Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пухно С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пухно С. 
Самостійна науково-дослідна робота студентів вищих навчальних закладів освіти як складова їх професійної компетентності [Електронний ресурс] / С. Пухно // Світогляд - Філософія - Релігія. - 2013. - Вип. 4. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sfr_2013_4_11
Досліджено значення самостійної науково-дослідної роботи студентів закладів вищої освіти, де відбувається підготовка фахівців з педагогічних спеціальностей, як складової формування їх психологічної культури. Наведено теоретичний аналіз поняття "психологічна культура" та структурних компонентів цього феномену, та значення визначених складових у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Проведений аналіз зв'язку загально-навчальних вмінь, що забезпечують якість навчання, з успішністю оволодіння навичками та вміннями організації та виконання самостійної науково-дослідної роботи студентів фізико-математичного факультету СумДПУ імені А. С. Макаренка, надає підстави для визначення, що формування вказаних навичок є чинником розвитку психологічної культури майбутніх вчителів інформатики, математики, фізики. Зазначено, що на формування когнітивного компоненту психологічної культури впливає організація форм аудиторної та позааудиторної роботи в ході вивчення студентами вказаних педагогічних спеціальностей дисципліни "Психологія" протягом I - II семестру першого року навчання, зокрема - впровадження інноваційних педагогічних технологій. Визначено, що впровадження вказаних технологій у процес вивчення складових курсу дисципліни позначається на успішності адаптації першокурсників, позитивних змінах професійної мотивації, формування самооцінки професійно важливих якостей майбутніх вчителів, оволодіння юнаками навичок і вмінь організації та проведення самостійної науково-дослідної роботи, та, загалом, - компонентів психологічної культури майбутнього педагога. Проаналізовано значення організації та проведення студентських науково-практичних конференцій у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Зазначено, що пріоритетним завданням сучасності є забезпечення необхідних соціально-педагогічних умов у структурі системи вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пухно С. 
Психологічні ідеї П. Д. Юркевича – представника вітчизняної філософсько-психологічної думки XIX століття [Електронний ресурс] / С. Пухно // Світогляд - Філософія - Релігія. - 2014. - Вип. 6. - С. 119-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sfr_2014_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.392 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пухно С. В. 
Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14
Наведено особливості проходження адаптації студентів педагогічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ та їх значення для формування системи базових знань, а також - професійного становлення майбутнього фахівця. Особливості проходження адаптації залежать від проходження молодою людиною попередніх інститутів соціалізації, їх індивідуальних особливостей, а також від організації навчально-виховної роботи у ВНЗ. Складовою цієї роботи є навчально-дослідна робота (НДР) студентів ВНЗ, яка є системою обов'язкових навчальних занять, всіх видів завдань різних видів практики. Різновиди НДР сприяють збагачення студентом базовими знаннями, вміннями, навичками і вимагають досить складної організації керівництва цією діяльністю. Вирішення студентом в процесі навчання та під час проходження практики складних навчально-дослідних завдань, сприяє формуванню та виробленню навичок ефективного вирішення завдань професійної діяльності і сприяє активному формуванню професійних якостей особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 930.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Максименко Т. М. 
Особливості організації навчально-дослідної роботи студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. М. Максименко, С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_7
Наведено основні форми навчально-дослідної роботи (НДР) студентів ВНЗ педагогічних спеціальностей та їх значення для професійного становлення майбутнього фахівця. НДР студентів ВНЗ включено до навчальних планів і є системою обов'язкових навчальних занять, всіх видів завдань різних видів практики. Різновидами НДР є індивідуально-дослідні завдання, курсова та дипломна роботи, що вимагають досить складної організації керівництва цією діяльністю студента. Методичне забезпечення НДР студентів передбачає складання методичних рекомендацій до різних видів завдань, що містять загальні положення щодо організації цієї роботи. Вирішення студентом в процесі навчання та під час проходження практики складних навчально-дослідних завдань, сприяє формуванню та виробленню навичок ефективного вирішення завдань професійної діяльності та сприяє активному формуванню професійних якостей особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 864.633 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Пухно С. 
