Пошуковий запит: (<.>A=Парцирна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Парцирна Т. М. Дослідження споживчого попиту на товарному ринку харківського регіону [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__29
|
2. |
Парцирна Т. М. Особливості розвитку ринку молочної продукції в Харківському регіоні [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, М. Ф. Кецова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 649-655. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_92
|
3. |
Парцирна Т. М. Дослідження стану й особливостей розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів Харківської області [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 654-660. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_92
|
4. |
Парцирна Т. М. Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. Ф. Бєлікова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 555-561. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_81
|
5. |
Жегус О. В. Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 639-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_93
|
6. |
Парцирна Т. М. Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. П. Афанасьєва, В. Г. Бєліченко, К. В. Джуглей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 495-501. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_71
|
7. |
Парцирна Т. М. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__36
|
8. |
Парцирна Т. М. Інтернет-маркетинг у туризмі [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, Є. С. Фадєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_39
|
9. |
Парцирна Т. М. Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, А. В. Красноусов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__22
|
10. |
Жегус О. В. Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 209-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__31
|
11. |
Жегус О. В. Роль спорту в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна, В. С. Шевякова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 1. - С. 302-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_1_31
|
12. |
Жегус О. В. Особливості розвитку роздрібної торгівлі України в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, Т. М. Парцирна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 1. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_1_22
|