Пошуковий запит: (<.>A=Потапова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Потапова О. В. Проблема здоров'я та корекція негативних проявів у молодіжному середовищі в контексті соціалізації сучасної особистості [Електронний ресурс] / О. В. Потапова, Л. В. Потапова, М. М. Сурмило, Ю. В. Д'якова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_14
|
2. |
Потапова О. Б. Морально-психологічний стан православного духовенства України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_8 Розглянуто зміни у соціально-психологічному сприйнятті дійсності православним духовенством в Україні протягом 1917 - 1920 рр. Виділено основні чинники, що привели духовенство до складного морально-психологічного стану. Обгрунтовано думку, що православні священики через складні, нестабільні умови праці і суспільну напругу перебували у стресовому стані.
|
3. |
Потапова О. В. Теоретичний аспект проблеми корекції девіантної поведінки у дітей [Електронний ресурс] / О. В. Потапова // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_55 Проведено узагальнювальний аналіз літературних джерел щодо корекції девіантної поведінки. Простежено історичний розвиток наукових підходів до корекції як системи спеціальних педагогічних заходів, спрямованих на подолання чи послаблення відхилень в поведінці дітей. Висвітлено метод перевиховання дітей з девіантною поведінкою А. Макаренко, наведено рекомендації В. Сухомлинського щодо знаходження та актуалізації в дітей їх індивідуальних позитивних якостей, пробудження почуття гордості та власної гідності. Установлено тенденції щодо розширення міжнародної співпраці дослідників девіантної поведінки та використання сучасних інтерактивних методів спілкування з неповнолітніми.Проведён обобщающий анализ литературных источников по коррекции девиантного поведения. Прослежено историческое развитие научных подходов к коррекции как системе специальных педагогических мер, направленных на преодоление или ослабление отклонений в поведении детей. Освещён метод перевоспитания детей с девиантным поведением А. Макаренко, приведены рекомендации В. Сухомлинского по нахождению и актуализации у детей их индивидуальных позитивных качеств, пробуждению чувства гордости и собственного достоинства. Установлены тенденции к расширению международного сотрудничества исследователей девиантного поведения и использованию современных интерактивных методов общения с несовершеннолетними.Conducted a comprehensive analysis of literary sources on deviant behavior correction. Traced the historical development of scientific approaches to correction as a system of special educational measures aimed at overcoming the weakening or deviations in children's behavior. Method of re-education of children with deviant behavior by A. Makarenko, provided V. Sukhomlinsky's recommendations on finding and actualizing of children's individual positive qualities, awakening a sense of pride and self-esteem. Determined tendencies for greater international cooperation among researchers of deviant behavior and the use of modern interactive methods of communicating with a minor.
|
4. |
Потапова О. Б. Наслідки "радянської наддержавності” для Росії на початку 90-х років ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 42. - С. 335-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_42_68
|
5. |
Потапова О. Б. Пошуки нових зовнішньополітичних пріоритетів Росії в 1991–1995 рр. [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова // Гуржіївські історичні читання. - 2014-2015. - Вип. 8-9. - С. 222-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gurit_2014-2015_8-9_81
|
6. |
Потапова О. Православні братства періоду Української держави гетьмана П. Скоропадського [Електронний ресурс] / О. Потапова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 6 : Історичні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_6_2012_9_37
|
7. |
Потапова О. Вплив рухливих ігор на функціональний стан дихальної системи у дівчат молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. Потапова, М. Маліков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 5. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_5_13 Мета роботи - вивчити вплив рухливих ігор на функціональний стан дихальної системи дівчат молодшого шкільного віку в групах 6 - 8 і 9 - 10 років. Розглянуто проблему функціонального стану (ФС) зовнішнього дихання у дівчат молодшого шкільного віку (у вікових групах 6 - 8 і 9 - 10 років), які були поділені на контрольну групу (КГ) - 32 особи (ЗОШ N 58 м. Запоріжжя) та експериментальну (ЕГ) - 29 осіб (ЗНВК N 109 м. Запоріжжя). Визначено, що досліджувані дівчата обох груп на початку дослідження мали переважно нижче середнього та середній рівні ФС системи зовнішнього дихання. Експериментально доведено ефективний вплив рухливих ігор на ФС усього організму взагалі та на систему зовнішнього дихання, зокрема, у дівчат ЕГ у порівнянні з досліджуваними того ж віку КГ. Застосування великої кількості рухливих ігор надали можливість емоційно та фізично урізноманітнити програму навчання з фізичної культури, що сприятиме активізації функцій всього організму дівчат молодшого шкільного віку.
