Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пріма Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пріма Р. 
Особистість учителя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: концептуальні засади [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пріма Р. 
Професійна спрямованість освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Р. Пріма, М. Семенюк, Н. Карапузова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пріма Р. 
Ґенеза вимог до підготовки вчителя [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пріма Р. 
Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пріма Р. 
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Кафедра педагогіки (м. Луцьк, Україна) [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пріма Р. 
Формування творчого потенціалу майбутнього фахівця дошкільної освіти засобами проектно-технологічної діяльності [Електронний ресурс] / Р. Пріма, М. Замелюк // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2015_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пріма Р. 
Інноваційна методична культура майбутнього педагога як пріоритетна складова частина його професійної компетентності [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_7
Висвітлено деякі аспекти сутнісної характеристики інноваційної методичної культури майбутнього педагога. Уточнено дефініції понять "педагогічна культура", "професійно-педагогічна культура" та їх співвіднесеності з феноменом "методична культура". Проаналізовано структуру інноваційної методичної культури майбутнього педагога як діалектичну єдність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, особистісно-творчого та рефлексивного компонентів і відповідних професійних компетенцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.485 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Пріма Р. М. 
Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_9
Висвітлено теоретично-методологічні засади процесу формування професійної мобільності (ПМ) майбутнього фахівця початкової освіти у контексті розгортання ідеї неперервної педагогічної освіти. Розглянуто ПМ як інтегративну особистісно-професійну якість учителя початкових класів. Проаналізовано особливості пропедевтики процесу формування ПМ майбутнього вчителя (МВ) на етапі підготовки до навчання у ВНЗ. Описано технологію продуктивного формування мобільності МВ початкової школи у період університетської освіти.Освещены теоретико-методологические основы процесса формирования профессиональной мобильности (ПМ) будущего специалиста начального образования в контексте развертывания идеи непрерывного педагогического образования. Рассмотрена ПМ как интегративное личностно-профессиональное качество учителя начальных классов. Проанализированы особенности пропедевтики процесса формирования ПМ будущего учителя на этапе подготовки к обучению в ВУЗ. Описана технология продуктивного формирования мобильности будущего учителя начальной школы в период университетского образования.Висвітлено наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особливу увагу приділено особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцентовано увагу на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у вирішенні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя. Освещены научные позиции по актуализации проблемы формирования мобильности, многомерности ее исследований. Особое внимание уделено особенностям профессиональной мобильности в педагогической сфере, обусловленным спецификой профессиональной деятельности, целесообразности рассмотрения ее как компонента социальной мобильности. Для глубины научного анализа и практической реализации исследуемого процесса акцентировано внимание на необходимости классификации мобильности, двонаправленности профессиональной мобильности, универсальности этого интегративного образования, его незавершенности, исключительной роли профессиональной мобильности как личностно-профессионального качества педагога в решении задач гуманизации образования, мобилизации профессиональных компетенций, прогнозировании саморазвития будущего учителя.The article highlights scientific views on actualization of problems of mobility formation, multidimensionality of its research. It focuses on society’s interest in such specialist who is able to think independently and to solve various problems, to apply knowledge obtained in the learning process; possesses critical and creative thinking that is formed in the process of education; acquires new knowledge, is able for self-learning, self-education, and adaptability. The characteristics of professional mobility are analyzed in teaching profession due to the specifics of professional activity, it is advisable to consider it as a component of social mobility.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.223 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пріма Р. М. 
Здоров’язбережувальне середовище вищої школи як чинник формування готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності у ДНЗ [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, А. М. Циплюк // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_29_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 567.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пріма Р. М. 
Педагогічна рефлексія та умови її розвитку в майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пріма Р. 
Освітні можливості проектних технологій як форми контекстного навчання майбутнього професійно мобільного фахівця початкової освіти [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 292-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пріма Р. М. 
Формування професійної мобільності вчителя – стратегічний напрям у сучасній освіті [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пріма Р. М. 
Правова освіченість майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу на етапі магістерської підготовки [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 36. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_36_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пріма Р. М. 
Проектні технології активізації професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пріма Р. 
До питання формування екологічної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Р. Рославець, С. Орлова // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пріма Р. 
Новаторство педагогічних ідей Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / Р. Пріма, В. Новосад // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 3. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 577.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пріма Р. М. 
Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Т. А. Єлова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пріма Р. 
Проєктна діяльність учителя початкової школи: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Д. Пріма // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 3-4. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_3-4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пріма Р. М. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: стратегія змін [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.961 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пріма Р. 
Компонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів" [Електронний ресурс] / Р. Пріма, О. Цибульська // Молодь і ринок. - 2020. - № 6-7. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_6-7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 626.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського