Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Роскладка А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Роскладка А. А. 
Експертна система моніторингу, діагностики та контролю процесів діяльності невиробничих соціально-економічних систем [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.103 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Роскладка А. А. 
Діагностика процесів діяльності ВНЗ в умовах інформаційної невизначеності: ефективне використання діаграм поведінки процесу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.53 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Роскладка А. А. 
Влияние благосостояния и качества жизни на воспроизводственные процессы населения на Украине [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, С. А. Веремей // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Роскладка А. А. 
Визначення вагових коефіцієнтів системи ключових показників процесу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 1(2). - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_1(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Роскладка А. А. 
Моделювання процесу прийняття компромісних рішень у діяльності банківської установи [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.98 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Роскладка А. А. 
Статистичний аналіз факторів розвитку сучасної вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Т. С. Глущенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Емец О. А. 
О комбинаторной оптимизации в условиях неопределенности [Електронний ресурс] / О. А. Емец, А. А. Роскладка // Кибернетика и системный анализ. - 2008. - Т. 44, № 5. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2008_44_5_5
Уперше поставлено загальну задачу евклідової комбінаторної оптимізації за умов невизначеності; введено поняття стохастичної мультимножини та мультимножини нечітких чисел, стохастичної евклідової комбінаторної множини, а також загальної евклідової комбінаторної множини нечітких стохастичних чисел, яка поєднує властивості обох видів невизначеності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.873 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Роскладка А. А. 
Стратегічний аналіз діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 15. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 688.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Роскладка А. А. 
Вибір засобів для моделювання процесів діяльності вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 5(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_5(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Роскладка А. А. 
Візуальні інструменти управління якістю процесів ВНЗ [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 885.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Роскладка А. А. 
Інноваційний вищий навчальний заклад: особливості функціонування та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 5. - С. 270-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_5_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Роскладка А. А. 
Побудова моделі мережі процесів при впровадженні моніторингу діяльності невиробничих систем [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Н. І. Огуй // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(1). - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(1)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Роскладка А. 
Методологія формування системи ключових показників процесів ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Роскладка // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 343-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(1)__74
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Роскладка А. А. 
Моделювання процесу консолідації даних агропромислового підприємства [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(1)__48
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.072 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Роскладка А. А. 
Математичне моделювання динамічних систем управління в умовах трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 248-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__47
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Роскладка А. А. 
Методика діагностики та контролю швидкості доступу до мережі Інтернет [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, В. І. Божко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 239-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(6)__56
Попередній перегляд:   Завантажити - 857.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Роскладка Н. О. 
Кластерний аналіз клієнтської бази даних підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Роскладка, А. А. Роскладка, О. О. Дзигман // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2019_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Роскладка А. А. 
Комп'ютерне моделювання процесу ціноутворення у цукровому виробництві [Електронний ресурс] / А. А. Роскладка, Н. О. Роскладка, О. В. Поплавський // Агросвіт. - 2019. - № 16. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_16_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.243 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Рзаєва С. Л. 
Автоматизована система маршрутизації логістичних потоків торговельного підприємства [Електронний ресурс] / С. Л. Рзаєва, Д. О. Рзаєв, В. Є. Краскевич, А. А. Роскладка, В. Ф. Гамалій // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 3. - С. 72-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.09 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Рзаєва С. 
Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel [Електронний ресурс] / С. Рзаєва, Д. Рзаєв, В. Краскевич, А. Роскладка, В. Гамалій // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2. - С. 186-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2020_2_20
Описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом/послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами/послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м'яко привести їх до придбання продуктів/послуг компанії. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт "під ключ", створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг. Мета статті - аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Надано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та надано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки: в архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.
Попередній перегляд:   Завантажити - 897.709 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського