Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Путято А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Путято А. В. Анализ прочности рамы вагона-платформы при перевозке труб большого диаметра [Електронний ресурс] / А. В. Путято, А. О. Шимановский, И. А. Ворожун // Залізничний транспорт України. - 2021. - № 2. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2021_2_5 Розглянуто кріплення п'яти труб діаметра 1420 мм на залізничній платформі. Для кріплення труб використані реквізити, що містять натяжні пристрої і пружні елементи з лінійними характеристиками. Виконано порівняння варіантів кріплення труб безпосередньо до рами платформи і способу, який передбачає кріплення труб нижнього ярусу до рами платформи, а кожного наступного ярусу - до труб попереднього. На основі визначення значень динамічних сил, що діють на елементи кріплення труб при зіткненні вагонів, виконаний аналіз міцності несучої конструкції платформи. Кінцево-елементне моделювання, виконане з застосуванням програмного комплексу DSMFem, продемонструвало, що при кріпленні труб безпосередньо до платформи міцність її конструкції не забезпечується. Показано, що для транспортування розглянутих труб доцільно використовувати поярусне кріплення.
| 2. |
Путято А. В. Оценка ресурса несущих конструкций вагонов метрополитена моделей 81-717 и 81-714 после длительной эксплуатации [Електронний ресурс] / А. В. Путято // Залізничний транспорт України. - 2022. - № 1. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2022_1_3 Наведено результати обстеження технічного стану головного і проміжного вагонів метрополітену після тривалої експлуатації. Виконано серію розрахунків на міцність методом кінцевих елементів їх металоконструкцій з урахуванням фактичного і прогнозного технічного стану основних несучих елементів. Наведено результати експериментальних досліджень напруженого стану напруженого стану кузовів вагонів метрополітену. Отримано масиви динамічних напруг у конструктивних елементах кузовів вагонів при різних режимах експлуатації. Отриманий масив експериментальних даних використаний для оцінки залишкового ресурсу несучих конструкцій вагонів метрополітену після тривалої експлуатації.
|
|
|