Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Проців В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Проців В. В. 
Використання бандажно-колодкового гальма на шахтному локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 3. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2013_3_19
Мета роботи - складання розрахункової схеми для обчислення гальмівного шляху поїзда та обгрунтування можливості використання бандажно-колодкових гальм (БКГ) на шахтному шарнірно-зчленованому електровозі (ШЗЕ) Е10. Проведено моделювання процесу гальмування локомотива БКГ, використовуючи метод складання рівнянь Лагранжа другого роду, що після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з одержанням величини гальмівного шляху потяга на ділянках шахтної колії з підвищеним поздовжнім ухилом. Складено розрахункову схему та проведено теоретичне дослідження можливості використання БКГ на шахтному ШЗЕ Е10, що рухається зі складом вагонеток. Визначено переваги БКГ та теоретично доведено, що у разі прикладення до нього постійного гальмівного моменту в 637 Н/м шахтний потяг із чотирма навантаженими вагонетками ВГ3,3 можливо зупинити на сухій чистій колії з поздовжнім ухилом в 50 <194> без перевищення дозволеного гальмівного шляху в 40 м.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Проців В. В.  
Про формування кінематичних і динамічних параметрів вихідних ланок шахтних транспортних засобів у перехідному режимі руху [Електронний ресурс] / В. В. Проців, К. А. Зіборов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 4. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2013_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.936 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Проців В. В. 
Моделювання процесу гальмування шахтного двовісного локомотива на рейковій колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців, А. О. Бондарєв, А. І. Самойлов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 5. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_5_14
Мета роботи - моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами на колії з різним коефіцієнтом зчеплення та сходинками рейкових стиків шляхом прикладення гальмівних моментів, вплив яких призводить до зриву зчеплення в точці контакту колеса та рейки. Складено рівняння Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 7 з одержанням величини гальмівного шляху. Проведено теоретичне дослідження впливу забрудненості та сходинок шахтної рейкової колії на процес гальмування двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т зі складом навантажених вагонеток пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Навіть незначні дефекти на рейкових коліях здатні істотно впливати на якість процесу гальмування двовісного локомотива АРП10РВ зі складом навантажених вагонеток. Визначено, що вплив сходинки рейкового стику на гальмівну силу в контакті колеса з рейкою двовісного локомотива є не таким значним, як у чотиривісного шарнірно-зчленованого такої самої зчіпної маси.
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.023 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Проців В. В. 
Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців, О. В. Новицький, А. І. Самойлов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 4. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_4_16
Мета роботи - моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами сумісно з магніторейковими гальмами (МРГ) або довантажувачами. Складено рівняння Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з одержанням величини гальмівного шляху. Теоретично досліджено можливість використання МРГ двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т зі складом навантажених вагонеток як магніторейковий довантажувач (МРД). Доведено, що підвіска секцій МРД на тягах до поздовжньої балки, що спирається на букси першої та другої колісних пар під кутами, близькими до вертикалі, дозволяє довантажити колеса локомотива та використати більш високе значення коефіцієнта зчеплення для реалізації сил гальмування шахтного локомотива, ніж величина коефіцієнта тертя ковзання секції МРГ по поверхні кочення рейки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.863 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Проців В. В. 
Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2013. - Вип. 90. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2013_90_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.661 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Проців В. В. 
Використання динамічного гальма шахтного шарнірно-зчленованого локомотива на ділянках колії з поздовжнім ухилом [Електронний ресурс] / В. В. Проців, Ю. С. Змєйков, А. І. Самолов // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2012. - Вип. 89. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2012_89_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.739 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Проців В. В. 
Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Вібрації в техніці та технологіях. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2010_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.326 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Проців В. В. 
Перевірка адекватності динамічної моделі положенням класичної механіки [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2010. - № 35(1). - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2010_35(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кравченко Ю. Г. 
Температурне поле на поверхні тертя від швидко рухомого джерела теплоти [Електронний ресурс] / Ю. Г. Кравченко, В. В. Проців, Р. С. Пугач // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2017. - № 51. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2017_51_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.789 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Проців В. В. 
Моделювання роботи системи автоматичного контролю юза та буксування на шахтному шарнірно-зчленованому локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2013. - № 1. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2013_1_121
Попередній перегляд:   Завантажити - 840.45 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Проців В. В. 
Системний підхід до розміщення функціонального обладнання для обслуговування електричних і гібридних автомобілів [Електронний ресурс] / В. В. Проців, К. А. Зіборов, В. В. Крівда, С. О. Федоряченко, Г. К. Ванжа // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2018. - № 56. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2018_56_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 677.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Проців В. В. 
Використання гребнєзмащувачів коліс на рейковому транспорті кар’єрів і шахт [Електронний ресурс] / В. В. Проців, З. М. Мацук, В. А. Козечко, Є. В. Колесник // Геотехнічна механіка. - 2018. - Вип. 143. - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2018_143_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 658.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ющак М. В. 
Структурні зміни в артеріях задніх кінцівок щурів при гострій ішемії-реперфузії [Електронний ресурс] / М. В. Ющак, А. Т. Телев’як, П. Р. Сельський, О. М. Герман, Б. П. Сельський, В. А. Проців // Вісник медичних і біологічних досліджень. - 2020. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bulmbr_2020_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лоскутов О. Ю. 
Процес експандування в технологіях виробництва труб великого діаметра для магістральних нафто- і газопроводів та металознавчі аспекти його використання [Електронний ресурс] / О. Ю. Лоскутов, В. В. Овсяников, В. В. Проців, В. У. Григоренко // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2021. - № 65. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2021_65_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Проців В. В. 
Сучасні полімерні матеріали та технології в 3D-прінтингу [Електронний ресурс] / В. В. Проців, В. А. Козечко, В. А. Дербаба, О. О. Богданов // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2021. - № 65. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2021_65_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського