Пошуковий запит: (<.>A=Самілик В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Самілик В. І. Філогенія рослин і тварин як інтегративна складова фахової підготовки майбутніх учителів біології та екології [Електронний ресурс] / В. І. Самілик, С. Д. Рудишин // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 22. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2013_22_7
|
2. |
Самілик В. І. Організаційні основи формування готовності майбутніх учителів біології до збереження біорізноманіття [Електронний ресурс] / В. І. Самілик // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_26_16
|
3. |
Самілик В. Формування готовності майбутніх учителів біології до збереження біорізноманіття на основі інтеграції знань [Електронний ресурс] / В. Самілик // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_32 Теоретично обґрунтовано й практично розв'язано актуальне наукове завдання щодо формування гoтoвнoстi майбутнiх учителiв бioлoгiї до природоохоронної діяльності. Проаналізовано стан розробленості проблеми в освітній теорії та практиці та аргументовано роль освіти для сприяння сталому розвитку та розширення можливостей у вирішенні питань захисту довкілля. Уточнено сутність та структуру готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності, визначено критерії, показники, рівні та засоби діагностування її сформованості. Виявлено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до природоохоронної діяльності, забезпечення яких впливає на результат професійної підготовки майбутніх учителів біології. Розроблено структурно-функціональну модель та методику формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності. Організовано та проведено експеримент, що підтвердив ефективність виявлених організаційно-педагогічних умов.
|
4. |
Рябко А. В. Математичне моделювання екосистем у процесі підготовки майбутніх вчителів біології до природоохоронної діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Рябко, В. І. Самілик // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 31. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_31_4
|
5. |
Рудишин С. Д. Екологічна компетентність як загальна компетентність вчителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / С. Д. Рудишин, І. М. Коренева, В. І. Самілик // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_3_10
|
6. |
Самілик В. І. Роль польової практики у формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності [Електронний ресурс] / В. І. Самілик // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 536-539. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_127
|
7. |
Самілик В. Формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності методом кейсів [Електронний ресурс] / В. Самілик // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_4_27 Теоретично обґрунтовано й практично розв'язано актуальне наукове завдання щодо формування гoтoвнoстi майбутнiх учителiв бioлoгiї до природоохоронної діяльності. Проаналізовано стан розробленості проблеми в освітній теорії та практиці та аргументовано роль освіти для сприяння сталому розвитку та розширення можливостей у вирішенні питань захисту довкілля. Уточнено сутність та структуру готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності, визначено критерії, показники, рівні та засоби діагностування її сформованості. Виявлено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до природоохоронної діяльності, забезпечення яких впливає на результат професійної підготовки майбутніх учителів біології. Розроблено структурно-функціональну модель та методику формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності. Організовано та проведено експеримент, що підтвердив ефективність виявлених організаційно-педагогічних умов.
|
8. |
Самілик В. І. Ретроспективний аналіз змісту посібників із методики природознавства початку ХХ століття [Електронний ресурс] / В. І. Самілик // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 9. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_9_4
|
9. |
Тутченко Т. М. Час зменшити відсоток звичного невиношування вагітності неясного генезу [Електронний ресурс] / Т. М. Тутченко, О. А. Бурка, В. С. Самілик, О. В. Трохимович, О. І. Кротик, О. Л. Громова // Репродуктивна ендокринологія. - 2020. - № 5. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/repe_2020_5_4
|
10. |
Самілик В. І. Досвід профорієнтаційної роботи факультету природничої і фізико-математичної освіти Глухівського національного педагогічного універитету імені Олександра Довженка [Електронний ресурс] / В. І. Самілик, Н. В. Хлонь // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_46_35
|
11. |
Луценко Г. В. Мотивація дітей до рухової активності засобами різноманітних центрів позашкільної освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Луценко, О. М. Дещенко, В. І. Самілик // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 213-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2023_3_29
|