Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Онофрійчук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Онофрійчук Л. О. 
Експериментальне дослідження підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до управлінської діяльності в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Онофрійчук Л. О. 
Інтерактивні методи в підготовці майбутніх вихователів до управлінської діяльності [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 352-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Онофрійчук Л. О. 
Управлінська діяльність керівника дошкільного навчального закладу у контексті роботи з інформацією [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(2). - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Онофрійчук Л. О. 
Підготовка фахівців дошкільної освіти: історичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Онофрійчук Л. 
Ретроспектива проблеми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_8
Проведено ретроспективний аналіз підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Подано шляхи здійснення цієї підготовки в ході історичного розвитку суспільства. Зокрема, розглянуто питання започаткування підготовки вихователів дошкільних закладів в 1905 р. в школах нянь, що поклало початок історії вітчизняної дошкільної педагогічної освіти. Розкрито здобутки у професійній підготовці дошкільних педагогів на початку ХХ ст. − у Фребелівському жіночому педагогічному інституті (1907 р.), Інституті народної освіти та Вищих трирічних педагогічних курсах (1917−1919 рр.). Виокремлено проблеми у стані підготовки майбутніх дошкільних працівників у 1920-і рр., що пояснювалися відсутністю потреби у фахівцях дошкільного профілю в цей час. Визначено позитивні та негативні аспекти даної підготовки в 1930-і рр. Зазначено, що саме в 1930-і рр. було закладено багато негативних рис, характерних для дошкільної педагогічної освіти − орієнтація змісту підготовки дошкільних працівників на виховання дітей "без роду та племені", його ідеологізація та політизація, відсутність грунтовного вивчення дитини. Охарактеризовано успіхи, досягнуті суспільним дошкільним вихованням в 1950−1980-і роки, його стан в 1990-і рр. та на сучасному етапі, коли мережа педагогічних навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогів дошкільного профілю, охоплює всю територію України.Проведен ретроспективный анализ подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста. Подано пути осуществления этой подготовки в ходе исторического развития общества. В частности, рассмотрены вопросы начала подготовки воспитателей дошкольных учреждений в 1905 г. в школах нянь, что положило начало истории отечественного дошкольного педагогического образования. Раскрыты достижения в профессиональной подготовке дошкольных педагогов в начале ХХ в. – в Фребеливском женском педагогическом институте (1907 г.), Институте народного образования и Высших трехлетних педагогических курсах (1917–1919 гг.). Выделены проблемы в состоянии подготовки будущих дошкольных работников в 1920-е гг., которые объяснялись отсутствием потребности в специалистах дошкольного профиля в это время. Определены положительные и отрицательные аспекты данной подготовки в 1930-е гг. Отмечено, что именно в 1930-е гг. было заложено много отрицательных черт, характерных для дошкольного педагогического образования – ориентация содержания подготовки дошкольных работников на воспитание детей "без роду и племени", его идеологизация и политизация, отсутствие основательного изучения ребенка. Охарактеризованы успехи, достигнутые общественным дошкольным воспитанием в 1950–1980-е годы, его состояние в 1990-е гг. и на современном этапе, когда сеть педагогических учебных заведений, в которых осуществляется подготовка педагогов дошкольного профиля, охватывает всю территорию Украины.Made a retrospective analysis of training future teachers of preschool children. Posted ways to implement this training in the historical development of society. In particular, the issues start training teachers of preschool institutions in 1905 nurses in schools, which marked the beginning of the history of Soviet preschool teacher education. Reveals the achievements in the training of preschool teachers in the early twentieth century - Frebelivskomu Women's Pedagogical Institute (1907), Institute of Education and Higher three-year pedagogical courses (1917-1919.). Thesis there is determined the problem in a state of pre-preparation of future workers in the 20 years that were due to lack of demand for specialists preschool profile at this time. Positive and negative aspects of the training in 30 years. It is noted that in the 30 years laid many negative features characteristic for pre-school teacher education - pre-orientation training content workers in the education of children "without family and tribe," his indoctrination and politicization, lack of thorough study of the child. Characterized gains made public pre-school education in 50-80 years, its status in the 90 years of the twentieth century and at the present stage, when the network of pedagogical schools in which teachers are trained pre-school profile, covering the entire territory of Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.99 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Онофрійчук Л. 
Сучасні підходи у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_26
Розкрито необхідність підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності. Зроблено аналіз концептуальних підходів щодо підготовки майбутніх вихователів до управлінської діяльності. Охарактеризовано підходи: індивідуально-орієнтований, синергетичний, діяльнісний, комунікативно-діалогічний. Акцентовано увагу на дотриманні базових принципів навчання у процесі підготовки фахівців, що сприятиме підвищенню професійної майстерності керівників, успішному розв’язанню ними управлінських завдань, надасть можливість людині як керівнику, досягти вершин майстерності, закладе основу готовності до управлінської кар’єри. Подчеркнута необходимость подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста к управленческой деятельности. Сделан анализ концептуальных подходов к подготовке будущих воспитателей к управленческой деятельности. Дана характеристика следующих подходов: индивидуально-ориентированный, синергетический, деятельностный, коммуникативно-диалогический.The article emphasized the need to prepare future educators preschoolers to management activities. The analysis of conceptual approaches in the preparation of future preschool education specialists for management. The characteristic of the examined approaches (individual focused, synergistic, active, communicative-dialogical).
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.953 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Онофрійчук Л. О. 
Упровадження інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук, М. С. Савченко // Народна освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.177 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Онофрійчук Л. М. 
Формування естетично-комунікативної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__59
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Онофрійчук Л. 
Cинтез мистецтв як фактор творчого виховання учнів підліткового віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Онофрійчук Л. М. 
Роль педагогічного керівництва в системі організації музично–театральної діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 397-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Онофрійчук Л. 
Метод проектів у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Онофрійчук Л. М. 
Розвиток естетичної культури школярів у процесі позакласної музичної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2015_41_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Онофрійчук Л. М. 
Педагогічний аспект дитячого музичного театру в історичному контексті [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 48. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_48_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Онофрійчук Л. М. 
Розвиток пізнавальної активності школярів в умовах сценічно-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 623.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Онофрійчук Л. 
"Case study" у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 248-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Онофрійчук Л. О. 
Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Онофрійчук // Народна освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Онофрійчук Л. 
Аналіз стану підготовки студентів до управлінської діяльності в процесі викладання професійно-орієнтованих дисциплін дошкіль¬ного циклу [Електронний ресурс] / Л. Онофрійчук // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Онофрійчук Л. М. 
Формування міжособистісної комунікації учнів підліткового віку засобами музичної терапії [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук, І. Н. Ігнатьєва, Л. В. Маліновська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.593 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Онофрійчук Л. М. 
Методи активізації творчої діяльності підлітків у педагогічному процесі шкільного театру ляльок [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2010. - № 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2010_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Онофрійчук Л. М. 
Вокально-хорове виховання учнів початкової школи у контексті українських національних традицій [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук, М. В. Червоній, М. В. Грига // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 743.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського