Пошуковий запит: (<.>A=Роскладка А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Роскладка А. А. Експертна система моніторингу, діагностики та контролю процесів діяльності невиробничих соціально-економічних систем [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_27
|
2. |
Роскладка А. А. Діагностика процесів діяльності ВНЗ в умовах інформаційної невизначеності: ефективне використання діаграм поведінки процесу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_34
|
3. |
Роскладка А. А. Влияние благосостояния и качества жизни на воспроизводственные процессы населения на Украине [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, С. А. Веремей // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_4_14
|
4. |
Роскладка А. А. Визначення вагових коефіцієнтів системи ключових показників процесу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 1(2). - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_1(2)__18
|
5. |
Роскладка А. А. Моделювання процесу прийняття компромісних рішень у діяльності банківської установи [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_65
|
6. |
Роскладка А. А. Статистичний аналіз факторів розвитку сучасної вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Т. С. Глущенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_42
|
7. |
Емец О. А. О комбинаторной оптимизации в условиях неопределенности [Електронний ресурс] / О. А. Емец, А. А. Роскладка // Кибернетика и системный анализ. - 2008. - Т. 44, № 5. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2008_44_5_5 Уперше поставлено загальну задачу евклідової комбінаторної оптимізації за умов невизначеності; введено поняття стохастичної мультимножини та мультимножини нечітких чисел, стохастичної евклідової комбінаторної множини, а також загальної евклідової комбінаторної множини нечітких стохастичних чисел, яка поєднує властивості обох видів невизначеності.
|
8. |
Роскладка А. А. Стратегічний аналіз діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 15. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_15_3
|
9. |
Роскладка А. А. Вибір засобів для моделювання процесів діяльності вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 5(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_5(1)__22
|
10. |
Роскладка А. А. Візуальні інструменти управління якістю процесів ВНЗ [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_39
|
11. |
Роскладка А. А. Інноваційний вищий навчальний заклад: особливості функціонування та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 5. - С. 270-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_5_57
|
12. |
Роскладка А. А. Побудова моделі мережі процесів при впровадженні моніторингу діяльності невиробничих систем [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Н. І. Огуй // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(1). - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(1)__45
|
13. |
Роскладка А. Методологія формування системи ключових показників процесів ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Роскладка // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 343-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(1)__74
|
14. |
Роскладка А. А. Моделювання процесу консолідації даних агропромислового підприємства [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(1)__48
|
15. |
Роскладка А. А. Математичне моделювання динамічних систем управління в умовах трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 248-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__47
|
16. |
Роскладка А. А. Методика діагностики та контролю швидкості доступу до мережі Інтернет [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, В. І. Божко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 239-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(6)__56
|
17. |
Роскладка Н. О. Кластерний аналіз клієнтської бази даних підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Роскладка, А. А. Роскладка, О. О. Дзигман // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2019_2_17
|
18. |
Роскладка А. А. Комп'ютерне моделювання процесу ціноутворення у цукровому виробництві [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Н. О. Роскладка, О. В. Поплавський // Агросвіт. - 2019. - № 16. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_16_3
|
19. |
Рзаєва С. Л. Автоматизована система маршрутизації логістичних потоків торговельного підприємства [Електронний ресурс] / С. Л. Рзаєва, Д. О. Рзаєв, В. Є. Краскевич, А. А. Роскладка, В. Ф. Гамалій // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 3. - С. 72-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_3_8
|
20. |
Рзаєва С. Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel [Електронний ресурс] / С. Рзаєва, Д. Рзаєв, В. Краскевич, А. Роскладка, В. Гамалій // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2. - С. 186-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2020_2_20 Описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом/послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами/послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м'яко привести їх до придбання продуктів/послуг компанії. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт "під ключ", створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг. Мета статті - аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Надано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та надано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки: в архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.
|
| |