Пошуковий запит: (<.>A=Несін Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Несін Ю. М. Співпраця української школи з "Французьким Альянсом" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 4. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_4_18
|
2. |
Несін Ю. М. Співпраця української школи з угрупуванням "Французькі пенсіонери-освітяни без кордонів" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 3. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_3_4
|
3. |
Несін Ю. М. Педагогічне застосування коміксів на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Франції [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 19. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_29
|
4. |
Несін Ю. М. Акмеологічний та синергетичний аспекти професійного вдосконалення вчителів французької мови [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_30
|
5. |
Несін Ю. М. Сертифікація ДЕЛЬФ/ДАЛЬФ в Україні [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 1. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_1_26
|
6. |
Несін Ю. Метод проектів у самостійній роботі вчителів на курсах підвищення кваліфікації у Франції [Електронний ресурс] / Ю. Несін // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_26 Визначено дефініцію методу проектів. Проаналізовано можливості використання цього методу в самостійній роботі вчителів. Наголошено, по-перше, на орієнтації на особистість слухача, його інтереси та потреби, створення особистісного освітнього продукту; відповідальність слухача за кінцевий результат проекту; створенні умов для розвитку і реалізації автономії, розумного балансу творчої свободи; забезпечення умов впровадження в ситуаціях міжкультурного спілкування; постановці проблемно-пошукової задачі; забезпеченні умов для подальшого розвитку саморегуляції слухачів; креативності проектів. Охарактеризовано зміст діяльності слухачів і викладачів на різних етапах виконання проекту. Узагальнено, що метод проектів у самостійній роботі вчителів у Франції є актуальним. Запропоновано подальше дослідження питання використання інших методів роботи в системі післядипломної освіти для підвищення професійного рівня слухачів.Определена дефиниция метода проектов. Проанализированы возможности использования этого метода в самостоятельной работе учителей. Отмечена, необходимость ориентации на личность слушателя, его интересы и потребности; создания личностного образовательного продукта; ответственности слушателя за конечный результат проекта; создания условий для развития и разумного баланса творческой свободы; обеспечения условий его внедрения в ситуациях межкультурного общения; постановки проблемно-поисковой задачи; обеспечения условий для дальнейшего развития саморегуляции слушателей; креативности проектов. Охарактеризовано содержание деятельности слушателей и преподавателей на различных этапах выполнения проекта. Обобщенно, что метод проектов в самостоятельной работе учителей во Франции является актуальным востребованным. Предложено дальнейшее исследование вопроса использования других методов работы в системе последипломного образования для повышения профессионального уровня слушателей.The article determined definition of project method, analyzed possibilities of using of this method in autonomous work of teachers, characterized the content of activities of listeners and lecturers on different stages of fulfillment of project.
|
7. |
Мельник В. І. Primula vulgaris (Primulaceae) – новий вид флори Київського Полісся [Електронний ресурс] / В. І. Мельник, Ю. Д. Несін, О. І. Шиндер // Український ботанічний журнал. - 2015. - Т. 72, № 3. - С. 241-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2015_72_3_7
|
8. |
Несін Ю. М. Формування соціальної відповідальності вчителів у творчій спадщині Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 2(2). - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_2(2)__10
|
9. |
Несін Ю. М. Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 142. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_142_28
|
10. |
Несін Ю. М. Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки. - 2017. - Кн. 1. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2017_1_52
|
11. |
Несін Ю. М. Індивідуальний підхід до вчителів французької мови в закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 27. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_27_30
|
12. |
Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Англійська мова для бухгалтерського обліку" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 86. - С. 303-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_86_60
|
13. |
Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Підприємство 4" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2021. - № 1. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2021_1_9
|
14. |
Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Англійська мова для фінансового сектору" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 60(2). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_60(2)__13
|
15. |
Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Підприємство 4" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 79(2). - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_79(2)__4
|
16. |
Несін Ю. Аналіз франкомовного підручника "Піксель 1" [Електронний ресурс] / Ю. Несін // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 39(2). - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_39(2)__43
|
17. |
Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Екзамен на відмінно" [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76(2). - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_76(2)__27
|
18. |
Несін Ю. М. Розвиток творчих здібностей здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / Ю. М. Несін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 80(2). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2022_80(2)__21
|