Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (52)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пасічник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пасічник О. С. 
Вітчизняний досвід організації профільного диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пасічник О. О. 
Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. О. Пасічник // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пасічник О. О. 
Експериментальна перевірка формування професійних комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів засобами навчальних тренінгів [Електронний ресурс] / О. О. Пасічник. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пасічник О. В. 
Дистанційна форма уроку [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 3. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.31 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пасічник О. В. 
Дистанційне (змішане) навчання інформатики у 5 класі [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.975 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пасічник О. С. 
Оновлення змісту шкільної іншомовної освіти в Україні на початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пасічник О. А. 
Дослідження факторів впливу на рееміграційні настрої [Електронний ресурс] / О. А. Пасічник, О. Р. Овчиннікова // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пасічник О. 
Топос Кременця в епістолярній спадщині Юліуша Словацького [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2013. - Вип. 12(2). - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2013_12(2)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пасічник О. О. Бурба О. І. 
Визначення оптимального варіанта інформаційної інфраструктури корпоративного інформаційного простору [Електронний ресурс] / О. О. Бурба О. І. Пасічник // Управління розвитком складних систем. - 2014. - Вип. 18. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2014_18_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пасічник О. С. 
Особливості використання методу проектів у змісті вітчизняних підручників з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2009. - Вип. 4. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2009_4_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.349 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пасічник О. В. 
Особливості зображення людини у в’язниці (за творами в’язнично-таборової тематики) [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 14. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_14_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пасічник О. В. 
Розвиток алгоритмічного мислення на уроках інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 7. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.052 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пасічник О. 
Існування розв'язку задачі Коші для півлінійного рівняння дифузії з дробовою похідною за часом з узагальненими функціями в початковій умові [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Вісник Львівського університету. Серія механіко-математична. - 2011. - Вип. 75. - С. 170-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mech_mat_2011_75_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.207 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пасічник О. С. 
Релігійна антропологія як навчальна дисципліна на пострадянському просторі [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2014. - Вип. 8. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2014_8_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пасічник О. С. 
Релігієзнавчий здобуток Володимира Танчера [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Софія. - 2014. - № 2. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sophia_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.559 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пасічник О. 
Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_12_6
Розглянуто проблему гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної літератури виокремлено такі основні критерії для вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті підручників з іноземних мов, як: кількість появ представників чоловічої та жіночої статі у текстах підручника, розподіл ролей між чоловіками та жінками, кількість зображень представників жіночої та чоловічої статі на ілюстраціях, використання секситської лексики. Охарактеризовано та простежено їх представлення у змісті окремих сучасних вітчизняних навчальних книг з англійської мови. Наголошено, що в межах окремо взятого підручника кількість згадувань чоловіків і жінок зазвичай не порушує пропорції 60:40. Виявлено, що у більшості структурних підрозділів (тематичних розділах та уроках) автори дотримуються кількісного паритету (60:40). Встановлено, що у порівнянні із зарубіжними виданнями вітчизняні підручники є дещо консервативними, здебільшого зображають чоловіків і жінок у межах сфер їхніх гендерних повноважень та недостатньо орієнтовані на перегляд усталених норм. Доведено, що автори підручників приділяють недостатньо уваги проблемі гендерної рівності у професійній сфері, хоча деякі з них акцентують увагу на зміні соціальної ролі жінки. Констатовано, що лише окремі навчальні книги спонукають учнів до переосмислення наявних у суспільстві гендерних стереотипів. Надано рекомендації щодо корекції змісту підручників стосовно усунення або ж пом’якшення гендерних стереотипів.