Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рібцун Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рібцун Ю. В. 
Передумови створення комплексної спеціальної програми для роботи з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 265-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Рібцун Ю. 
Викладання іноземної мови у спеціальному дошкільному навчальному закладі компенсую чого типу [Електронний ресурс] / Ю. Рібцун // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 30. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_30_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рібцун Ю. В. 
Загальнодидактичні аспекти вивчення іноземної мови дошкільниками логопедичної групи [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 295-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.929 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Рібцун Ю. В. 
Види логопедичного масажу в роботі з дітьми із порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 368-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рібцун Ю. В. 
До проблеми порушення звуко-складової структури слова у дітей [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 206-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.243 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Рібцун Ю. В. 
До питання диференційної діагностики дислалії та мінімальних проявів дизартрії [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Рібцун Ю. В. 
Формування лексичної складової імпресивного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 294-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Рібцун Ю. В. 
Специфіка використання наочності та мовленнєвого матеріалу у логопедичній групі [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(1). - С. 382-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(1)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Рібцун Ю. В. 
Професійна діяльність вихователя-методиста спеціального ДНЗ компенсуючого типу [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(1). - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.082 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Рібцун Ю. 
Актуальні питання сучасного підручникотворення у спеціальній освіті дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Ю. Рібцун // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.475 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Рібцун Ю. В. 
До проблеми формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун, І. М. Василенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Рібцун Ю. В. 
До питання створення навчальної програми "Історія стародавнього світу” для роботи зі школярами із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Рібцун Ю. В. 
До питання створення спеціальної програми для роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.434 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Рібцун Ю. В. 
Медичний аспект міжсистемної взаємодії мовленнєвих порушень [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Рібцун Ю. В. 
Методичні рекомендації з формування зв’язного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.562 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Рібцун Ю. В. 
Особливості фонематичної складової мовлення дітей середнього дошкільного віку із ФФНМ [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 18. - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_18_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Брушневська І. 
Формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / І. Брушневська, Ю. Рібцун // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_2_23
Наведено результати міждисциплінарного аналізу сучасних досліджень проблеми формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. Теоретично обгрунтовано, розроблено й апробовано діагностичний комплекс визначення рівня сформованості всіх складових комунікативного компонента мовленнєвої діяльності. Окреслено рівні сформованості комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення, що дозволило визначити характер мовленнєвих порушень та виявити психологічні механізми, що лежать в їхній основі. Обґрунтовано та розроблено педагогічну модель формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення з урахуванням основних підходів до її реалізації в умовах спеціальної групи дошкільного навчального закладу. Теоретично обґрунтовано, розроблено та застосовано методику формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. Зауважено, що її специфіка полягає в урахуванні як основи психолінгвістичних механізмів формування комунікативної активності у такої категорії дітей. Визначено організаційні форми, принципи, педагогічні умови, діагностико-превентивний, комунікативно-діяльнісний, комунікативно-аналітичний етапи впровадження. Обгрунтовано зміст, методи та прийоми компенсаційної роботи, спрямовані на подолання порушень формування складових комунікативного компонента, зокрема, процесів ймовірного прогнозування. Розроблено й експериментально апробовано спеціальну програму та відповідні методичні рекомендації для педагогів з урахуванням основних показників сформованості комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.137 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Рібцун Ю. В. 
До проблеми створення навчальної програми "музичне мистецтво" для роботи зі школярами із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 961.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Рібцун Ю. В. 
До питання реалізації моделі корекційно-розвивальної роботи з подолання вад фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2016. - Вип. 32(2). - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Рібцун Ю. 
Стандартизація початкової освіти дітей із тяжкими порушеннями мовлення в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / Ю. Рібцун // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 23(3). - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_23(3)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.764 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського