Пошуковий запит: (<.>A=Романова А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ахутина Т. В. Как дети 5-7 лет передают смысл картинки: нейролингвистическое исследование [Електронний ресурс] / Т. В. Ахутина, К. В. Засыпкина, А. А. Романова // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_4_2
|
2. |
Романова А. А. Фінансування галузі охорони здоров’я як окремий елемент системи забезпечення права людини на здоров’я [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Публічне право. - 2013. - № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2013_1_16
|
3. |
Романова А. А. Сучасний підхід до корпоративного медичного страхування як складового елемента системи забезпечення права людини на здоров’я [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Юрист України. - 2013. - № 1. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2013_1_17
|
4. |
Романова А. А. Система забезпечення прав і свобод людини та громадянина в Україні [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Форум права. - 2012. - № 2. - С. 599-602. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
5. |
Романова А. Г. Народні уявлення про лісову русалку [Електронний ресурс] / А. Г. Романова // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 369-373. . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_72 Проаналізовано народні уявлення щодо походження, локації, зовнішності, характеру міфологічного персонажу. На підставі етнографічних джерел другої половини XIX - поч. XX ст. окреслено образ лісової русалки, простежено час її перебування на суші, звернено увагу на захисну силу обрядів, молитов, оберегів, які застосовувалися у разі зустрічі з нечистою силою.
|
6. |
Романова А.О. Застосування інноваційних технологій в рекламній діяльності [Електронний ресурс] / А.О. Романова // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 2. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_2_14
|
7. |
Феклин В. А. Респираторные проявления гастроэзофагеальной рефлюксной болезни у детей раннего возраста [Електронний ресурс] / В. А. Феклин, В. А. Клименко, В. П. Кандыба, А. С. Романова, Е. В. Давиденко, Д. Т. Древаль, Т. А. Халтурина, Л. Н. Гайдамака // Запорожский медицинский журнал. - 2009. - Т. 11, № 5. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2009_11_5_20 Описан клинический случай - гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь у ребенка 1 год 5 мес, которая клинически проявлялась рецидивирующим бронхообструктивным синдромом и отсутствием жалоб со стороны желудочно-кишечного тракта.
|
8. |
Романова А. А. Психодиагностические особенности у больных резистентной параноидной шизофренией в процессе лечения методом краниоцеребральной гипотермии [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Український вісник психоневрології. - 2007. - Т. 15, вип. 2. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2007_15_2_33
|
9. |
Романова А. О. Оперативно-диспетчерське керування, як один із напрямків удосконалення експлуатації електромереж [Електронний ресурс] / А. О. Романова, О. Ю. Єгорова // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 5. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_5_31
|
10. |
Романова А. И. Анализ рисков на рынке информационных услуг [Електронний ресурс] / А. И. Романова, М. Д. Миронова, Е. В. Ильина // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 504-512. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_62 Предложен вариант экспертного опроса с целью исследования процесса интернетизации, который приводит к трансформации капитала в виртуальную форму существования. Определен круг основных факторов, влияющих на его формирование. Перечень этих факторов быстро меняется, однако ведущим фактором остается неопределенность рыночной конъюнктуры, что может наносить угрозы рисков потери капитала. В этой связи реализован механизм оценки рисков и обоснования критерии эффективности принятия инвестиционных решений для создания условий доступа к информации путем активизации Интернет-пространства. Разработка и использование метода оценки рисков в условиях прозрачности информации позволит определить взаимосвязь ожидаемого дохода от инвестиционного решения с уровнем риска, повысив, таким образом, степень определенности информации.