Формування психологічної культури майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / С. Пухно // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 10. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пухно С. В. 
Особливості мотивації до навчання студентів педагогічного вищого навчального закладу як складова формування психологічної кульури майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 1. - С. 191-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Луценко С. 
Теоретичні засади професійної компетентності сучасного педагога [Електронний ресурс] / С. Луценко, С. Пухно // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 2. - С. 258-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.003 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пухно С. В. 
Формування психологічної культури майбутніх вчителів при вивченні дисципліни "Психологія" [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.062 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пухно С. В. 
Значення психологічної культури в процесі формування самооцінки професійно важливих якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 2. - С. 240-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.004 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пухно С. В. 
Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21
Досліджено значення самостійної науково-дослідної роботи студентів закладів вищої освіти, де відбувається підготовка фахівців з педагогічних спеціальностей, як складової формування їх психологічної культури. Наведено теоретичний аналіз поняття "психологічна культура" та структурних компонентів цього феномену, та значення визначених складових у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Проведений аналіз зв'язку загально-навчальних вмінь, що забезпечують якість навчання, з успішністю оволодіння навичками та вміннями організації та виконання самостійної науково-дослідної роботи студентів фізико-математичного факультету СумДПУ імені А. С. Макаренка, надає підстави для визначення, що формування вказаних навичок є чинником розвитку психологічної культури майбутніх вчителів інформатики, математики, фізики. Зазначено, що на формування когнітивного компоненту психологічної культури впливає організація форм аудиторної та позааудиторної роботи в ході вивчення студентами вказаних педагогічних спеціальностей дисципліни "Психологія" протягом I - II семестру першого року навчання, зокрема - впровадження інноваційних педагогічних технологій. Визначено, що впровадження вказаних технологій у процес вивчення складових курсу дисципліни позначається на успішності адаптації першокурсників, позитивних змінах професійної мотивації, формування самооцінки професійно важливих якостей майбутніх вчителів, оволодіння юнаками навичок і вмінь організації та проведення самостійної науково-дослідної роботи, та, загалом, - компонентів психологічної культури майбутнього педагога. Проаналізовано значення організації та проведення студентських науково-практичних конференцій у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Зазначено, що пріоритетним завданням сучасності є забезпечення необхідних соціально-педагогічних умов у структурі системи вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 912.277 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Пухно С. В. 
Мотивація до навчання як фактор успішності адаптації першокурсників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 1. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кузікова С. Б. 
Конфліктність майбутніх педагогів як психологічна проблема [Електронний ресурс] / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно // Проблеми сучасної психології. - 2019. - № 1. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пухно С. В. 
Просвітницька діяльність представників вітчизняної психології першої половини ХІХ століття [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Проблеми сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2016_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пухно С. В. 
Значення психологічної культури в процесі формування особистості майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Психологічний часопис. - 2019. - № 2. - С. 197-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 942.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пухно С. В. 
Стратегії поведінки в конфлікті першокурсників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Психологічний часопис. - 2019. - № 3. - С. 194-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 945.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пасько К. М. 
Конфліктна компетентність майбутніх вчителів як психологічна проблема [Електронний ресурс] / К. М. Пасько, С. В. Пухно // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 8. - С. 190-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.018 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кузікова С. Б. 
Розвиток емоційно-вольового компоненту комунікативної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 3(3). - С. 175-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_3(3)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.07 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Щербак Т. І. 
Дослідження музичних здібностей піаністів [Електронний ресурс] / Т. І. Щербак, С. В. Пухно // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2020. - Вип. 1. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2020_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 611.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пухно С. В. 
Дослідження самооцінки майбутніми психологами загальних та спеціальних компетентностей, набутих під час вивчення дисципліни "Психологічна просвіта" [Електронний ресурс] / С. В. Пухно // Габітус. - 2023. - Вип. 45. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2023_45_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пухно С. В. 
Емоційний інтелект як складова конфліктологічної компетентності майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / С. В. Пухно, Т. І. Щербак // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 5. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_5_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.543 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського