Пошуковий запит: (<.>A=Навольська Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Навольська Г. І. Дидактичні умови формування лінгвістичної компетенції студентів філологічних факультетів при вивченні латинської мови [Електронний ресурс] / Г. І. Навольська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 29. - С. 15-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_29_7
|
2. |
Навольська Г. І. Особливості організації самостійної та індивідуальної роботи студентів філологічних факультетів у процесі вивчення курсу "Латинська мова" [Електронний ресурс] / Г. І. Навольська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_22
|
3. |
Навольська Г. І. Особливості навчання латинської мови в єзуїтських колегіях на українських землях XVII–XVIIІ століття [Електронний ресурс] / Г. І. Навольська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_12 На основі аналізу основного освітнього документа «Ratio studiorum» з’ясовано зміст навчального предмета «Латинська мова» та визначено методи навчання, які використовували у школах ордену єзуїтів для досконалого оволодіння класичними мовами. Встановлено, які підручники й авторські твори використовувались у навчальному процесі. Визначено особливості навчання латинської мови в єзуїтських колегіях в Україні у XVII–XVIII ст., з’ясовано можливості творчого використання педагогічних ідей ордену у сучасному освітньому процесі.На основе анализа основного образовательного документа «Ratio studiorum» исследовано содержание учебного предмета «Латинский язык» и определены методы обучения, которые использовали в школах ордена иезуитов для совершенного овладения классическими языками. Установлено, какие учебники и авторские произведения использовались в учебном процессе. Установлены особенности обучения латинскому языку в иезуитских коллегиях в Украине XVII–XVIII вв. и определены возможности творческого использования педагогических идей ордена в современном образовательном процессе.Based on the analysis of basic educational document «Ratio Studiorum», the article ascertains the content of such a subject as the Latin language and determines the teaching methods that were used in the schools of Order of Jesuits for mastering classical languages. Analysis of the sources made it possible to establish the textbooks used in the learning process and the list of authors recommended for study. Having generalized the materials of the article, the author distinguishes the features of learning Latin in the Jesuit collegia and establishes the possibilities of using the Order’s creative teaching ideas in modern educational process.
|
4. |
Кашуба О. М. Особливості формування граматичної компетенції студентів філологічних факультетів під час вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / О. М. Кашуба, Т. О. Кравчук, Г. І. Навольська // Молодий вчений. - 2016. - № 6. - С. 438-441. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_6_110
|
5. |
Навольська Г. Інституціювання культурно-освітньої діяльності ордену єзуїтів у ранньомодерному українському суспільстві: концептуальні акценти історико-педагогічної феноменології [Електронний ресурс] / Г. Навольська // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_9
|
6. |
Кашуба О. М. Мотивація як один із шляхів оптимізації процесу вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / О. М. Кашуба, Т. О. Кравчук, Г. І. Навольська // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 495-498. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_117
|
7. |
Навольська Г. І. Гуманістичні студії у формуванні дидактичних траєкторій педагогічної моделі ордену єзуїтів [Електронний ресурс] / Г. І. Навольська // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 3(1). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_3(1)__15
|
8. |
Навольська Г. І. Викладання математичних дисциплін у єзуїтських колегіях на українських землях [Електронний ресурс] / Г. І. Навольська // Молодий вчений. - 2017. - № 7. - С. 306-309 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_7_69
|
9. |
Навольська Г. Особливості формування граматичної компетенції у студентів філологічних факультетів при навчанні латинської мови [Електронний ресурс] / Г. Навольська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2013. - № 20. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2013_20_35
|
10. |
Кашуба О. М. Система взаємної перевірки із забезпечення якості знань студентів з іноземної мови у вишах [Електронний ресурс] / О. М. Кашуба, Т. О. Кравчук, Г. І. Навольська // Молодий вчений. - 2018. - № 1(2). - С. 791-793. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(2)__55
|
11. |
Навольська Г. Дидактичні умови формування лінгвістичної ерудиції у процесі вивчення латинської мови в єзуїтських колегіях XVI-XVIII ст. [Електронний ресурс] / Г. Навольська, О. Кашуба, Т. Кравчук, Т. Саварин // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_1_7
|
12. |
Кашуба О. М. Особливості організації змішаної форми навчання в умовах воєнного стану (з досвіду роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка) [Електронний ресурс] / О. М. Кашуба, Т. О. Кравчук, Г. І. Навольська, А. І. Турчин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2022. - № 2. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2022_2_18
|
13. |
Турчин А. Виклики часу у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Турчин, О. Кашуба, Т. Кравчук, Г. Навольська, Т. Кашуба // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 386-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_1_42
|