Пошуковий запит: (<.>A=Пурський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пурський О. І. Організаційний проект "міжнародна торговельна виставка-ярмарок" [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, О. А. Харченко, А. О. Бродська // Управління розвитком складних систем. - 2013. - Вип. 14. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2013_14_16
|
2. |
Пурський О. І. Соціально-економічний моніторинг як фактор стабільного і збалансованого розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, І. О. Мороз, О. І. Моісеєнко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_10
|
3. |
Пурський О. І. Задача ідентифікації математичних моделей функціонування експертних систем управління на основі нечіткої логіки [Електронний ресурс] / О. І. Пурський // Управління розвитком складних систем. - 2011. - Вип. 6. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2011_6_26
|
4. |
Пурський О. І. Система управління проектами торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, О. А. Харченко, А. О. Василевська // Управління розвитком складних систем. - 2012. - Вип. 10. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2012_10_15
|
5. |
Пурський О. І. Організаційний проект "моніторинг професійної діяльності працівників мережі підприємств роздрібної торгівлі" [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, О. А. Харченко, А. О. Бродська // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 9. - С. 246-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_9_57
|
6. |
Пурський О. І. Основні положення організації моніторингу соціально-економічного розвитку регіону на основі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, І. О. Мороз // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_8_5
|
7. |
Пурський О. І. Інтелектуальні програмні комплекси в медицині і мінімізація області прийняття рішень [Електронний ресурс] / О. І. Пурський // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 3. - С. 228-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_3_57 Обговорено механізми застосування інтелектуальних програмних комплексів в медицині. Показано, що в медицині найбільш ефективними є вузькоспеціалізовані інформаційні експертні системи, що зорієнтовані на вирішення конкретних задач. Визначено, що перспективними є інформаційні експертні системи, які здатні самостійно реалізовувати процес навчання і автоматично формувати ієрархічно структуровану базу знань.
|
8. |
Пурський О. І. Експертна система дистанційної діагностики організму: побудова логічної схеми прийняття рішень [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, С. С. Федоренко // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 8. - С. 256-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_8_59 Обговорено особливості застосування засобів дистанційного моніторингу основних показників системи життєдіяльності організму для вирішення проблеми своєчасної діагностики та контролю за станом здоров'я людини. Для автоматизації процесу дистанційної функціональної діагностики запропоновано використання експертних систем. Розроблено логічну схему прийняття рішення експертною системою про стан організму. Визначено перспективи застосування спеціалізованих експертних систем дистанційної діагностики.
|
9. |
Пурський О. І. Врахування особливостей регіонального розвитку в інформаційній системі соціально-економічного моніторингу [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, І. О. Мороз, К. Р. Гринченко // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_3_23 Обговорено механізми врахування особливостей регіонального розвитку в системах соціально-економічного моніторингу. Запропоновано структуру інформаційної системи моніторингу, яка враховує особливості соціально-економічного розвитку регіонів.
|
10. |
Пурський О. І. Визначення інтегральних показників соціально-економічного розвитку регіонів на основі експертних оцінок та методу головних компонент [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, І. О. Мороз // Проблеми економіки. - 2013. - № 2. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_2_36 Досліджено процедури визначення інтегральних показників соціально-економічного розвитку регіонів, які базуються на автоматизації методики експертних оцінок і методу головних компонент. Пропонується механізм інтелектуального аналізу даних соціально-економічного моніторингу на основі експертно-статистичного оцінювання. Наведено механізм автоматизації експертного оцінювання вагових коефіцієнтів факторів, який ураховує компетенції експертів. Здійснено програмну реалізацію механізму визначення інтегральних показників соціально-економічного розвитку на основі процедури експертних оцінок та методу головних компонент. Дана програмна технологія дозволяє в механізмах визначення інтегральних показників ураховувати диференціацію в соціально-економічному розвитку регіонів. Наведено приклад застосування запропонованого механізму інтелектуальної обробки даних для розрахунку інтегральних показників соціально-економічного розвитку адміністративних районів Вінниччини.
|
11. |
Пурський О. І. Оптимізація регіональної політики розвитку шляхом впровадження системи поточного соціально-економічного моніторингу [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, І. О. Мороз // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 31(1). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_31(1)__13
|
12. |
Пурський О. І. Cоціально-економічний моніторинг як складова частина інформаційного забезпечення процесу регіонального управління [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, С. О. Баннікова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 11. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_11_13
|
13. |
Пурський О. І. Моделювання рекламних витрат на електронному торговельному ринку [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, Д. А. Шестопал // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_20 Виконано моделювання рекламних витрат в електронній торгівлі. Здійснено модифікацію класичної моделі Селопа до врахування впливу Інтернет-продавців на вподобання споживачів за рахунок неінформативної реклами. У модифікованій моделі рекламні витрати є неявним параметром функції споживчої корисності, що безпосередньо зміщує криву попиту і сприяє збільшенню споживчої корисності та готовності споживачів здійснювати купівлі. Досліджено залежність рекламних витрат від кількості продавців та розмірів електронного торговельного ринку. Показано, що із розширенням торговельного ринку витрати Інтернет-продавців на рекламу зростають експоненціально. Збільшення кількості Інтернет-продавців сприяє зменшенню витрат на рекламу, як наслідок, зменшується і споживча корисність одиниці товару для кожного покупця, що, у свою чергу, знижує рівень максимальної ціни, яку може встановлювати продавець. У випадку сталої кількості споживачів на ринку зростання рекламних витрат при досягненні межі насичення не приводить до збільшення цільової аудиторії та рівня готовності купувати розрекламовану продукцію. Розширення електронного торговельного ринку при досягненні певних значень призводить до зменшення кількості Інтернет-продавців на ринку, оскільки, у цьому випадку, зростаючі витрати на рекламу починають перевищувати отримувані продавцями прибутки від розширення ринку.
