Пошуковий запит: (<.>A=Райковська Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Райковська Г. Геометричне моделювання – основа конструкторсько-технологічних здібностей [Електронний ресурс] / Г. Райковська, В. Головня // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 6870. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1
|
2. |
Райковська Г. Модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Райковська, О. Дерев’янко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_27 З метою підвищення рівня професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів розроблено та обґрунтовано модель її формування у процесі вивчення фахових дисциплін. Детально розглянуто функціональну спрямованість основних структурних блоків поданої у вигляді схеми моделі: цільового, методологічного, змістовно-організаційного, оціноучно-результативного; визначено умови та етапи формування професійної компетенції майбутніх гірничих інженерів. Зроблено висновок, що запропонована модель враховує тенденції оновлення і модернізації змісту освіти, забезпечує взаємозв’язок між усіма елементами навчального процесу, спрямованого на покращання якості навчання студентів університету.С целью повышения уровня профессиональной компетентности будущих горных инженеров разработана и обоснована модель ее формирования в процессе изучения специальных дисциплин. Подробно рассмотрена функциональная направленность основных структурных блоков представленной в виде схемы модели: целевого, методологического, содержательно-организационного, оценочно-результативного; определены условия и этапы формирования профессиональной компетенции будущих горных инженеров. Сделан вывод, что предложенная модель учитывает тенденции обновления и модернизации содержания образования, обеспечивает взаимосвязь между всеми элементами учебного процесса, направленного на улучшение качества обучения студентов университета.Analysis of a model of professional competence formation of future mining engineers in the process of special subjects study is given. Structural and functional components of a model, conditions and stages of future engineers formation are underlined.
|
3. |
Райковська Г. Інформаційно-комунікаційні засоби в графічній підготовці майбутніх фахівців-інженерів [Електронний ресурс] / Г. Райковська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 27. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_27_6
|
4. |
Райковська Г. О. Цілісність інженерно-конструкторської підготовки у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__39
|
5. |
Райковська Г. О. Інформаційні технології у графічній підготовці інженерно-технічних фахівців [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_30
|
6. |
Райковська Г. О. Мотивація в інженерно-технічній освіті [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 64. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_15
|
7. |
Райковська Г. О. Перспективи розвитку і застосування інформаційних технологій у професійній графічній підготовці [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_22
|
8. |
Райковська Г. Формування професійних компетентностей у ВТНЗ шляхом індивідуалізації освітнього процесу [Електронний ресурс] / Г. Райковська // Молодь і ринок. - 2016. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_3_4
|
9. |
Райковська Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_51
|
10. |
Райковська Г. О. Формування професійної компетентності майбутніх інженерно-технічних фахівців засобами геометричного моделювання [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 52. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_52_34 Визначено сутність категорії "професійна компетентність майбутніх гірничих інженерів", структуру й умови її формування. Обгрунтовано необхідність розробки принципово нових підходів до формування професійної компетентності (ПК) майбутніх гірничих інженерів за сучасних умов. Доведено актуальність організації професійної підготовки майбутніх спеціалістів як ефективного засобу формування та розвитку ПК. Визначено складники ПК та чинники, що впливають на їх формування. Наголошено на необхідності створення педагогічних умов для реалізації процесу формування ПК, впровадження в у навчально-виховний процес ефективних педагогічних технологій з метою формування ПК.Определена сущность категории "профессиональная компетентность будущих горных инженеров", структура и условия ее формирования. Обоснована необходимость разработки принципиально новых подходов к формированию профессиональной компетентности (ПК) будущих горных инженеров в современных условиях. Определены составляющие ПК и факторы, влияющие на ее формирование. Подчеркнута необходимость создания педагогических условий для реализации процесса формирования ПК, внедрения в учебно-воспитательный процесс эффективных педагогических технологий с целью формирования ПК.In research necessity of working out of essentially new approaches to formation of professional competence of the future mining engineers in modern conditions is discussed. The scientific literature is analyzed, definition of concepts "professional competence of the future mining engineers" is resulted; components of professional competence and the factors influencing formation of professional competence of the future mining engineers are defined.
