Пошуковий запит: (<.>A=Саврасов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості креативності особистості у пізньому юнацькому віці [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, О. В. Коломійцева // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 181-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_39_19
|
2. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості креативності особистості у дорослому віці [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 40. - С. 187-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_40_21
|
3. |
Саврасов М. В. Особливості психологічної стуктури креативності на різних етапах життєвого шляху особистості [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 178-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_22
|
4. |
Саврасов М. В. Емоційно-мотиваційні складові креативності студентів педагогічних та економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(1). - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(1)__22
|
5. |
Саврасов М. В. Емоційно-мотиваційні складові креативності особистості [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_42(1)__23 Проведено теоретико-методологічний аналіз і надано результати експериментального дослідження психологічних складових креативності особистості. Розкрито зміст емоційно-мотиваційних складових креативності особистості, виявлено закономірності впливу на особливості прояву емоційно-мотиваційних складових креативності особистості тендерних параметрів, профілю навчання, професійної підготовки, діяльності та віку. Встановлено, що емоційно-мотиваційними складовими особистості незалежно від тендерних параметрів, параметрів профілю шкільного навчання, профілю професійної підготовки та професійної діяльності виступають показники загальної емоційності, інтелектуальної емоційності, комунікативної емоційності, творчої активності та внутрішньої мотивації навчальної чи професійної діяльності. Зауважено, що перевага у структурі креативності виявлена на боці емоційних її складових.
|
6. |
Саврасов М. В. Психологічний аналіз особливостей залежності емоційно-мотиваційних складових креативності особистості від профілю шкільного навчання [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, Л. В. Гунько // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__23
|
7. |
Саврасов М. В. Багатофакторна структурно-динамічна модель креативності особистості [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, О. В. Чернякова, К. В. Єрмоленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(2). - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__25
|
8. |
Саврасов М. В. Структурно-функціональні особливості креативності школярів природничого та гуманітарного профілів навчання [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, Л. В. Гунько, О. В. Чернякова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_23
|
9. |
Заїка Є. Емпірична характеристика креативності у шкільному віці [Електронний ресурс] / Є. Заїка, І. Зуєв, Т. Зімовіна, М. Саврасов // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_4_15
|
10. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості залежності креативності особистості дорослих від профілю професійної діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 49. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_16
|
11. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості динаміки креативності особистості протягом юнацького віку [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_23
|
12. |
Саврасов М.В. Креативність та емоційна активність студента вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М.В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_52_15
|
13. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості креативності студента вищого навчального закладу на початковому етапі професійної підготовки [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_53_21
|
14. |
Саврасов М. В. Співвідношення вольової регуляції та креативності у структурі особистості студента вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_51_20
|
15. |
Саврасов М. В. Психологічні особливості становлення креативності майбутнього педагога в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 55. - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_55_23
|
16. |
Саврасов М. В. Психологічний аналіз теоретичних передумов дослідження креативності майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, О. В. Чернякова, Ю. Д. Фомічева // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_56_17
|
17. |
Саврасов М. В. Місце та роль чиннику статі у структурі психологічного змісту креативності студента вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_54_21
|
18. |
Саврасов М. В. Психологічні характеристики творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов, К. С. Кисельов // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 272-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_57_25
|
19. |
Саврасов М. Соціальна креативність у структурі творчих здібностей майбутнього педагога [Електронний ресурс] / М. Саврасов, К. Александров // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2019. - Вип. 9. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2019_9_12
|
20. |
Саврасов М. В. Психологія креативності особистості студента: психологічна структура та зміст [Електронний ресурс] / М. В. Саврасов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2015. - № 2. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2015_2_21
|
| |