|
14. |
Пурський О. І. Функціональна модель Web-підприємства з мережею Інтернет-магазинів [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Д. П. Мазоха, І. О. Жарій // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_25 Здійснено розробку функціональної моделі Web-підприємства електронної торгівлі при централізованому управлінні підприємством. Особливістю розробленої функціональної моделі Web-підприємства електронної торгівлі є підтримка роботи мережі Інтернет-магазинів. Розроблена функціональна модель ураховує як організаційну, так і функціональну складові процесів електронної торгівлі і може розглядатися як типова для більшості великих підприємств електронної торгівлі. Побудована функціональна модель підприємства електронної торгівлі створює основу для реалізації підходу "горизонтального" управління підприємством електронної торгівлі, що передбачає управління не функціями, а процесами. Представлено схему відповідності бізнес-процесів Web-підприємства модулям функціональної моделі та відображено їхній зв'язок з організаційними структурними елементами підприємства електронної торгівлі.
|
15. |
Пурський О. І. Аналіз стану і перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, І. О. Жарій // Економіка. Фінанси. Право. - 2015. - № 6. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2015_6_5
|
16. |
Пурський О. І. Розробка архітектури технічних засобів системи управління бізнес-процесами торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Р. С. Демченко, А. Г. Соловей // Управління розвитком складних систем. - 2015. - Вип. 23(1). - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2015_23(1)__20
|
17. |
Пурський О. І. Концептуальна модель електронного торговельного ринку [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, І. О. Жарій // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_6_29 Виконано розробку концептуальної моделі функціонування електронного торговельного ринку. У розроблену концептуальну модель електронного торговельного ринку додано важливий аспект його функціонування і розвитку - процеси формування електронного торговельного середовища. Визначено три основні фактори, при наявності та безпосередній взаємодії яких формується електронне торговельне середовище: сучасні інформаційно-комунікаційні засоби ведення електронної торгівлі; широке коло споживачів із повноцінним доступом до інформаційно-комунікаційних засобів; продавці, які використовують інформаційно-комунікаційні засоби для продажу товарів і послуг. Розглянуто взаємодію учасників електронного торговельного ринку, що здійснюється під час реалізації процедур купівлі-продажу товарів і послуг. Визначено технологічні аспекти функціонування електронного торговельного ринку, які забезпечують його ефективність.
|
18. |
Пурський О. І. Структура інформаційного та програмного забезпечення системи управління бізнес-процесами торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, М. О. Цензура, Р. С. Демченко // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_12_40 Представлено структуру інформаційного і програмного забезпечення системи управління бізнес-процесами торговельного підприємства. На основі розробленої структури програмного забезпечення визначено основні елементи організації бази даних системи управління.
|
19. |
Пурський О. І. Моделювання процесів функціонування торговельного ринку за наявності механізмів електронної та традиційної торгівлі [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, І. О. Мороз // Економіка розвитку. - 2016. - № 1. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2016_1_13
|
20. |
Пурський О. І. Моделювання трансакційних витрат споживачів в електронній торгівлі [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, Д. П. Мазоха // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 466-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_4_62 На основі класичної моделі Селопа здійснено моделювання трансакційних витрат споживачів в електронній торгівлі для різних категорій територіальної урбанізації за двома каналами збуту товарів. Визначено характеристики основних каналів збуту товарів в електронній торгівлі - доставки за адресою проживання і доставки до найближчого пункту видачі. Проведено дослідження трансакційних витрат в залежності від відстані доставки і ваги товару. Визначено середню відстань доставки товару для різних категорій урбанізації. Як показники, що визначають середню відстань доставки товару в електронній торгівлі, запропоновано: число переглядів Інтернет-магазинів з метою купівлі товару, середня завантаженість кожного з каналів збуту товарів, число адрес покупців на маршруті доставки товарів, загальна дистанція маршрутів доставки. Досліджено залежність трансакційних витрат від числа адрес покупців на маршруті доставки. Показано, що трансакційні витрати покупців в електронній торгівлі можуть бути суттєво зменшені за рахунок оптимізації маршрутів доставки товарів, що створює додаткові переваги на конкурентному торговельному ринку.
|
| |