|
8. |
Потапова О. В. Правові засади міжнародної технічної допомоги [Електронний ресурс] / О. В. Потапова // Правове регулювання економіки. - 2012. - № 11-12. - С. 442-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pre_2012_11-12_47
|
9. |
Потапова О. М. Задачі як засіб формування критичного мислення у студентів технічних спеціальностей ВНЗ під час вивчення математичного аналізу [Електронний ресурс] / О. М. Потапова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_15
|
10. |
Потапова О. М. До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / О. М. Потапова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 318-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_60
|
11. |
Потапова О. В. Міжнародне співробітництво у сфері подолання та мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи [Електронний ресурс] / О. В. Потапова // Правове регулювання економіки. - 2010. - № 10. - С. 342-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pre_2010_10_34
|
12. |
Потапова О. Б. Становлення та розвиток монетарної політики Європейського Союзу в другій половині ХХ ст.: історичний аспект [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова, Н. С. Самойленко // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 117. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_117_28
|
13. |
Потапова О. В. Оцінка впливу рухливих ігор на функціональний стан дихальної системи хлопчиків молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Потапова // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 373-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_110
|
14. |
Потапова О. Б. Досвід країн Південно-Східної Європи у транскордонному співробітництві (кінець XX – початок XXІ ст.) [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова, Н. С. Самойленко // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2016. - Вип. 45(2). - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2016_45(2)__48
|
15. |
Потапова О. Б. Роль концепції "чехословакізму" у формуванні чехословацької нації [Електронний ресурс] / О. Б. Потапова, А. С. Устименко // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2017. - Вип. 48. - С. 294-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2017_48_57 Розглянуто проблему взаємовідносин між двома провідними націями Чехословацької республіки - чехами та словаками у ХIХ - на початку ХХ ст. Мета роботи - визначення ролі концепції "чехословакізму" у формуванні єдиного чехословацького народу. Показано час формування концепції та її філософське обгрунтування; розкрито передумови виникнення концепції "чехословакізму" та місце у цьому процесі словацької інтелігенції старшого і молодшого поколінь; проаналізовано причини протиріч у відносинах чехів і словаків; показано недоліки концепції щодо створення єдиної чехословацької нації.
|
16. |
Потапова Л. В. Ерготерапія як новий підхід до фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Л. В. Потапова, А. В. Козачок, О. В. Потапова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - № 1. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2017_1_23
|
17. |
Потапова О. В. Вплив рухливих ігор на функціональний стан серцево-судинної системи дівчат молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Потапова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - № 2. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2017_2_4 Мета роботи - вивчити вплив рухливих ігор на функціональний стан дихальної системи дівчат молодшого шкільного віку в групах 6 - 8 і 9 - 10 років. Розглянуто проблему функціонального стану (ФС) зовнішнього дихання у дівчат молодшого шкільного віку (у вікових групах 6 - 8 і 9 - 10 років), які були поділені на контрольну групу (КГ) - 32 особи (ЗОШ N 58 м. Запоріжжя) та експериментальну (ЕГ) - 29 осіб (ЗНВК N 109 м. Запоріжжя). Визначено, що досліджувані дівчата обох груп на початку дослідження мали переважно нижче середнього та середній рівні ФС системи зовнішнього дихання. Експериментально доведено ефективний вплив рухливих ігор на ФС усього організму взагалі та на систему зовнішнього дихання, зокрема, у дівчат ЕГ у порівнянні з досліджуваними того ж віку КГ. Застосування великої кількості рухливих ігор надали можливість емоційно та фізично урізноманітнити програму навчання з фізичної культури, що сприятиме активізації функцій всього організму дівчат молодшого шкільного віку.
|
18. |
Потапова О. В. Особливості формування фізичного та психічного здоров’я у молодших школярів на уроках фізичної культури і позакласних заняттях у школі [Електронний ресурс] / О. В. Потапова, М. В. Маліков // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - № 2. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2015_2_7
|
19. |
Потапова О. В Сучасний стан здоров’я молодших школярів загальноосвітніх закладів [Електронний ресурс] / О. В Потапова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2016_2_9
|
20. |
Потапова О. Міжнародно-правові засади співробітництва України з Євросоюзом (1991-2014 рр.) [Електронний ресурс] / О. Потапова // Емінак. - 2017. - № 1(2). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eminak_2017_1(2)__16
|
| |