Пошуковий запит: (<.>A=Пасічник О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 129
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пасічник О. С. Вітчизняний досвід організації профільного диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_42
|
2. |
Пасічник О. О. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. О. Пасічник // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_22
|
3. |
Пасічник О. О. Експериментальна перевірка формування професійних комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів засобами навчальних тренінгів [Електронний ресурс] / О. О. Пасічник. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_10
|
4. |
Пасічник О. В. Дистанційна форма уроку [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 3. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_3_5
|
5. |
Пасічник О. В. Дистанційне (змішане) навчання інформатики у 5 класі [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_2_4
|
6. |
Пасічник О. С. Оновлення змісту шкільної іншомовної освіти в Україні на початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__4
|
7. |
Пасічник О. А. Дослідження факторів впливу на рееміграційні настрої [Електронний ресурс] / О. А. Пасічник, О. Р. Овчиннікова // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_33
|
8. |
Пасічник О. Топос Кременця в епістолярній спадщині Юліуша Словацького [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2013. - Вип. 12(2). - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2013_12(2)__23
|
9. |
Пасічник О. О. Бурба О. І. Визначення оптимального варіанта інформаційної інфраструктури корпоративного інформаційного простору [Електронний ресурс] / О. О. Бурба О. І. Пасічник // Управління розвитком складних систем. - 2014. - Вип. 18. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2014_18_24
|
10. |
Пасічник О. С. Особливості використання методу проектів у змісті вітчизняних підручників з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2009. - Вип. 4. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2009_4_65
|
11. |
Пасічник О. В. Особливості зображення людини у в’язниці (за творами в’язнично-таборової тематики) [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 14. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_14_11
|
12. |
Пасічник О. В. Розвиток алгоритмічного мислення на уроках інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 7. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_7_5
|
13. |
Пасічник О. Існування розв'язку задачі Коші для півлінійного рівняння дифузії з дробовою похідною за часом з узагальненими функціями в початковій умові [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Вісник Львівського університету. Серія механіко-математична. - 2011. - Вип. 75. - С. 170-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mech_mat_2011_75_18
|
14. |
Пасічник О. С. Релігійна антропологія як навчальна дисципліна на пострадянському просторі [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2014. - Вип. 8. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2014_8_24
|
15. |
Пасічник О. С. Релігієзнавчий здобуток Володимира Танчера [Електронний ресурс] / О. С. Пасічник // Софія. - 2014. - № 2. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sophia_2014_2_9
|
16. |
Пасічник О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_12_6 Розглянуто проблему гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної літератури виокремлено такі основні критерії для вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті підручників з іноземних мов, як: кількість появ представників чоловічої та жіночої статі у текстах підручника, розподіл ролей між чоловіками та жінками, кількість зображень представників жіночої та чоловічої статі на ілюстраціях, використання секситської лексики. Охарактеризовано та простежено їх представлення у змісті окремих сучасних вітчизняних навчальних книг з англійської мови. Наголошено, що в межах окремо взятого підручника кількість згадувань чоловіків і жінок зазвичай не порушує пропорції 60:40. Виявлено, що у більшості структурних підрозділів (тематичних розділах та уроках) автори дотримуються кількісного паритету (60:40). Встановлено, що у порівнянні із зарубіжними виданнями вітчизняні підручники є дещо консервативними, здебільшого зображають чоловіків і жінок у межах сфер їхніх гендерних повноважень та недостатньо орієнтовані на перегляд усталених норм. Доведено, що автори підручників приділяють недостатньо уваги проблемі гендерної рівності у професійній сфері, хоча деякі з них акцентують увагу на зміні соціальної ролі жінки. Констатовано, що лише окремі навчальні книги спонукають учнів до переосмислення наявних у суспільстві гендерних стереотипів. Надано рекомендації щодо корекції змісту підручників стосовно усунення або ж пом’якшення гендерних стереотипів.