Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нічога В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Ващишин Л. В. Критерії виявлення сигналу від поперечної тріщини рейки за допомогою неперервного вейвлет-перетворення [Електронний ресурс] / Л. В. Ващишин, В. О. Нічога // Відбір і обробка інформації. - 2013. - Вип. 38. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vioi_2013_38_12 Розглянуто підхід до виявлення дефектів залізничних рейок на основі сучасного інструменту обробки сигналів - неперервного вейвлет-перетворення. Визначено основні критерії виявлення сигналу від поперечної тріщини в головці рейки.
| 2. |
Нічога В. Аналіз сигналів дефектів залізничних рейок у програмі MATLAB WAVELET TOOLBOX [Електронний ресурс] / В. Нічога, Л. Ващишин, О. Салдан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2014. - № 796. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2014_796_4 Зазначено, що на залізничних коліях у всьому світі все більше поїздів, які курсують на вищих швидкостях, перевозять більше пасажирів і мають більше навантаження на вісь, ніж будь-коли раніше. Поєднання цих факторів спричинило значний тиск на інфраструктуру, що призводить до зростання вимог під час проведення технічного огляду та обслуговування залізничних рейок [1]. Сьогодні рейки систематично перевіряють на наявність внутрішніх і поверхневих дефектів за допомогою різноманітних методів неруйнівного контролю, найтиповішими з яких є ультразвуковий і магнітодинамічний методи (МДМ). Проаналізовано дефектоскопічні сигнали, одержані магнітним вагоном-дефектоскопом Львівської залізниці МДМ - (Magnetic Flux Leakage Rail Inspection), за допомогою неперервного вейвлет-перетворення програми Matlab Wavelet Toolbox.
| 3. |
Нічога В. Діагностика техногенних джерел електромагнітного поля при визначенні загроз для довкілля [Електронний ресурс] / В. Нічога, Е. Ґрудзінський, Л. Сопільник, Л. Круцик // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 245-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_56
| 4. |
Нічога В. О. Компонентні давачі для магнітної діагностики технічного стану рейок залізничної колії [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, П. Б. Дуб, І. В. Сторож // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 3. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_3_7
| 5. |
Нічога В. О. Параметри індукційних сенсорів для діагностики об’єктів, середовищ і систем [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, П. Б. Дуб, Л. В. Ващишин // Відбір і обробка інформації. - 2015. - Вип. 42. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vioi_2015_42_6 На сьогодні індукційні сенсори широко застосовують як у наукових, так і прикладних дослідженнях, що зумовлено їх простотою, високою чутливістю, можливістю функціонувати в широкому діапазоні частот та надійністю. Хоча вони давно відомі, роботи з їх удосконалення тривають, щоб покращити технічні характеристики, зменшити масу і розміри, застосувати нові феромагнітні матеріали. Проаналізовано модель, структурну схему та параметри індукційних сенсорів для вимірювання магнітного поля. Наведено основні розрахункові залежності для обчислення чутливості та порога чутливості індукційних сенсорів. Вказано шляхи мінімізації порога чутливості таких сенсорів, забезпечення певного типу амплітудно-частотної характеристики. Особливу увагу приділено сенсорам з плоскою амплітудно-частотною характеристикою, яку реалізують з допомогою від'ємного зворотного зв'язку по полю.
| 6. |
Нічога В. О. Схеми ввімкнення та основні розрахункові співвідношення індукційних магнітометрів [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, В. О. Проненко, О. В. Салдан, І. В. Стефанишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2015. - № 818. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2015_818_7 Надано схеми ввімкнення та основні розрахункові співвідношення індукційних магнітометрів (ІММ) і розглянуто принцип дії та основні схеми ввімкнення ІММ. Наведено передавальну функцію ІММ, амплітудно-частотну характеристику вихідної напруги U0 у резонансному режимі. Описано 3 способи одержання такої характеристики.
| 7. |
Ващишин Л. В. Виявлення поперечної тріщини в головці рейки за допомогою вейвлет-перетворень та нейронних мереж [Електронний ресурс] / Л. В. Ващишин, В. О. Нічога // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2014. - Т. 50, № 3. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2014_50_3_24 Побудовано штучну нейронну мережу (ШНМ), за якою, використовуючи коефіцієнти неперервного вейвлет-перетворення (НВП), вдається автоматично виявляти сигнали від поперечної тріщини рейки в дефектограмах, записаних магнетним вагоном-дефектоскопом. За вдало підібраної материнської вейвлет-функції НВП та конфігурації ШНМ можна виявляти сигнали від дефектів на початкових стадіях їх зародження, тобто коли сигнал сумірний зі шумом.
