Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рашевський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Рашевський М. О. 
Графові моделі в задачах теорії ймовірностей [Електронний ресурс] / М. О. Рашевський // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_24
Запропоновано методику застосування графових моделей під час розв'язування задач на тему "Умовні ймовірності". У процесі моделювання задач використовується термінологія ланцюгів Маркова, що є пропедевтикою для вивчення цієї теми у розділі "Випадкові процеси" або вивчення випадкових процесів як окремого курсу. Згідно з умовою задачі будується граф станів системи, що описує всі можливі переходи. Використовуючи розроблену таблицю, обчислюються ймовірності тих чи інших подій. Обговорюються характерні ознаки та питання коректності моделей задач. Наочність графових моделей полегшує сприйняття складного матеріалу, і часто робить стандартними задачі підвищеної складності. Запропоновану методику розв'язування задач можна використати під час вивчення теорії ймовірностей у технічних або економічних вишах, оскільки формування навичок побудови та дослідження моделей є складовою професійних компетентностей інженера та економіста. Викладений матеріал також буде корисним для студентів фізико-математичних факультетів - майбутніх учителів математики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 852.256 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Рашевський М. О. 
Асимптотичний аналіз нестаціонарних систем автоматичного керування [Електронний ресурс] / М. О. Рашевський // Математичне моделювання. - 2018. - № 2. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mm_2018_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.396 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рашевський М. О. 
Про викладання комбінаторики у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / М. О. Рашевський // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_25
Викладанню комбінаторики та формуванню комбінаторного мислення присвячено багато досліджень. Вивчалися питання методики введення основних понять комбінаторики у шкільному курсі математики. Дослідження стосувалися формуванню комбінаторних понять у молодших школярів і підлітків. Комбінаторика є основою для вивчення теорії ймовірностей, дискретної математики та інших математичних курсів. Комбінаторне мислення необхідне інженеру, програмісту, вчителю математики і багатьом іншим спеціалістам різного спрямування. Перед закладом вищої освіти постає завдання продовжити формування комбінаторного мислення, провівши діагностику його сформованості на початку вивчення згаданого розділу. Обговорено окремі методичні прийоми, що застосовуються у ході вивчення розділу "Комбінаторика" у навчальних закладах різного спрямування. Комбінаторні розділи математики складають основу як стохастичної лінії шкільного курсу математики, так і деяких математичних курсів вишів. У ході викладання комбінаторики зручно використовувати уніфіковану схему комбінаторних структур. Обговорено питання історії виникнення та методики використання уніфікованої схеми у шкільному курсі та закладах вищої освіти. На початку вивчення корисно ознайомити студентів із згаданою схемою, і сформувати уміння використовувати її для розв'язування найпростіших задач. Доцільно також розробити набір компетентнісно орієнтованих або прикладних задач з урахуванням майбутньої спеціальності студентів. Подальше вивчення комбінаторики стосується спеціальних методів: методу твірних (продуктивних) функцій, методу рекурентних співвідношень і методу траєкторій. Названі методи вивчаються в курсі дискретної математики. Обговорено можливості геометричної ілюстрації біномних коефіцієнтів у формуванні навичок математичного моделювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.067 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Рашевський М. О. 
Асимптотичне розв'язування задачі оптимального керування нестаціонарними системами [Електронний ресурс] / М. О. Рашевський // Математичне моделювання. - 2020. - № 2. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mm_2020_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рашевський М. O. 
Асимптотичні розв'язки сингулярно збурених диференціально-алгебраїчних рівнянь із точками повороту [Електронний ресурс] / М. O. Рашевський, П. Ф. Самусенко, O. П. Томащук // Нелінійні коливання. - 2021. - Т. 24, № 4. - С. 518-534. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NeKo_2021_24_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.705 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського