Пошуковий запит: (<.>A=Павловська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Павловська Л. О. Лінгвокультурна характеристика мотиваційних сфер благопобажань у ізноструктурних мовах [Електронний ресурс] / Л. О. Павловська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 4. - С. 149-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2013_4_30
|
2. |
Павловська Л. Д. Загальна продуктивність факторів кормовиробництва та чинники її зростання [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська, І. Ф. Грабчук. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_32
|
3. |
Павловська Л. О. Прагмасемантичний аналіз вербальних формул побажань в структурі ритуального дискурсу [Електронний ресурс] / Л. О. Павловська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 38. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_38_33
|
4. |
Павловська Л. Д. Інноваційна складова зростання ефективності кормовиробництва [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська, М. П. Дідківський, І. Ф. Грабчук // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 4. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_4_38
|
5. |
Сереброва Л. М. Робота перекладача в різноманітних умовах професії [Електронний ресурс] / Л. М. Сереброва, Л. І. Павловська // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 7. - С. 401-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_7_70
|
6. |
Павловська Л. О. Формування навичок безпечної поведінки у підлітків та молоді в умовах "Клініки, дружньої до молоді" [Електронний ресурс] / Л. О. Павловська, Н. І. Крамаренко // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 4. - С. 248-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_4_43
|
7. |
Павловська Л. О. Семантика фразеологічних одиниць побажання в англійській та українській мовах [Електронний ресурс] / Л. О. Павловська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 43. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_43_65
|
8. |
Павловська Л. А. Експериментальне дослідження формування змісту мультипроекту розвитку судноплавного підприємства [Електронний ресурс] / Л. А. Павловська, Ю. Є. Прихно // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 2(2). - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_2(2)__8
|
9. |
Павловська Л. Забезпечення прав сторони захисту у суді [Електронний ресурс] / Л. Павловська // Актуальні проблеми правознавства. - 2016. - Вип. 4. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprpr_2016_4_17
|
10. |
Андрієвська В. О. Роль проектного потенціалу при формуванні конкурентних переваг стивідорної компанії [Електронний ресурс] / В. О. Андрієвська, Л. А. Павловська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_10
|
11. |
Павловська Л. В. Рівність сторін у доказуванні на стадії досудового розслідування [Електронний ресурс] / Л. В. Павловська // Прикарпатський юридичний вісник. - 2016. - Вип. 3. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2016_3_10
|
12. |
Павловська Л. Д. Особливості проведення наукових досліджень викладачами вузів [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2018. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_16
|
13. |
Славов В. П. Еколого-економічна оцінка вирощування кормових культур у зоні радіоактивного забруднення [Електронний ресурс] / В. П. Славов, Д. С. Приходько, М. М. Кривий, Л. Д. Павловська // Розведення і генетика тварин. - 2003. - Вип. 37. - С. 151-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rgt_2003_37_31
|
14. |
Павловська Л. І. Почесні професійні звання в Німеччині. Перекладацький і виховний аспекти (на прикладі звань "meister" та "oberingenieur") [Електронний ресурс] / Л. І. Павловська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_22
|
15. |
Дабагян І. М. Синтез науки, літератури, мистецтва в міжнародному контексті (на прикладі видань, присвячених Т.Г. Шевченкові) [Електронний ресурс] / І. М. Дабагян, Л. І. Павловська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_29
|
16. |
Павловська Л. Д. Конкурентні переваги органічної продукції [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2018. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_2_15
|
17. |
Павловська Л. Д. Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська, Н. К. Мрачковська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_1_8
|
18. |
Павловська Л. Д. Емоційний інтелект менеджерів та його оцінка [Електронний ресурс] / Л. Д. Павловська, К. М. Кащук // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 465-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_5_64 Досліджено роль емоційного інтелекту в діяльності менеджерів. Проведено дослідження, яке складалося з двох етапів. На 1 етапі за допомогою методики вчених Роттердамської шкали емоційного інтелекту проведено діагностику рівня сформованості емоційного інтелекту в групі студентів- магістрантів, які навчаються у навальних закладах м. Житомира на спеціальності "Менеджмент". На 2 етапі шляхом опитування експертів - керівників та менеджерів підприємств м. Житомира - досліджено їх думку щодо ролі емоційного інтелекту в управлінській діяльності. За результатами діагностики магістрантів найвищий показник має ідентифікація власних емоцій, найнижчий - використання емоцій для досягнення поставленої мети, що відображає недостатню сформованість емоційної компетенції у студентів в цілому. Результати опитування експертів підприємств показали, що вони високо оцінюють роль емоційного інтелекту у своїй діяльності. Водночас вони не до кінця усвідомлюють відмінність емоційного інтелекту від інших видів інтелектуальних здібностей, а також роль окремих його структурних елементів. Згідно з їх оцінкою емоційний інтелект необхідний при вирішенні широкого кола професійних завдань, більшість з яких пов'язана з виконанням основних функціональних обов'язків: підбором, навчанням і мотивацією персоналу. Порівняння результатів діагностики рівня сформованості емоційного інтелекту у магістрантів та оцінки його ролі у практиці управління виявляє між ними значну розбіжність. Наявність цього розриву має два можливі варіанти пояснення: висока оцінка практиками-управлінцями ролі емоційного інтелекту спирається на традиційні уявлення про зміст і засоби виконання управлінської діяльності; середній рівень сформованості емоційного інтелекту у студентів є результатом недостатнього його розвитку за допомогою навчальних програм. Отримані результати можуть бути використані у професійному консультуванні, при відборі та навчанні менеджерів.
|
19. |
Павловська Л. І. Форми залучення молоді Німеччини до політичного життя країни [Електронний ресурс] / Л. І. Павловська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 89. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_89_6
|
20. |
Павловська Л. О. Прагматична характеристика вербальних формул побажань у різноструктурних мовах [Електронний ресурс] / Л. О. Павловська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2018_1(2)__21
|
| |