше дослідження передбачало застосування комплексу психодіагностичних методик для вивчення ціннісно-мотиваційної сфери учасників громадського руху та громадсько пасивних студентів, а також подальше їх порівняння. Результати досліджень показали, що для громадсько активних молодих людей характерне домінування розвивальних мотивів у структурі мотивації. Хоча серед споживацьких мотивів у структурі мотиваційного профілю також проявляються мотиви соціального статусу та спілкування, ступінь вираження матеріальних потреб суттєво не відрізняється в групах досліджуваних. У групі громадсько активної молоді серед головних потреб вагоме місце посідають потреби у визнанні, впливовості, самореалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.505 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Крижановська З. Ю. 
Психологічні аспекти командної комунікації спортсменів-баскетболістів [Електронний ресурс] / З. Ю. Крижановська, А. В. Мітлош // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 12. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2021_12_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 495.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського