![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Погоріляк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Галелюк М. М. Реструктуризація підприємств як інструмент антикризового управління [Електронний ресурс] / М. М. Галелюк, О. О. Погоріляк, А. В. Мартинюк // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2012. - Вип. 9. - С. 275-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2012_9_63
| 2. |
Ковач М. Й. Діагностика і моніторинг в антикризовому управлінні банківською системою [Електронний ресурс] / М. Й. Ковач, О. О. Погоріляк // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2013. - Вип. 10. - С. 294-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2013_10_71
| 3. |
Панчишин Т. В. Перспективи соціально-демографічного розвитку України [Електронний ресурс] / Т. В. Панчишин, О. О. Погоріляк, А. В. Мартинюк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.12. - С. 394-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
| 4. |
Гирик О. С. Основні напрями вдосконалення системи формування трудових ресурсів [Електронний ресурс] / О. С. Гирик, О. О. Погоріляк, А. В. Мартинюк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.13. - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
| 5. |
Ковач М. Й. Основні функції суб'єктів стратегічного управління фінансовою стійкістю банківської системи [Електронний ресурс] / М. Й. Ковач, А. В. Колодійчук, О. О. Погоріляк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.14. - С. 351-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
| 6. |
Погоріляк О. О. Про один із методів моделювання квадратично гауссових процесів Кокса [Електронний ресурс] / О. О. Погоріляк, A. M. Тегза // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2011. - Вип. 22, № 1. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2011_22_1_17
| 7. |
Погоріляк О. О. Моделювання логарифмічно строго субгауссових процесів Кокса [Електронний ресурс] / О. О. Погоріляк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2011. - Вип. 22, № 2. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2011_22_2_15
| 8. |
Погоріляк О. О. Моделювання випадкових процесів Кокса, керованих броунівським рухом [Електронний ресурс] / О. О. Погоріляк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2012. - Вип. 23, № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2012_23_1_16
| 9. |
Тегза А. М. Моделювання гауссового стаціонарного випадкового процесу з необмеженим спектром з використанням теорії L₂(Ω)-процесів [Електронний ресурс] / А. М. Тегза, Г. І. Сливка-Тилищак, М. С. Герич, О. О. Погоріляк, Т. В. Боярищева // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2022. - Т. 40, № 1. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2022_40_1_11
| 10. |
Боярищева Т. Засоби активізації навчальної діяльності майбутніх вчителів математики під час вивчення математичного аналізу [Електронний ресурс] / Т. Боярищева, М. Герич, О. Погоріляк, О. Синявська, А. Тегза // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 37, № 5. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_37_5_3 Першочерговим завданням системи вищої освіти є підготовка висококваліфікованих фахівців у різних галузях науки та виробництва. При цьому сама система освіти змушена організовувати свою діяльність в екстремальних умовах. Різкий перехід до дистанційного навчання насамперед позбавив викладачів і здобувачів освіти живого спілкування, що спричинило послаблення пізнавальної активності. Наслідком цього, своєю чергою, стало те, що знання, здобуті неохоче, є нечіткими та поверхневими. Тому виявлення та дослідження засобів, які б стимулювали пізнавальну діяльність здобувача, є одним із першочергових завдань системи освіти. Натомість перехід до дистанційного навчання змусив викладачів широко використовувати засоби комп'ютерного навчання, зокрема, різноманітні програми та застосунки, які мають необмежений спектр можливостей при вивченні математики. Практична значущість цих засобів надзвичайно велика. Поряд із їх застосуванням згідно безпосереднього призначення, вони також спонукають до практичного застосування здобутих теоретичних знань; стимулюють засвоєння нових форм і методів навчання, що є особливо важливим для майбутнього вчителя. Одночасно з цим необхідно дотримуватись балансу в питанні використання даних засобів. Адже вони не здатні самостійно сформувати цілісну систему знань у студента й є лише допоміжним, хоч і дуже ефективним інструментом. Дослідження та порівняння можливостей деяких із цих програм поряд із традиційними методами навчання складає предмет дослідження. У процесі дослідження використано теоретичні (аналіз навчально-методичної літератури, порівняльний аналіз можливостей середовища GeoGebra та пакета Maxima) та практичні методи дослідження (дослідження ефективності різних класичних способів розв'язування задач, розгляд функціональних можливостей сервісів GeoGebra та Maxima для ефективного засвоєння матеріалу в процесі вивчення математичного аналізу). Запропоновано для активізації пізнавальної діяльності здобувача під час вивчення математичного аналізу поєднувати класичні засоби разом із сучасними комп'ютерними, зокрема використання пакетів GeoGebra та Maxima. Реалізацію такого підходу показано на конкретних прикладах. Наведено приклади розв'язування задач у системі динамічної математики GeoGebra та пакета Maxima. Встановлено, що активізація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти досягається, зокрема, за рахунок підвищення рівня навчальної мотивації, який спостерігається за максимально можливого наближення процесу навчання до індивідуальних прагнень і можливостей здобувачів. Допомагає активізувати пізнавальну діяльність у процесі вивчення математичного аналізу використання різних засобів навчання. Крім класичних, які можуть бути урізноманітненні різними способами розв'язання однієї і тієї ж самої задачі, сучасні програмні засоби GeoGebra та Maxima сприяють кращому розумінню та формування навичок самостійного вивчення програмового матеріалу. З використанням GeoGebra та Maxima створюється зручне середовище для організації та підтримки навчально-пізнавальної діяльності, зокрема й навчальних досліджень.
| 11. |
Брила А. Ю. Задача лексикографічної оптимізації з альтернативними критеріями та інтервальними обмеженнями допустимості [Електронний ресурс] / А. Ю. Брила, О. І. Кузка, О. О. Погоріляк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2023. - Т. 42, № 1. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2023_42_1_17
|
|
|