Пошуковий запит: (<.>A=Сагайдак М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Селівачов М. Демаркація історії мистецтв [Електронний ресурс] / М. Селівачов, М. Сагайдак, П. Марусенко // Народознавчі зошити. - 2011. - № 1. - С. 182-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2011_1_21
|
2. |
Сагайдак М. П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_27
|
3. |
Сагайдак М. П. Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. - 2013. - № 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkei_2013_2_6
|
4. |
Сагайдак М. П. Директ-маркетинг як інструмент внутрішнього маркетингу та сучасний засіб впливу на споживача [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. - 2013. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkei_2013_1_18
|
5. |
Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_15 З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
|
6. |
Сагайдак М. П. Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_9_19 Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
|
7. |
Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13 Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
|
8. |
Сагайдак М. В. Фінансові аспекти адаптації державної служби України до стандартів ЄС: стан, проблеми та шляхи їх подолання [Електронний ресурс] / М. В. Сагайдак // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2013. - Вип. 2. - С. 316-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2013_2_39
|
9. |
Селівачов М. Демаркація історії мистецтв [Електронний ресурс] / М. Селівачов, М. Сагайдак, П. Марусенко // Народознавчі зошити. серія мистецтвознавча. - 2014. - № 6. - С. 1463-1464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NazMicte_2014_6_36
|
10. |
Селiвачов М. Церковна та світська культури: проблеми сумісності [Електронний ресурс] / М. Селiвачов, М. Сагайдак // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2008_1_40
|
11. |
Сагайдак М. П. Використання міжнародного досвіду у формуванні системи внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах сфери послуг [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2013. - № 3. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_3_41
|
12. |
Сагайдак М. П. Дослідження чинників формування ринку праці для забезпечення внутрішнього маркетингу підприємств в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, Н. В. Мацеєва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_42 Визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до досліджень ринку праці фахівців з маркетингу, здатних задовольнити потреби підприємств-роботодавців у контактному персоналі за умов невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації. З'ясовано, що ринок праці фахівців з маркетингу формується з урахуванням поведінки конкурентів, споживачів, цін, потенціалу розвитку. Об'єктами дослідження є процеси та тенденції розвитку ринку, які включають аналіз зміни економічних, науково-технічних, демографічних, соціальних, екологічних, законодавчих й інших чинників. Подібні дослідження мають велике значення в побудові кар'єри та ефективному управлінні системою внутрішнього маркетингу підприємств.
|
13. |
Сагайдак М. П. Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_25 Поставлено гіпотезу, що систему внутрішнього маркетингу підприємства, яка формується в площині встановлення взаємозв'язків і побудови взаємовигідних відносин у ланцюжку "акціонер - топ-менеджер - персонал - споживач", можна віднести до класу кібернетичних, тобто систем керованих. Виходячи з цього, для вирішення практичних задач внутрішнього маркетингу підприємства, як керованої системи, визначено основні фактори, що є найбільш значущими за силою впливу на формування даної системи і містять кількісну та якісну складові. Із загального спектра формоутворюючих факторів для побудови регресійної багатофакторної моделі виокремлено найбільш пріоритетні, до яких можна віднести такі: престижність підприємства-роботодавця; можливість кар'єрного зростання працівника; рівень партнерських відносин менеджменту підприємства з персоналом; матеріально-соціальні стимули високопродуктивної праці; інформаційна архітектура підприємства; загальна оцінка внутрішнього іміджу підприємства. З метою оцінки фактичного рівня інтеграції визначених факторів, на основі експертних оцінок, побудовано багатофакторну регресійну модель та здійснено інтерпретацію результатів аналізу. Одержані результати дозволяють стверджувати, що майже між усіма параметрами моделі стандартизований коефіцієнт відрізняється дуже незначною мірою, що вказує на рівномірність впливу обраних факторів на процес управління системою внутрішнього маркетингу підприємства.
|
14. |
Сагайдак М. П. Застосування CRM-технологій у концепції внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 34. - С. 337-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2013_34_46
|
15. |
Сагайдак М. П. Сучасний стан і перспективи розвитку ринку послуг в Україні [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2015. - № 36. - С. 173-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2015_36_21
|
16. |
Сагайдак М. П. Ефективність використання маркетингових стратегій промисловими підприємствами [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко, З. Й. Гелевачук // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 18. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_18_15
|
17. |
Шайкан А. В. Авс- та bsc-технології в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / А. В. Шайкан, М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_8_61
|
18. |
Сагайдак М. П. Еволюція теорії внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Економіка та держава. - 2015. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_2_24
|
19. |
Сагайдак М. А. Новые находки древнерусского ремесла в Киеве [Електронний ресурс] / М. А. Сагайдак, М. С. Сергеева, П. С. Михайлов // Древности. - 1996. - 1996. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drev_1996_1996_6
|
20. |
Сагайдак М. П. Внутренний маркетинг в управлении производительностью предприятия [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, Е. В. Криворучкина // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 19. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_19_10
|
| |