Пошуковий запит: (<.>A=Проців В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Проців В. В. Використання бандажно-колодкового гальма на шахтному локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 3. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2013_3_19 Мета роботи - складання розрахункової схеми для обчислення гальмівного шляху поїзда та обгрунтування можливості використання бандажно-колодкових гальм (БКГ) на шахтному шарнірно-зчленованому електровозі (ШЗЕ) Е10. Проведено моделювання процесу гальмування локомотива БКГ, використовуючи метод складання рівнянь Лагранжа другого роду, що після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з одержанням величини гальмівного шляху потяга на ділянках шахтної колії з підвищеним поздовжнім ухилом. Складено розрахункову схему та проведено теоретичне дослідження можливості використання БКГ на шахтному ШЗЕ Е10, що рухається зі складом вагонеток. Визначено переваги БКГ та теоретично доведено, що у разі прикладення до нього постійного гальмівного моменту в 637 Н/м шахтний потяг із чотирма навантаженими вагонетками ВГ3,3 можливо зупинити на сухій чистій колії з поздовжнім ухилом в 50 <194> без перевищення дозволеного гальмівного шляху в 40 м.
|
2. |
Проців В. В. Про формування кінематичних і динамічних параметрів вихідних ланок шахтних транспортних засобів у перехідному режимі руху [Електронний ресурс] / В. В. Проців, К. А. Зіборов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 4. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2013_4_13
|
3. |
Проців В. В. Моделювання процесу гальмування шахтного двовісного локомотива на рейковій колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців, А. О. Бондарєв, А. І. Самойлов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 5. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_5_14 Мета роботи - моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами на колії з різним коефіцієнтом зчеплення та сходинками рейкових стиків шляхом прикладення гальмівних моментів, вплив яких призводить до зриву зчеплення в точці контакту колеса та рейки. Складено рівняння Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 7 з одержанням величини гальмівного шляху. Проведено теоретичне дослідження впливу забрудненості та сходинок шахтної рейкової колії на процес гальмування двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т зі складом навантажених вагонеток пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Навіть незначні дефекти на рейкових коліях здатні істотно впливати на якість процесу гальмування двовісного локомотива АРП10РВ зі складом навантажених вагонеток. Визначено, що вплив сходинки рейкового стику на гальмівну силу в контакті колеса з рейкою двовісного локомотива є не таким значним, як у чотиривісного шарнірно-зчленованого такої самої зчіпної маси.
|
4. |
Проців В. В. Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців, О. В. Новицький, А. І. Самойлов // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 4. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_4_16 Мета роботи - моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами сумісно з магніторейковими гальмами (МРГ) або довантажувачами. Складено рівняння Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв'язано в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з одержанням величини гальмівного шляху. Теоретично досліджено можливість використання МРГ двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т зі складом навантажених вагонеток як магніторейковий довантажувач (МРД). Доведено, що підвіска секцій МРД на тягах до поздовжньої балки, що спирається на букси першої та другої колісних пар під кутами, близькими до вертикалі, дозволяє довантажити колеса локомотива та використати більш високе значення коефіцієнта зчеплення для реалізації сил гальмування шахтного локомотива, ніж величина коефіцієнта тертя ковзання секції МРГ по поверхні кочення рейки.
|
5. |
Проців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2013. - Вип. 90. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2013_90_21
|
6. |
Проців В. В. Використання динамічного гальма шахтного шарнірно-зчленованого локомотива на ділянках колії з поздовжнім ухилом [Електронний ресурс] / В. В. Проців, Ю. С. Змєйков, А. І. Самолов // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2012. - Вип. 89. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2012_89_25
|
7. |
Проців В. В. Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Вібрації в техніці та технологіях. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2010_1_9
|
8. |
Проців В. В. Перевірка адекватності динамічної моделі положенням класичної механіки [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2010. - № 35(1). - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2010_35(1)__14
|
9. |
Кравченко Ю. Г. Температурне поле на поверхні тертя від швидко рухомого джерела теплоти [Електронний ресурс] / Ю. Г. Кравченко, В. В. Проців, Р. С. Пугач // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2017. - № 51. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2017_51_15
|
10. |
Проців В. В. Моделювання роботи системи автоматичного контролю юза та буксування на шахтному шарнірно-зчленованому локомотиві [Електронний ресурс] / В. В. Проців // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2013. - № 1. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2013_1_121
|
11. |
Проців В. В. Системний підхід до розміщення функціонального обладнання для обслуговування електричних і гібридних автомобілів [Електронний ресурс] / В. В. Проців, К. А. Зіборов, В. В. Крівда, С. О. Федоряченко, Г. К. Ванжа // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2018. - № 56. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2018_56_14
|
12. |
Проців В. В. Використання гребнєзмащувачів коліс на рейковому транспорті кар’єрів і шахт [Електронний ресурс] / В. В. Проців, З. М. Мацук, В. А. Козечко, Є. В. Колесник // Геотехнічна механіка. - 2018. - Вип. 143. - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2018_143_19
|
13. |
Ющак М. В. Структурні зміни в артеріях задніх кінцівок щурів при гострій ішемії-реперфузії [Електронний ресурс] / М. В. Ющак, А. Т. Телев’як, П. Р. Сельський, О. М. Герман, Б. П. Сельський, В. А. Проців // Вісник медичних і біологічних досліджень. - 2020. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bulmbr_2020_2_16
|
14. |
Лоскутов О. Ю. Процес експандування в технологіях виробництва труб великого діаметра для магістральних нафто- і газопроводів та металознавчі аспекти його використання [Електронний ресурс] / О. Ю. Лоскутов, В. В. Овсяников, В. В. Проців, В. У. Григоренко // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2021. - № 65. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2021_65_12
|
15. |
Проців В. В. Сучасні полімерні матеріали та технології в 3D-прінтингу [Електронний ресурс] / В. В. Проців, В. А. Козечко, В. А. Дербаба, О. О. Богданов // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2021. - № 65. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2021_65_13
|