Рассмотрена проблема гендерных репрезентаций в содержании школьных учебников как важного психологического и дидактического фактора обеспечения эффективности запоминания учебного материала и формирования в учащихся соответствующих моделей общественного поведения. На основании анализа педагогической и психологической литературы выделены следующие основные критерии для изучения особенностей гендерных репрезентаций в содержании учебников по иностранным языкам: количество появлений представителей мужского и женского пола в текстах учебника, распределение ролей между мужчинами и женщинами, количество изображений представителей женского и мужского пола на иллюстрациях, использование секситской лексики. Охарактеризовано и прослежено их представление в содержании отдельных современных отечественных учебных книгах по английскому языку. Отмечено, что в пределах отдельно взятого учебника количество упоминаний мужчин и женщин обычно не нарушает пропорции 60:40. Выявлено, что в большинстве структурных подразделений (тематических разделах и уроках) авторы придерживаются количественного паритета (60:40). Установлено, что по сравнению с зарубежными изданиями, отечественные учебники отличаются некоторой консервативностью, в основном изображают мужчин и женщин в рамках сфер их гендерных полномочий и недостаточно ориентированы на пересмотр устоявшихся норм. Доказано, что авторы учебников уделяют недостаточно внимания проблеме гендерного равенства в профессиональной сфере, хотя некоторые из них акцентируют внимание на изменении социальной роли женщины. Констатировано, что лишь немногие учебные книги побуждают учеников к переосмыслению существующих в обществе гендерных стереотипов. Даны рекомендации по коррекции содержания учебников относительно устранения или смягчения гендерных стереотипов.The article deals with the problem of gender representations in the content of school textbooks as an important psychological and didactic factor of providing efficient remembering of learning material and shaping corresponding patterns of social behavior of the pupils. Based on an analysis of pedagogic and psychological scientific literature the author defines criteria for studding peculiarities of gender representations in the content of school textbooks. The content of contemporary national schoolEnglish textbooks is examined in regard to the suggested criteria.
|
17. |
Редько В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа – ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему [Електронний ресурс] / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_5 Розглянуто проблему забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. Проаналізовано зміст програм, анкетування студентів і викладачів та вказано на порушення наступності через автономне чи нескоординоване функціонування курсів вивчення іноземної мови. Зазначено, що матеріали, які не відображають життя, побут і професійні інтереси першокурсників будуть сприйматися байдуже і пригнічуватимуть інтерес до вивчення іноземної мови. Визначено чинники, які порушують шляхи подолання негативних тенденцій розвитку зазначеної галузі. Підкреслено, що належне вивчення іноземної мови не повинно бути виключною прерогативою елітних і столичних навчальних закладів. Рассмотрена проблема обеспечения преемственности обучения иностранному языку в старшей профильной школе и ВУЗ. Проанализировано содержание программ, анкетирование студентов и преподавателей и указано на нарушение преемственности через автономное или нескоординированное функционирование курсов изучения иностранного языка. Отмечено, что материалы, которые не отражают жизнь, быт и профессиональные интересы первокурсников будут восприниматься равнодушно и подавлять интерес к изучению иностранного языка. Определены факторы, которые нарушают пути преодоления негативных тенденций развития данной отрасли. Подчеркнуто, что надлежащее изучение иностранного языка не должно быть исключительной прерогативой элитных и столичных учебных заведений.Considered the problem of ensuring continuity of learning a foreign language in high school and university profile. Analyzed of programs, questioning students and teachers and indicated on the discontinuity through independent or uncoordinated operation courses of foreign language study. Noted that materials that do not reflect the life, mode of life and professional interests of freshmen will be perceived indifference and suppress interest in learning a foreign language. Identify factors that violate the way to overcome the negative trends of this industry. Emphasized that the proper study of a foreign language should not be the exclusive prerogative of the elite and metropolitan schools.
|
18. |
Пасічник О. Топос "родинного гнізда" в оповіданні Івана Чендея "Криниця діда Василя" та в повісті Бориса Харчука "У дорозі" [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2012. - Вип. 28. - С. 132-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2012_28_28
|
19. |
Пасічник О. Родинні свята – елемент культури українського народу в романі Уласа Самчука "Морозів хутір" та слов’янський контекст родинних обрядів [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2013. - № 13. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2013_13_20
|
20. |
Пасічник О. Образ Іншого в прозі Уласа Самчука [Електронний ресурс] / О. Пасічник // Волинь філологічна: текст і контекст. - 2011. - Вип. 12. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vftk_2011_12_24
|
| |