Рассмотрена проблема гендерных репрезентаций в содержании школьных учебников как важного психологического и дидактического фактора обеспечения эффективности запоминания учебного материала и формирования в учащихся соответствующих моделей общественного поведения. На основании анализа педагогической и психологической литературы выделены следующие основные критерии для изучения особенностей гендерных репрезентаций в содержании учебников по иностранным языкам: количество появлений представителей мужского и женского пола в текстах учебника, распределение ролей между мужчинами и женщинами, количество изображений представителей женского и мужского пола на иллюстрациях, использование секситской лексики. Охарактеризовано и прослежено их представление в содержании отдельных современных отечественных учебных книгах по английскому языку. Отмечено, что в пределах отдельно взятого учебника количество упоминаний мужчин и женщин обычно не нарушает пропорции 60:40. Выявлено, что в большинстве структурных подразделений (тематических разделах и уроках) авторы придерживаются количественного паритета (60:40). Установлено, что по сравнению с зарубежными изданиями, отечественные учебники отличаются некоторой консервативностью, в основном изображают мужчин и женщин в рамках сфер их гендерных полномочий и недостаточно ориентированы на пересмотр устоявшихся норм. Доказано, что авторы учебников уделяют недостаточно внимания проблеме гендерного равенства в профессиональной сфере, хотя некоторые из них акцентируют внимание на изменении социальной роли женщины. Констатировано, что лишь немногие учебные книги побуждают учеников к переосмыслению существующих в обществе гендерных стереотипов. Даны рекомендации по коррекции содержания учебников относительно устранения или смягчения гендерных стереотипов.The article deals with the problem of gender representations in the content of school textbooks as an important psychological and didactic factor of providing efficient remembering of learning material and shaping corresponding patterns of social behavior of the pupils. Based on an analysis of pedagogic and psychological scientific literature the author defines criteria for studding peculiarities of gender representations in the content of school textbooks. The content of contemporary national schoolEnglish textbooks is examined in regard to the suggested criteria.
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.546 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Редько В. 
Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа – ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему [Електронний ресурс] / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_5
Розглянуто проблему забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. Проаналізовано зміст програм, анкетування студентів і викладачів та вказано на порушення наступності через автономне чи нескоординоване функціонування курсів вивчення іноземної мови. Зазначено, що матеріали, які не відображають життя, побут і професійні інтереси першокурсників будуть сприйматися байдуже і пригнічуватимуть інтерес до вивчення іноземної мови. Визначено чинники, які порушують шляхи подолання негативних тенденцій розвитку зазначеної галузі. Підкреслено, що належне вивчення іноземної мови не повинно бути виключною прерогативою елітних і столичних навчальних закладів. Рассмотрена проблема обеспечения преемственности обучения иностранному языку в старшей профильной школе и ВУЗ. Проанализировано содержание программ, анкетирование студентов и преподавателей и указано на нарушение преемственности через автономное или нескоординированное функционирование курсов изучения иностранного языка. Отмечено, что материалы, которые не отражают жизнь, быт и профессиональные интересы первокурсников будут восприниматься равнодушно и подавлять интерес к изучению иностранного языка. Определены факторы, которые нарушают пути преодоления негативных тенденций развития данной отрасли. Подчеркнуто, что надлежащее изучение иностранного языка не должно быть исключительной прерогативой элитных и столичных учебных заведений.Considered the problem of ensuring continuity of learning a foreign language in high school and university profile. Analyzed of programs, questioning students and teachers and indicated on the discontinuity through independent or uncoordinated operation courses of foreign language study. Noted that materials that do not reflect the life, mode of life and professional interests of freshmen will be perceived indifference and suppress interest in learning a foreign language. Identify factors that violate the way to overcome the negative trends of this industry. Emphasized that the proper study of a foreign language should not be the exclusive prerogative of the elite and metropolitan schools.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.116 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Пасічник О. 
Топос "родинного гнізда" в оповіданні Івана Чендея "Криниця діда Василя" та в повісті Бориса Харчука "У дорозі" [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2012. - Вип. 28. - С. 132-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2012_28_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пасічник О. 
Родинні свята – елемент культури українського народу в романі Уласа Самчука "Морозів хутір" та слов’янський контекст родинних обрядів [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2013. - № 13. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2013_13_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пасічник О. 
Образ Іншого в прозі Уласа Самчука [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Волинь філологічна: текст і контекст. - 2011. - Вип. 12. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vftk_2011_12_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.905 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського