Пошуковий запит: (<.>A=Отич О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зязюн І. Флагман вітчизняної педагогічної освіти і освіти дорослих [Електронний ресурс] / І. Зязюн, Н. Ничкало, О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_3
|
2. |
Отич О. Творчий розвиток ідей педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна в сучасній педагогіці. (Рецензія на збірник наукових праць "Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна: зб. наук. пр. / [Електронний ресурс] / О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_18
|
3. |
Отич О. Естетичні та етичні засади особистісного розвитку педагога [Електронний ресурс] / О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 46-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_8
|
4. |
Отич О. Ранкові роздуми про вічне Чембержі М. [Електронний ресурс] / О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 185-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_20
|
5. |
Отич О. Використання педагогічної спадщини Софії Русової в морально-духовному вихованні дошкільника [Електронний ресурс] / О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 7. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_7_7
|
6. |
Отич О. Педагогіка мистецтва: від історичної практики – до теоретичного осмислення [Електронний ресурс] / О. Отич // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_5
|
7. |
Отич О. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики [Електронний ресурс] / О. Отич // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_6 Розглянуто актуальні проблеми особистісного розвитку вчителя й становлення його педагогічної майстерності у контексті педагогічної естетики й етики. Обгрунтовано значення краси як критерію ефективності педагогічної діяльності. Зазначено, що учитель, для якого не характерна гуманістична спрямованісь, є професійно непридатним, оскільки він не зможе якісно виконувати свої професійні функції. Досліджено проблему особистості та діяльності вчителя в контексті різних підходів: особистісно-діяльнісного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, культурологічного та ін.Рассмотрены актуальные проблемы личностного развития учителя и становления его педагогического мастерства в контексте педагогической эстетики и этики. Обосновано значение красоты как критерия эффективности педагогической деятельности. Исследована проблема личности и деятельности учителя в контексте различных подходов: личностно-деятельностного, антропологического, аксиологического, акмеологического, культурологического и др.Actual problems of personal development teachers and the formation of his teaching skills in the context of teaching aesthetics and ethics. Justified by the value of beauty as a criterion for the effectiveness of teaching. The problem of the person and work of the teacher in terms of different approaches: student-activity-, anthropological, axiological, acmeologic, cultural, etc.
|
8. |
Отич О. Культура української наукової мови – запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки [Електронний ресурс] / О. Отич // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_16
|
9. |
Отич О. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії [Електронний ресурс] / О. Отич // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_20
|
10. |
Отич О. Педагогіка мистецтва у розвитку творчого потенціалу педагога позашкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Отич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__8 Визначено сутність і характерні риси творчого потенціалу педагога позашкільного навчального закладу. Обгрунтована роль педагогіки мистецтва в його розвитку.Определены сущность и характерные черты творческого потенциала педагога внешкольного учебного заведения. Обоснована роль педагогики искусства в его развитии.Essence and personal touches of creative potential of teacher of out-of-school educational establishment is certain. The role of pedagogics of art is grounded in his development.
|
11. |
Отич О. Особливості організації науково-дослідної роботи аспірантів і докторантів [Електронний ресурс] / О. Отич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_7 Розглянуто проблему організації науково-дослідної роботи в галузі педагогіки. Проаналізовано особливості проведення кандидатських і докторських дисертаційних досліджень з педагогіки; виявлено основні помилки, які допускають молоді вчені; запропоновано шляхи їх подолання.Проанализированы особенности проведения кандидатских и докторских диссертационных исследований по педагогике; выявлены основные ошибки, совершаемые начинающими учёными; предложены пути их преодоления.In clause the features of realization candidate and doctor's dissertation researches on pedagogics are analysed; the basic mistakes made by the beginning scientists are revealed; the ways of their overcoming are offered.
|
12. |
Отич О. М. Естетичні та етичні засади педагогіки добра академіка Івана Зязюна [Електронний ресурс] / О. М. Отич // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2015_3_14
|
13. |
Отич О. М. Зміст, форми і методи використання мистецтва в розвитку педагогічної майстерності вчителя в радянській педагогіці першої третини ХХ століття [Електронний ресурс] / О. М. Отич // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_27
|
14. |
Отич О. М. Естетичні та етичні засади формування національної управлінської еліти [Електронний ресурс] / О. М. Отич // Вісник післядипломної освіти. - 2016. - Вип. 16. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2016_16_15
|
15. |
Отич О. Педагогічна освіта ХХІ століття (рецензія на однойменну серію навчально-методичних праць професора О. М. Псхоти) [Електронний ресурс] / О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2012. - Вип. 3. - С. 199-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2012_3_19
|
16. |
Отич О. Українське народне мистецтво як чинник етнокультурної ідентифікації особистості [Електронний ресурс] / О. Отич // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2015. - Вип. 37. - С. 145-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_19
|
17. |
Отич О. М. Стилі управління: аналіз наукових підходів до визначення сутності і видів [Електронний ресурс] / О. М. Отич // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 86-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2016_1_11
|
18. |
Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Отич // Мистецтво та освіта. - 2012. - № 2. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2012_2_5
|
19. |
Отич О. Іван Зязюн – організатор вищої педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Отич // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_6
|
20. |
Отич О. М. Педагогічні умови формування художньо-естетичної культури учнівської молоді у середніх загальноосвітніх навчальних закладах естетичного профілю [Електронний ресурс] / О. М. Отич // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 229-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_62
|
| |