Пошуковий запит: (<.>A=Павлик Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Павлик Н. Гармонізація психосоматичного компоненту характеру особистості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 29. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_29_32
|
2. |
Черняга-Ройко У. П. Оцінка ефективності комбінованого препарату глюконової кислоти при додатковому застосуванні з аміодароном у пацієнтів з персистентною фібриляцією передсердь [Електронний ресурс] / У. П. Черняга-Ройко, О. Й. Жарінов, М. С. Сороківський, А. В. Акер, Н. С. Павлик, Д. В. Ройко // Український кардіологічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukzh_2013_4_7
|
3. |
Павлик Н. В. Психодіагностика характеру особистості в умовах професійної депривації [Електронний ресурс] / Н. В. Павлик // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 3. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_3_14
|
4. |
Павлик Н. В. Психологічні критерії гармонійності характеру особистості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. В. Павлик // Ринок праці та зайнятість населення. - 2013. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2013_2_13
|
5. |
Павлик Н. М. Розвиток вольових рис характеру в обдарованих старшокласників [Електронний ресурс] / Н. М. Павлик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 2. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_2_11
|
6. |
Павлик Н. Етнографічні лексеми в творчості Станіслава Вишенського як асоціативні сегменти текстових пластів [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 31. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_31_26
|
7. |
Павлик Н. Динаміка розвитку гармонійності характеру в учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 181-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_19 Розглянуто трактування поняття "характер" у психології, надано класифікацію рис характеру, стрижньові з яких формують вектор особистісного розвитку людини. Здійснено порівняння характерологічних рис гармонійного та дисгармонійного характерів; як критеріями гармонійності названо моральну вихованість людини, цілісність, урівноваженість характеру, його силу та м'якість. Визначено рівні й типи гармонійності характеру особистості та відображено результати експериментального дослідження, проведеного з метою визначення гармонійності характеру учнів ПТНЗ та її динаміки. За результатами дослідження встановлено, що творчий характер професійної діяльності сприяє гармонізації характеру особистості; рекомендовано насичення навчально-виховної програми заходами духовно-творчого спрямування.Рассмотрены трактовки понятия "характер" в психологии, представлена классификация черт характера, стержневые из которых формируют вектор личностного развития человека. Проведено сравнение характерологических черт гармоничного и дисгармоничного характеров, в качестве критериев гармоничности названы нравственная воспитанность человека, целостность, уравновешенность характера, его сила и мягкость. Определены уровни и типы гармоничности характера личности и отражены результаты экспериментального исследования, проведенного с целью определения гармоничности характера учащихся ПТУ и ее динамики. По результатам исследования установлено, что творческой характер профессиональной деятельности способствует гармонизации характера личности; рекомендовано насыщение учебной программы мероприятиями духовно-творческого направления.The psychological interpretation of concept "character" was considered, classification of character traits, the core ones of which form vector of personal human development, was submitted. A comparison of character traits of harmonious and disharmonious character was conducted, as criteria of harmonicity were named person's moral education, integrity, poise character, its strength and softness. Defined levels and types of harmonicity of personality's character, reflected the results of an experimental study carried out to determine the harmonicity of vocational school students' character and its dynamics. By results of research established that the creative nature of the professional activity contributes to the harmonization of personality's character and recommended saturation of the curriculum by spiritual and creative activities.
|
8. |
Павлик Н. Психологічні особливості гармонійності характеру майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 31. - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_31_30
|
9. |
Павлик Н. Гармонізація комунікативного компоненту характеру особистості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 30. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_30_30
|
10. |
Павлик Н. Невротичний характер як фактор порушення соціалізації особистості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknuppcr_2013_1_14
|
11. |
Грималюк Б. Т. Проблемні питання діючої системи управління охороною праці [Електронний ресурс] / Б. Т. Грималюк, Б. П. Чайковський, А. В. Шалько, Н. І. Павлик // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 2(4). - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_2(4)__30
|
12. |
Чайковський Б. П. Виникнення виробничих небезпек які формуються особливостями умов праці в тваринництві [Електронний ресурс] / Б. П. Чайковський, Б. Т. Грималюк, Н. І. Павлик, А. В. Шалько // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 3(3). - С. 371- 374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_3(3)__66
|
13. |
Грималюк Б. Т. Нова система управління охороною праці [Електронний ресурс] / Б. Т. Грималюк, Б. П. Чайковський, А. В. Шалько, Н. І. Павлик, І. Г. Ярошович // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 3(5). - С. 252-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_3(5)__36
|
14. |
Павлик Н. П. Неформальна освіта як сфера наукового пізнання [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_2_12
|
15. |
Павлик Н. П. Особливості гендерної соціалізації дітей-сиріт [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_20
|
16. |
Павлик Н. Навчально-психологічний спецкурс гармонізації характеру обдарованих старшокласників [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_2_10
|
17. |
Павлик Н. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2014_1_12
|
18. |
Павлик Н. Фатична функція та її місце у системі функцій мови [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_2_20
|
19. |
Павлик Н. П. Характерологічні ознаки неформальної освіти: соціально-педагогічний підхід [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2015. - Вип. 2. - С. 160-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2015_2_15
|
20. |
Павлик Н. Тенденції характерологічного розвитку обдарованих старшокласників у період подолання вікової кризи [Електронний ресурс] / Н. Павлик // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 256-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_34
|
| |