|
11. |
Романова А. С. Філософсько-правове обґрунтування праволомної поведінки людини [Електронний ресурс] / А. С. Романова // Митна справа. - 2014. - № 5(2.2). - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_5(2
|
12. |
Романова А. А. Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегічного плану брендингу території [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 4. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_4_18
|
13. |
Романова А. О. Шляхи зниження витрат торговельного підприємства [Електронний ресурс] / А. О. Романова // Управління розвитком. - 2014. - № 8. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_8_34
|
14. |
Романова А. А. Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічногоплану брендингу території [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 464-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_2_69
|
15. |
Романова А. А. Удосконалення методологічних підходів до розроблення концепції підвищення регіональної конкурентоспроможності (на прикладі м. Чернігів) [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_14 З процесами глобалізації та урбанізації все більше уваги приділяється брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територій. Однак сьогодні відчувається недостатність наукових досліджень, пов'язаних із вибором методик формування концепції бренда, найбільш адекватних територіальній ідентичності. Розглянуто етапи стратегії формування бренда міста як інструменту підвищення конкурентоспроможності дестинацій. Проаналізовано необхідні ресурси території та виділено конкурентні переваги, що мають увійти у загальну концепцію бренда міста. Запропоновано оптимізаційний комплекс методів у контексті розбудови бізнес-процесів і формування результативного брендингу міста. Вперше застосовано методику SWOT-аналізу для вивчення рекреаційно-туристичного потенціалу м. Чернігів (Україна) та розроблено методику ранжування унікальних характеристик дестинації за силою їх впливу в моделі територіальної ідентичності. За допомогою нової методики, що базується на кількісних соціологічних дослідженнях, можна обрати ключові та допоміжні характеристики, що мають увійти в основу формування майбутньої концепції бренда міста.
|
16. |
Романова А. А. Шляхи фінансування проектів підвищення регіональної конкурентоспроможності в умовах дефіциту коштів [Електронний ресурс] / А. А. Романова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_8_15 Вирішено проблеми фінансування проекту брендингу територій за умов дефіциту коштів. Проблему актуалізує той факт, що проекти брендингу територій, зокрема міст, є довгостроковими, а їх результативність не можна виміряти у точних цифрах, що значно ускладнює процес залучення потенційних інвесторів для фінансування. Адже бренд є нематеріальним активом, тому досить важко ідентифікувати та оцінити ту частину вартості, яку він створює. Запропоновано розглядати етап фінансування проекту як окремий проект зі своїми цілями, задачами, ресурсами та виконавцями. Наведено алгоритм аналізу наявних ресурсів фінансування із залученням найбільш ефективних з них, перелік можливих суспільних суперечностей та ризиків, які можуть виникнути у процесі фінансування проекту брендингу. У результаті дослідження розроблено оптимальну модель фінансування проекту брендингу території за умов дефіциту бюджетних коштів. Висновки та результати досліджень мають практичне значення не лише під час вдосконалення наукових підходів до процесу брендингу територій, але й для представників місцевого самоврядування, що на практиці реалізовують проекти підвищення конкурентоспроможності регіонів.
|
17. |
Романова А. С. Правовий ідеал як регулятор поведінки людини у природно-правовому просторі: інтелігібельне і сенсибельне осмислення [Електронний ресурс] / А. С. Романова // Митна справа. - 2014. - № 6(2.1). - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_6(2
|
18. |
Бечко П. К. Теоретичні основи впливу економічних ризиків на діяльність суб’єктів аграрного виробництва [Електронний ресурс] / П. К. Бечко, А. О. Романова. // Ефективна економіка. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_2_24
|
19. |
Загидуллина Г. М. Особенности формирования среднего класса (на примере Республики Татарстан) [Електронний ресурс] / Г. М. Загидуллина, М. Д. Миронова, А. И. Романова // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 11. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_11_32 Рассмотрено появление новых моделей поведения представителей среднего класса в условиях трансформации экономической системы. На основании анализа данных 2012 - 2013 гг., полученных в результате исследования среднего класса Республики Татарстан, выявлены особенности его формирования, предложены некоторые рекомендации, способствующие достижению устойчивого развития этой социальной общности в регионе.
|
20. |
Романова А. Правомірна поведінка як умова самоствердження людини [Електронний ресурс] / А. Романова // Юридичний вісник. - 2014. - № 6. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urid_2014_6_17
|
| |