Пошуковий запит: (<.>A=Онофрійчук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Онофрійчук Л. О. Експериментальне дослідження підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до управлінської діяльності в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_34
|
2. |
Онофрійчук Л. О. Інтерактивні методи в підготовці майбутніх вихователів до управлінської діяльності [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 352-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_49
|
3. |
Онофрійчук Л. О. Управлінська діяльність керівника дошкільного навчального закладу у контексті роботи з інформацією [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(2). - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(2)__7
|
4. |
Онофрійчук Л. О. Підготовка фахівців дошкільної освіти: історичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_34
|
5. |
Онофрійчук Л. Ретроспектива проблеми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_8 Проведено ретроспективний аналіз підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Подано шляхи здійснення цієї підготовки в ході історичного розвитку суспільства. Зокрема, розглянуто питання започаткування підготовки вихователів дошкільних закладів в 1905 р. в школах нянь, що поклало початок історії вітчизняної дошкільної педагогічної освіти. Розкрито здобутки у професійній підготовці дошкільних педагогів на початку ХХ ст. − у Фребелівському жіночому педагогічному інституті (1907 р.), Інституті народної освіти та Вищих трирічних педагогічних курсах (1917−1919 рр.). Виокремлено проблеми у стані підготовки майбутніх дошкільних працівників у 1920-і рр., що пояснювалися відсутністю потреби у фахівцях дошкільного профілю в цей час. Визначено позитивні та негативні аспекти даної підготовки в 1930-і рр. Зазначено, що саме в 1930-і рр. було закладено багато негативних рис, характерних для дошкільної педагогічної освіти − орієнтація змісту підготовки дошкільних працівників на виховання дітей "без роду та племені", його ідеологізація та політизація, відсутність грунтовного вивчення дитини. Охарактеризовано успіхи, досягнуті суспільним дошкільним вихованням в 1950−1980-і роки, його стан в 1990-і рр. та на сучасному етапі, коли мережа педагогічних навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогів дошкільного профілю, охоплює всю територію України.Проведен ретроспективный анализ подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста. Подано пути осуществления этой подготовки в ходе исторического развития общества. В частности, рассмотрены вопросы начала подготовки воспитателей дошкольных учреждений в 1905 г. в школах нянь, что положило начало истории отечественного дошкольного педагогического образования. Раскрыты достижения в профессиональной подготовке дошкольных педагогов в начале ХХ в. – в Фребеливском женском педагогическом институте (1907 г.), Институте народного образования и Высших трехлетних педагогических курсах (1917–1919 гг.). Выделены проблемы в состоянии подготовки будущих дошкольных работников в 1920-е гг., которые объяснялись отсутствием потребности в специалистах дошкольного профиля в это время. Определены положительные и отрицательные аспекты данной подготовки в 1930-е гг. Отмечено, что именно в 1930-е гг. было заложено много отрицательных черт, характерных для дошкольного педагогического образования – ориентация содержания подготовки дошкольных работников на воспитание детей "без роду и племени", его идеологизация и политизация, отсутствие основательного изучения ребенка. Охарактеризованы успехи, достигнутые общественным дошкольным воспитанием в 1950–1980-е годы, его состояние в 1990-е гг. и на современном этапе, когда сеть педагогических учебных заведений, в которых осуществляется подготовка педагогов дошкольного профиля, охватывает всю территорию Украины.Made a retrospective analysis of training future teachers of preschool children. Posted ways to implement this training in the historical development of society. In particular, the issues start training teachers of preschool institutions in 1905 nurses in schools, which marked the beginning of the history of Soviet preschool teacher education. Reveals the achievements in the training of preschool teachers in the early twentieth century - Frebelivskomu Women's Pedagogical Institute (1907), Institute of Education and Higher three-year pedagogical courses (1917-1919.). Thesis there is determined the problem in a state of pre-preparation of future workers in the 20 years that were due to lack of demand for specialists preschool profile at this time. Positive and negative aspects of the training in 30 years. It is noted that in the 30 years laid many negative features characteristic for pre-school teacher education - pre-orientation training content workers in the education of children "without family and tribe," his indoctrination and politicization, lack of thorough study of the child. Characterized gains made public pre-school education in 50-80 years, its status in the 90 years of the twentieth century and at the present stage, when the network of pedagogical schools in which teachers are trained pre-school profile, covering the entire territory of Ukraine.
|
6. |
Онофрійчук Л. Сучасні підходи у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_26 Розкрито необхідність підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності. Зроблено аналіз концептуальних підходів щодо підготовки майбутніх вихователів до управлінської діяльності. Охарактеризовано підходи: індивідуально-орієнтований, синергетичний, діяльнісний, комунікативно-діалогічний. Акцентовано увагу на дотриманні базових принципів навчання у процесі підготовки фахівців, що сприятиме підвищенню професійної майстерності керівників, успішному розв’язанню ними управлінських завдань, надасть можливість людині як керівнику, досягти вершин майстерності, закладе основу готовності до управлінської кар’єри. Подчеркнута необходимость подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста к управленческой деятельности. Сделан анализ концептуальных подходов к подготовке будущих воспитателей к управленческой деятельности. Дана характеристика следующих подходов: индивидуально-ориентированный, синергетический, деятельностный, коммуникативно-диалогический.The article emphasized the need to prepare future educators preschoolers to management activities. The analysis of conceptual approaches in the preparation of future preschool education specialists for management. The characteristic of the examined approaches (individual focused, synergistic, active, communicative-dialogical).
|
7. |
Онофрійчук Л. О. Упровадження інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук, М. С. Савченко // Народна освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_1_11
|
8. |
Онофрійчук Л. М. Формування естетично-комунікативної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__59
|
9. |
Онофрійчук Л. Cинтез мистецтв як фактор творчого виховання учнів підліткового віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_1_32
|
10. |
Онофрійчук Л. М. Роль педагогічного керівництва в системі організації музично–театральної діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 397-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_93
|
11. |
Онофрійчук Л. Метод проектів у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_28
|
12. |
Онофрійчук Л. М. Розвиток естетичної культури школярів у процесі позакласної музичної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2015_41_27
|
13. |
Онофрійчук Л. М. Педагогічний аспект дитячого музичного театру в історичному контексті [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 48. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_48_4
|
14. |
Онофрійчук Л. М. Розвиток пізнавальної активності школярів в умовах сценічно-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_32
|
15. |
Онофрійчук Л. "Case study" у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 248-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_35
|
16. |
Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Народна освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_1_11
|
17. |
Онофрійчук Л. Аналіз стану підготовки студентів до управлінської діяльності в процесі викладання професійно-орієнтованих дисциплін дошкіль¬ного циклу [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_1_12
|
18. |
Онофрійчук Л. М. Формування міжособистісної комунікації учнів підліткового віку засобами музичної терапії [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук, І. Н. Ігнатьєва, Л. В. Маліновська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__19
|
19. |
Онофрійчук Л. М. Методи активізації творчої діяльності підлітків у педагогічному процесі шкільного театру ляльок [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2010. - № 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2010_1_19
|
20. |
Онофрійчук Л. М. Вокально-хорове виховання учнів початкової школи у контексті українських національних традицій [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук, М. В. Червоній, М. В. Грига // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_28
|
| |