| 8. |
Нічога В. О. Магнітодинамічний метод діагностики залізничної колії і напрямки його модернізації [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, І. Н. Прудиус, І. В. Сторож, В. Г. Сторож, Л. В. Ващишин, П. Б. Дуб // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2016. - № 849. - С. 99-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2016_849_15 Розглянуто напрями модернізації інформаційно-діагностичної системи, якою обладнаний Львівський магнітний вагон-дефектоскоп N 442. Для діагностики залізничної колії застосовано магнітодинамічний метод, який має переваги над ультразвуковим методом, що сьогодні дуже широко використовується. Магнітодинамічний метод поширений у Великобританії, Ірані, США та в пострадянських країнах. Відзначено, що у вагоні-дефектоскопі повинна бути повністю замінена намагнічувальна система, тобто замість громіздкої та енерговитратної електронамагнічувальної системи потрібно встановити намагнічувальну систему на базі сучасних потужних постійних магнітів. Однокомпонентна приймальна система на базі інтегральних індукційних сенсорів повинна бути замінена трикомпонентною багатоканальною системою на базі точкових сенсорів Холла. Необхідно розробити нову апаратно-програмну частину нової діагностичної системи збирання, передавання та аналізу дефектоскопічної інформації. Модернізація Львівського магнітного вагона-дефектоскопа є особливо актуальною, оскільки його часто експлуатують за умов гористої місцевості з крутими поворотами, де спостерігається швидке та суттєве зношення внутрішніх робочих сторін рейок. Ультразвукові методи діагностики тут не працюють через утрату акустичного контакту з рейкою.
| 9. |
Нічога В. О. Дослідження сучасних методів і засобів швидкісної діагностики дефектів залізничних рейок (огляд) [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, В. І. Шклярський, В. Г. Сторож, Ю. М. Матієшин, Л. В. Ващишин // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 3. - С. 8-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_3_3
| 10. |
Нічога В. О. Дослідження параметрів нових високоефективних сенсорів для магнітодинамічного методу діагностики залізничних рейок [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, В. Г. Сторож, А. Д. Педан, Ю. М. Матієшин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2018. - № 909. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2018_909_3 Наведено параметри нових високоефективних сенсорів для магнітодинамічного методу діагностики залізничних рейок. Вони призначені для застосування у сучасних багатоканальних і компонентних методах опрацювання та аналізу діагностичних сигналів у цифровому поданні. В результаті застосування цих сенсорів істотно покращаться виявлення, ідентифікація і класифікація дефектів рейок. Висвітлено також питання конструкції й електричних параметрів нових малогабаритних індукційних сенсорів на основі аморфних феромагнітних сплавів.Наведено параметри нових високоефективних сенсорів для магніто-динамічного методу діагностики залізничних рейок. Вони призначені для застосування у сучасних багатоканальних і компонентних методах опрацювання та аналізу діагностичних сигналів у цифровому поданні. Використання цих сенсорів істотно покращить виявлення, ідентифікацію та класифікацію дефектів рейок. Висвітлено також питання конструкції й електричних параметрів нових малогабаритних індукційних сенсорів на основі аморфних феромагнітних сплавів.
| 11. |
Нічога В. О. Результати розроблення та дослідження інформаційно-діагностичної систем для магнітодинамічної дефектоскопії рейок [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, В. Г. Сторож, Ю. М. Матієшин. // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2019. - № 914. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2019_914_11 Наведено результати розроблення та дослідження макета інформаційно-діагностичної системи для магнітодинамічної дефектоскопії залізничних рейок на основі сенсорів Холла. Застосування восьмиканального давача, окрім виявлення факту наявності дефекту, або структурного елемента колії надає змогу локалізувати його в поперечному перерізі головки рейки відносно її робочої або неробочої сторін, що підвищує інформативність всієї системи.
| 12. |
Нічога В. О. Дослідження параметрів нових високоефективних сенсорів для магнітодинамічного методу діагностики залізничних рейок [Електронний ресурс] / В. О. Нічога, В. Г. Сторож, А. Д. Педан, Ю. М. Матієшин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2020. - № 915. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2020_915_3 Наведено параметри нових високоефективних сенсорів для магнітодинамічного методу діагностики залізничних рейок. Вони призначені для застосування у сучасних багатоканальних і компонентних методах опрацювання та аналізу діагностичних сигналів у цифровому поданні. В результаті застосування цих сенсорів істотно покращаться виявлення, ідентифікація і класифікація дефектів рейок. Висвітлено також питання конструкції й електричних параметрів нових малогабаритних індукційних сенсорів на основі аморфних феромагнітних сплавів.Наведено параметри нових високоефективних сенсорів для магніто-динамічного методу діагностики залізничних рейок. Вони призначені для застосування у сучасних багатоканальних і компонентних методах опрацювання та аналізу діагностичних сигналів у цифровому поданні. Використання цих сенсорів істотно покращить виявлення, ідентифікацію та класифікацію дефектів рейок. Висвітлено також питання конструкції й електричних параметрів нових малогабаритних індукційних сенсорів на основі аморфних феромагнітних сплавів.
| 13. |
Сторож І. В. Застосування модельованих і адаптованих сигналів як базису для вейвлет-подібного аналізу сигналів магнітної дефектоскопії залізничних рейок [Електронний ресурс] / І. В. Сторож, В. О. Нічога, Л. В. Ващишин // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2012. - № 4(дод.). - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2012_4(dod
| 14. |
Нічога В. Особливості будови і розрахунку індукційних сенсорів для діагностики надслабких наземних магнітних полів [Електронний ресурс] / В. Нічога, М. Николишин, Ю. Матієшин, С. Маньковський // Infocommunication technologies and electronic engineering. - 2023. - Vol. 3, № 1. - С. 109-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inteelen_2023_3_1_13
|
|
|