Пошуковий запит: (<.>A=Рацул О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Рацул О. А. Інформаційна культура як соціальна якість майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 67-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_8
|
2. |
Рацул О. А. Внутрішні передумови системного розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців у межах феномену інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 214-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_119_54
|
3. |
Рацул О. А. Аналіз зарубіжного досвіду системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_7 Статтю присвячено дослідженню основних підходів у зарубіжній педагогічній науці щодо проблеми системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Виокремлено низку культурних універсалій, кожна з яких трактується як ядро культури. Наведено перелік компонентів інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано властивості особистості, які дозволяють майбутнім соціальним педагогам ефективно брати участь у всіх видах роботи з інформацією. Виокремлено в інформаційній культурі майбутніх соціальних педагогів два структурних рівні (змістовий і функціональний). Визначено основні функції інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Проаналізовано структурну організацію інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів.Статья посвящена анализу зарубежного опыта системного развития информационной культуры будущих социальных педагогов. Выделен ряд культурных универсалий, каждая из которых трактуется как ядро культуры. Приведен перечень компонентов информационной культуры будущих социальных педагогов. Охарактеризованы свойства личности, позволяющие будущим социальным педагогам эффективно участвовать во всех видах работы с информацией. Выделены в информационной культуре будущих социальных педагогов два структурных уровня (содержательный и функциональный). Определены основные функции информационной культуры будущих социальных педагогов. Проанализирована структурная организация информационной культуры будущих социальных педагогов.The article deals with the analysis of foreign experience of systemic development of future social pedagogists’ informational culture. A number of cultural universals are identified, each of them is treated as the core of culture. A list of componentsof future social pedagogists’ information culture is given. Personality traits that enable future social pedagogists to participate effectively in all kinds of work with information are characterized. Two structural levels (contents and functions) in future social pedagogists’ information culture are singled out. Main functions of future social pedagogists’ information culture are defined. The structural organization of future social pedagogists’ information culture is analyzed.
|
4. |
Рацул О. А. Зміст і структура інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 312-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_43
|
5. |
Рацул О. А. Організація процесу системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів в аспекті інформатизації освіти [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_40
|
6. |
Рацул О. Основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. Рацул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 135. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_135_47
|
7. |
Рацул О. Педагогічне підґрунтя системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Рацул // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(2). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(2)__13
|
8. |
Рацул О. Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Рацул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_51
|
9. |
Рацул О. А. Сучасні підходи використання інформаційних технологій майбутніми соціальними педагогами [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 150. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_24
|
10. |
Рацул О. А. Особливості вербальних уявлень про навколишній світ у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. А. Рацул, Д. Г. Завітренко, О. В. Кучай // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_23
|
11. |
Рацул О. А. Педагогічні питання системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(2). - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(2)__25
|
12. |
Рацул О. А. Соціально-педагогічна робота в контексті творчої спадщини В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 171. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_26
|
13. |
Рацул О. Психологічні засади системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Рацул // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_41
|
14. |
Рацул О. А. Вплив Олександра Потебні та МихайлаДрагоманова на формування світоглядута почуття громадянскості у студентів та прогресивної Української інтелигенції [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2006. - Вип. 2. - С. 262-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2006_2_34
|
15. |
Рацул О. А. Соціальна реклама як вектор розвитку інформаційної культури суспільства [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 180. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_180_8
|
16. |
Рацул О. А. Дидактичний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у процесі системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 34. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_27
|
17. |
Рацул О. А. Статистичний аналіз результатів констатувального експерименту з виявлення компонентів рівнів системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 34. - С. 115-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2015_34_17
|
18. |
Рацул О. А. Особливості формування трудової активності молодших школярів [Електронний ресурс] / О. А. Рацул, Г. Бжузе, Д. Г. Завітренко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 437-441. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_84
|
19. |
Рацул О. А. Вплив громадянської культури та ціннісних орієнтацій на формування громадянського суспільства [Електронний ресурс] / О. А. Рацул // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 206. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_206_12
|