Пошуковий запит: (<.>A=Постоян Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Постоян Т. Г. Навчальна дисципліна "Управління впровадженням інновацій в галузі освіти" як засіб формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_40
|
2. |
Постоян Т. Г. Управлінська модерація в роботі викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2015. - № 2. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_2_20
|
3. |
Постоян Т. Практична підготовки майбутніх галузевих фахівців на базі Центрів прикладних кваліфікацій [Електронний ресурс] / Т. Постоян // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_37
|
4. |
Постоян Т. Г. Інноваційна регіональна модель підготовки галузевих кадрів [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_39 Розглянуто галузевий кластер як конкурентоспроможну організаційну форму підготовки кадрів для сільськогосподарського сектору народного господарства. На прикладі виноградної галузі Одеської області розроблено та апробовано модель науково-навчально-виробничого центру підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів. Наведено його структурні компоненти, взаємодія яких можлива на основі випробувально-демонстраційних комплексів технологій, машин та обладнання, специфічного для певної галузі сільськогосподарського виробництва. Підкреслено переваги оперативного управління та взаємодії всіх підсистем цієї інноваційної моделі. Актуальним, на думку автора, є оновлення матеріально-технічної бази науково-дослідних установ, яка концентруватиметься в науково-навчально-виробничому центрі. Рассмотрен отраслевой кластер как конкурентоспособная организационная форма подготовки кадров для сельскохозяйственного сектора народного хозяйства. На примере виноградной отрасли Одесской области разработана и апробирована модель научно-учебно-производственного центра подготовки и повышения квалификации специалистов. Приведены его структурные компоненты, взаимодействие которых возможно на основе испытательно-демонстрационных комплексов технологий, машин и оборудования, специфических для определенной отрасли сельскохозяйственного производства. Подчеркнуты преимущества оперативного управления и взаимодействия всех подсистем этой инновационной модели. Актуальным, по мнению автора, является обновление материально-технической базы научно-исследовательских учреждений, которая будет концентрироваться на базе научно-учебно-производственного центра.Innovative development of any industry depends on the level of sraffing. The article suggests an innovatine model of training staff for winegrowing and winemaking industry as an independent sector of the cluster system (at the example of Odessa region).
|
5. |
Долженков О. О. Технологія портфоліо в аспекті автентичного оцінювання результатів професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. О. Долженков, Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2015. - № 5. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_5_8
|
6. |
Постоян Т. Г. Роль галузевих університетів у реалізації стратегії безперервної освіти в умовах кластеризації [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 25. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_25_32
|
7. |
Постоян Т. Г. Педагогічні умови формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, А. Ю. Кінєшева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_17
|
8. |
Постоян Т. Г. Наукові засади професійної компетентності майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, О. С. Усачов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_18
|
9. |
Постоян Т. Г. Модерація як технологія управління навчально-виховним процесом у вищій школі: дидактичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(1). - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(1)__13
|
10. |
Постоян Т. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__25
|
11. |
Постоян Т. Г. Забезпечення науково-дослідницької діяльності школярів в умовах сучасної школи [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, Н. А. Вірніна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 7-8. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_7-8_26
|
12. |
Постоян Т. Г. Маркетингові стратегії у контексті конкурентоспроможності закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, І. В. Черненко // Економіка харчової промисловості. - 2020. - Т. 12, Вип. 3. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2020_12_3_7
|
13. |
Постоян Т. Г. Дослідження стану соціально-психологічного клімату науково-педагогічного колективу: практичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, Ю. І. Cкобла // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(2). - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(2)__18
|
14. |
Постоян Т. Г. Моделі управління освітою у сільських громадах в умовах децентралізації влади [Електронний ресурс] / Т. Г. Постоян, В. В. Шеремет // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 54(2). - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(2)__35
|