|
11. |
Райковська Г. О. Інноваційна концепція модернізації графічної підготовки у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_4
|
12. |
Райковська Г. О. Впровадження геометричного моделювання в освітній галузі "Технології" [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська, В. Д. Головня // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 8. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_8_19
|
13. |
Райковська Г. О. Інженерно-графічна освіта для життєдіяльного виробництва [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 1. - С. 235-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_1_64
|
14. |
Райковська Г. О. Особливості використання CAE-систем у навчальному процесі майбутніх бакалаврів з механічної інженерії [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська, А. В. Соловйов // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 216-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_56
|
15. |
Райковська Г. О. Теоретичні засади комп’ютерного геометричного моделювання [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська, В. Д. Головня // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 51. - С. 222-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_51_43
|
16. |
Райковська Г. О. Парадигма підготовки бакалаврів з механічної інженерії при наскрізному моделюванні у сучасних машинобудівних САПР [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська, А. В. Соловйов, О. Л. Мельник // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_16 Проаналізовано актуальність використання наскрізного моделювання - Product lifecycle management при професійній підготовці бакалаврів з механічної інженерії, та обгрунтовано необхідність вивчення функціональних можливостей основних систем автоматизації конструкторської та технологічної підготовки виробництва - Computer-aided design, Computer-aided manufacturing і Computer-aided engineering. Аналіз попередніх досліджень науковців показав, що впровадження наскрізного моделювання при виробництві продукції на підприємствах стає актуальним питанням. За таких умов існує гостра необхідність у фахівцях, що можуть виконувати будь-які задачі, пов'язані зі створенням геометричних моделей продукції, інженерними розрахунками, а також проведенням розробки технологічного процесу виробництва. Встановлено, що за поточної економічної ситуації, коли невеликі підприємства не здатні перейти на багатофункціональні програмні комплекси, залишається необхідність у роботі в незалежних системах, які потребують розпізнавання даних, конвертації файлів, а також оптимізації геометричних моделей. Акцентовано увагу на тому, що для вивчення основ систем автоматизованого проектування немає необхідності у роботі з десятками програмних засобів, адже сучасні засоби комп'ютерного моделювання мають досить схожі інтерфейси та подібний функціонал.
|
17. |
Райковська Г. О. Реалізація парадигми наскрізного моделювання засобами САПР [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська, А. В. Соловйов, О. Л. Мельник // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_45
|
18. |
Райковська Г. О. Шляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузі [Електронний ресурс] / Г. О. Райковська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_2_15 Розглянуто сучасний стан машинобудівних підприємств, що надало змогу виділити зовнішні фактори впливу на професійну підготовку інженерно-технічних фахівців, які відіграють важливу роль в удосконаленні освітнього процесу: масовий перехід підприємств на нові технології висуває вимоги до кваліфікації інженерно-технічних кадрів, а саме: вміння сприймати і опрацьовувати різноманітну науково-технічну інформацію; володіти мистецтвом управління новими технологіями; інженерно-технічні фахівці повинні бути готовими працювати на рівні міжнародних вимог; забезпечення персоналу підприємства розвитком, що відповідав би профілю його діяльності та сучасному рівню розвитку науки і техніки. Окреслено можливі шляхи реформування освітнього процесу, а саме запровадження інжинірингової підготовки. Доведено необхідність перегляду традиційної методичної системи навчання, яка має передбачати коригування змісту освіти відповідно до вимог сьогодення і інноваційного розвитку підприємств машинобудівної галузі. Як показала практика, запровадження інжинірингової підготовки дозволить на якісно новому рівні організувати низку навчальних курсів. В рамках комп'ютерного інжинірингу студенти вивчають в розширеному обсязі найсучасніші програмні комплекси проектування і розробку машинобудівного обладнання, починаючи з можливостей основних систем CAD, CAM та CAE. Стратегічним завданням є формування майбутніх конкурентоспроможних фахівців на ринку праці через інжинірингову підготовку, навчання параметричного віртуального моделювання виробів будь-якої складності та реалістичної візуалізації. САПР являють собою педагогічний потенціал, який за створення конкретних умов сприяє не тільки отриманню знань, умінь і навичок автоматизованого конструювання, але і формує креативні здібності, уяву, образно-графічне і технічне мислення, а також підвищує інженерно-графічну й інформаційну культуру студентів. Наскрізне моделювання дозволяє майбутнім фахівцям з механічної інженерії проаналізувати процес виробництва продукції в САПР та зробити відповідні висновки щодо порядку проведення будь-яких операцій в межах життєвого циклу виробу.
|
19. |
Райковська Г. С. Система автоматизованого проектування в графічній підготовці [Електронний ресурс] / Г. С. Райковська, А. В. Соловйов // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 2. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_2_30
|
20. |
Райковська Г. Задачі геометричного моделювання механізмів у професійній підготовці бакалаврів-механіків [Електронний ресурс] / Г. Райковська, А. Шостачук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 8. - С. 288-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_8_29
|
| |