Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Розумей С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Розумей С. Б. 
Оцінювання та вибір торговельних посередників [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей // Економіка та управління АПК. - 2013. - Вип. 10. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2013_10_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Капінус Л. В. 
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2014_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Розумей С. Б. 
Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко, І. П. Розпутня // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 11. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 72.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Розумей С. Б. 
Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій, що склалися [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 5. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_5_13
Розглянуто основні тенденції розвитку українського пивного ринку, визначено причини спаду виробництва та споживання пива. Проаналізовано системи розподілу основних гравців українського ринку пива. Визначено, що всі підприємства пивної галузі для збуту своєї продукції застосовують канали дистриб'юції, роздрібних торгівців і HoReCa, практично не використовуючи фірмову торгівлю. На підставі досвіду світових пивних компаній запропоновано шляхи подальшого вдосконалення розподільчих систем пивоварних підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Розумей С. Б. 
Процес вибору стратегій управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, Є. С. Горбонос // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 12. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_12_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Богун Л. Ю. 
Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу [Електронний ресурс] / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_24(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Розумей С. Б. 
Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2017. - Вип. 5. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2017_5_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Розумей С. Б. 
Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, К. Є. Cтупка, І. В. Ніколаєнко // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Розумей С. Б. 
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Розумей С. Б. 
Розроблення рекламної стратегії нового товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко, А. В. Долюк // Економіка та управління АПК. - 2020. - № 1. - С. 129-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2020_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Розумей С. Б. 
Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, Г. Ю. Юденко, О. А. Гончарова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 1(2). - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_1(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Розумей С. Б. 
Визначення ступеня управління каналами та системами розподілу продукції підприємств [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, М. О. Юзвик // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 22, № 2. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_22(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.099 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Богун Л. Ю. 
Класифікація інструментів трейд-маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28(4)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 805.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Розумей С. 
Оцінювання стану конкуренції на ринку жироолійної продукції України [Електронний ресурс] / С. Розумей, К. Семідей // Економічний аналіз. - 2019. - Т. 29, № 2. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2019_29(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 823.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Капінус Л. В. 
Маркетингова поведінка підприємств на онлайн-ринку [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, С. Б. Розумей, Д. С. Наконечна // Таврійський науковий вісник. Серія : Економіка. - 2020. - Вип. 4. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tavnve_2020_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Скригун Н. П. 
Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, Н. О. Молін // Маркетинг і цифрові технології. - 2022. - Т. 6, № 2. - С. 49-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2022_6_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.21 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Семененко К. Ю. 
Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів [Електронний ресурс] / К. Ю. Семененко, М. Є. Дунін, С. Б. Розумей // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 4. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського